Geplaatst: 21 december 200618 jaren comment_563931 (de titel moet zijn: .dff en .col maken)ik heb een model ik sketchup gemaakt en geimporteert naar 3dsmax. Hoe maak je dan .dff en .col ?? Bewerkt: 21 december 200618 jaren door bramboy
Geplaatst: 21 december 200618 jaren comment_563963 Je hebt Kam's script nodig die je hier kan downloaden: 3DS Max versie. Gmax versie. Dan kan je verschillende tutorials vinden in de Master Tutorial List. Voor Vice City: Hoe zet ik een object in VC Voor San Andreas: Een model in SA zettenTutorial: Een model in SA zetten, door WauzieTutorial: Mapping in SA met 3DS max (IO mapper), door BurpicaneVideoTutorial: Een model is SA zetten, door WazuupVideoTutorial: Een model mappen dmv de Map IO., By Wazuup Voor San Andreas heb je dus een behoorlijke keuze. Het zal vast wel lukken. Vriendelijke groeten, DaBeast
Geplaatst: 21 december 200618 jaren comment_564072 Nope!! Ja ook wel goed, maar voor een volledige Sketchup tot Ingame tutorial moet je even =>Hier<= kijken. Succes, Grtz Puma.
(de titel moet zijn: .dff en .col maken)ik heb een model ik sketchup gemaakt en geimporteert naar 3dsmax. Hoe maak je dan .dff en .col ??
Bewerkt: door bramboy