Skip to content
Bekijk in de app

Een betere weg om onze GTA community te volgen. Leer meer.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

Een volledig scherm app op het beginscherm inclusief notificaties, badges en meer.

Om deze app op je iPhone en iPad te installeren
  1. Druk op het icoon in Safari
  2. Scroll in het menu en druk op Zet op beginscherm.
  3. Druk op Voeg toe rechts bovenaan.
Om deze app op je Android toe te voegen
  1. Druk op het 3-punten menu (⋮) rechts bovenaan in de browser.
  2. Druk op Toevoegen aan beginscherm of Installeer app.
  3. Druk op Toevoegen om te bevestigen.

Lil' Probe Inn Map

Geplaatst:

probemap.jpg

Map van de Probe Inn. You know where you saw it first, right? GTAgames only.

• Reacties 81
  • Bezichtigingen 5k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Populairste bijdragers

Featured Replies

Geplaatst:

Oh, okee. In de buurt was ook toevalig een fotocamara :) . Ze zeggen ook bij een missie op het eind,(, dat je foto's moet nemen van die gasten die uit zo'n auto stappen,) iets van: Hier maak foto's, wie weet wat je te ontdekken staat in SF.. <_< .

(Zo iets dan... :puh: )

Geplaatst:

Deze map hangt ook in de ranch van "?" (op mijn kaartje staat een vraagteken ik weet niet hoe hij heet) Waarom zou ie ook hier hangen??? (Fierro Robada)

Wat mij opvalt is dat ook hier zo'n "Radio Zendapparatuur" staat, misscihen zijn de punten op de kaart wel plekken waar die zend-stations zijn (als je begrijpt wat ik bedoel...)

Bewerkt: door CelicaVB

Geplaatst:
Deze map hangt ook in de ranch van "?" (op mijn kaartje staat een vraagteken ik weet niet hoe hij heet) Waarom zou ie ook hier hangen??? (Fierro Robada)

Wat mij opvalt is dat ook hier zo'n "Radio Zendapparatuur" staat, misscihen zijn de punten op de kaart wel plekken waar die zend-stations zijn (als je begrijpt wat ik bedoel...)

Toreno heet ie,

Ik heb al veel onderzocht op het gebied van die map (verslag), maar ik heb er nog steeds niets van kunnen vinden, heb al met goggles gezocht enzo, maar er zijn geen elementen rond die plekken te vinden die ze met elkaar in verband zou kunnen brengen. helaas :(

Geplaatst:

Toreno heet ie,

Ik heb al veel onderzocht op het gebied van die map (verslag), maar ik heb er nog steeds niets van kunnen vinden, heb al met goggles gezocht enzo, maar er zijn geen elementen rond die plekken te vinden die ze met elkaar in verband zou kunnen brengen. helaas :(

Ook niet die zend-stations?

• 3 weken later...
Geplaatst:

De kaart van de Lil' Probe Inn hangt ook in het huis waar je de missie 'Monster' van Toreno krijgt.

pc3002487lk.jpg

Wel niet zo duidelijk maarja

Geplaatst:

bij mij kan ik die kaart van die 7 ufo's niet zien, die zij geblokeerd ofzo met zo'n rood kruisje maar ik ga morgen ff kijken in dat cafe, wil iemand mij ook nog uitleggen hoe ik screens op dit forum kan zetten?

Geplaatst:

Om een afbeelding hier te zetten:

1. Eerst ga je naar hier

2. Dan klik je op Bladeren en selecteer je een bestand

3. Daarna selecteer je de laatste URL en kopieër je hem

4. Dan klik je hier op het IMG knopje

5. Plak de URL in het venster en druk op OK

Voila ;)

Geplaatst:

Thanx man, ik zal eens proberen maar dan heb ik nog 1 laatste vraag, hoe kan ik screens in het spel maken bijv. van een bijzondere wagen ofzo en dat ik die foto/screen dan weer op mijn computer zetten want als ik nu op bladeren druk zitten er geen easter egs foto's in :puh:

Heel erg bedankt voor die goeie uitleg

Geplaatst:

Je kan het met een digitale camera maken of als je een tv kaart hebt daarmee. Ik heb spijtig genoeg geen tv kaart en daarom doe ik het met een digitale camera. Ik haal dan het kaartje (128 MB :) ) uit m'n camera en stop het in mijn pc. En anders met een kabeltje.

Geplaatst:

Ja, ik zou ff foto's maken van het bordje NO EASTER EGG HERE en toen deed die camera het nie, ik ga denk ik een nieuwe kopen ( een goedkope )

maar over die map, ik heb denk ik een ufo bij easter bay exporten gezien zie Deze topic

Geplaatst:

Ja ;)

Geplaatst:
Ja, ik zou ff foto's maken van het bordje NO EASTER EGG HERE en toen deed die camera het nie, ik ga denk ik een nieuwe kopen ( een goedkope )

maar over die map, ik heb denk ik een ufo bij easter bay exporten gezien zie Deze topic

LoL :lol:

Geplaatst:

Dat is spammen en je kan de p_edit.gif knop gebruiken

Geplaatst:

Huh, o sorrie, ik ben net nieuw hier dus ik weet het allemaal niet zo goed maar ik zal het niet meer doen

Geplaatst:
Huh, o sorrie, ik ben net nieuw hier dus ik weet het allemaal niet zo goed maar ik zal het niet meer doen

Nee jij niet, jij doet het volgens mij wel goed alleen die Gizmo71 niet,

1. hij post 2 ×

3. zijn bericht is volgens mij te kort, je mag geen ja/nee posten.

Gast
Dit onderwerp is gesloten.

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

Account

Navigatie

Zoeken

Zoeken

Configureer push berichten

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.