Geplaatst: 19 december 200618 jaren comment_563193 waarom heeft gta advance en de anderen classic gta,s geen voice-acteurs bij de personages
Geplaatst: 19 december 200618 jaren comment_563219 waarom heeft gta advance en de anderen classic gta,s geen voice-acteurs bij de personages Omdat er simpelweg geen voice-actors zijn. In de Top Down View GTA's worden de missies niet gegeven aan de hand van gesproken maar geschreven tekst.
Geplaatst: 27 februari 200718 jaren comment_621973 waarom heeft gta advance en de anderen classic gta,s geen voice-acteurs bij de personages Omdat er simpelweg geen voice-actors zijn. In de Top Down View GTA's worden de missies niet gegeven aan de hand van gesproken maar geschreven tekst. is wel jammer vind ik
Geplaatst: 3 oktober 200816 jaren comment_1128858 En om dat de GBA het ook simpel weg niet aan kan(volgens mij). Sorry voor de vreselijke bump(ik vergat na de datum's te kijken). Bewerkt: 3 oktober 200816 jaren door viccie211
Geplaatst: 3 oktober 200816 jaren comment_1129039 waarom heeft gta advance en de anderen classic gta,s geen voice-acteurs bij de personages Omdat er simpelweg geen voice-actors zijn. In de Top Down View GTA's worden de missies niet gegeven aan de hand van gesproken maar geschreven tekst. In de cutscenes van GTA 1 en GTA London werd toch wel gesproken? :S Op WikiGTA staan die Voice Actors niet vermeld. :S Mvg, Flitskikker
Geplaatst: 3 oktober 200816 jaren comment_1129242 waarom heeft gta advance en de anderen classic gta,s geen voice-acteurs bij de personages Omdat er simpelweg geen voice-actors zijn. In de Top Down View GTA's worden de missies niet gegeven aan de hand van gesproken maar geschreven tekst. In de cutscenes van GTA 1 en GTA London werd toch wel gesproken? :S Op WikiGTA staan die Voice Actors niet vermeld. :S Mvg, Flitskikker Misschien waren dat de mensen van rockstar zelf, daar zou het dan aan kunnen liggen.
waarom heeft gta advance en de anderen classic gta,s geen voice-acteurs bij de personages