Skip to content
Bekijk in de app

Een betere weg om onze GTA community te volgen. Leer meer.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

Een volledig scherm app op het beginscherm inclusief notificaties, badges en meer.

Om deze app op je iPhone en iPad te installeren
  1. Druk op het icoon in Safari
  2. Scroll in het menu en druk op Zet op beginscherm.
  3. Druk op Voeg toe rechts bovenaan.
Om deze app op je Android toe te voegen
  1. Druk op het 3-punten menu (⋮) rechts bovenaan in de browser.
  2. Druk op Toevoegen aan beginscherm of Installeer app.
  3. Druk op Toevoegen om te bevestigen.

Politie heli met zoeklicht

Geplaatst:

Hoi

Ik zoek de Police Maverick met zoeklicht die ik in de nacht aan kan zetten en waarmee ik dan kan schijnen. Maar ik dacht dat er op de heli in LS geen zoeklicht zat.

Wie kan mij helpen?

Featured Replies

Geplaatst:

De reden waarom sommige voertuigen er soms niet staan is eenvoudig: Het spel heeft de tijd niet om ze te spawnen. Deze is vooral van toepassing op grotere voertuigen (met name vliegtuigen) en helikopters. Onder andere de Hunter/Leviathan en de Hydra op Verdant Meadows en de politiehelikopter op het LSPD HQ hebben meestal niet de tijd om te spawnen als je snel daar bent.

Mijn tip: Ga er gewoon zo langzaam mogelijk naar toe.

Geplaatst:

Zoek;icht aanzetten is Caps lock, ik heb de instellingen op standaard en bij MTA werkt het altijd... :D

Geplaatst:

MTA is toch alleen auto's?

Geplaatst:

Nu nog wel ja, er komt echter wel een ren-en-schiet variant uit. :Y

Geplaatst:
MTA is toch alleen auto's?

Nee, alle voertuigen. Dus ook vliegtuigen e.d.

Geplaatst:

Ik ben net gelijk gaan kijken in Los Santos. Maar de Police Maverick die daar steeds spawned heeft geen zoeklicht bij zich.

Zou iemand die de game speelt op de PC even een screen kunnen plaatsen? Bedankt!

Geplaatst:

Ik wist niet eens dat ze zoeklichten hadden :?

Ik zal wel is kijken, maar het werkt dus met dezelfde knop als toeteren ^_^ ?

Bewerkt: door GTA_Rider

Geplaatst:

KLIK

Een politie heli heeft altijd een zoeklicht, of je hem nou vind of jat of whatever, hij heeft er altijd één.

Het zoeklicht is alleen zichtbaar als het donker is.

Bewerkt: door Lance Dance

Geplaatst:

Bedankt Lance Dance, ik heb hem eindelijk 8)

Bewerkt: door Blink

• 1 maand later...
Geplaatst:

Hoi

Ik zoek de Police Maverick met zoeklicht die ik in de nacht aan kan zetten en waarmee ik dan kan schijnen. Maar ik dacht dat er op de heli in LS geen zoeklicht zat.

Wie kan mij helpen?

De Police Maverick is te vinden op het dak van het politiebureau van Los Santos (LSPD HQ) in de wijk Pershing Square. Je zult dus, als je op de meest makkelijke manier op het dak wil komen, een helikopter moeten hebben om op het dak te geraken. Vervolgens kan je de Police Maverick meenemen. Bekijk het onderstaande kaartje maar eens voor de exacte locatie.

naamloosgtaforumsq9.png

Als je de zoeklicht aan wilt zetten, zul je bij de PlayStation 2-versie op 'R3' moeten drukken, en voor de pc-versie op '+' als ik me niet vergis.

is L3

>>> Door Dutchy3010: Je bumpt een topic waarin de vorige post 2 maanden geleden is gepost, zonder een echte nuttige toevoeging. Laat dit soort topics gewoon rustig afdwalen naar de stille hoeken van het forum, svp ;).<<<

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

Account

Navigatie

Zoeken

Zoeken

Configureer push berichten

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.