Geplaatst: 31 december 200618 jaren comment_572325 Copyright Arjen Alle pixelfonts in mijn database Fonts.rar 04b fonts (4x) Visitor 1 & 2 XG Pixo Bewerkt: 11 januari 200718 jaren door Arjen
Geplaatst: 29 januari 200718 jaren comment_597950 Ik denk niet dat ze er direct ingaan als ik ze heb gemaakt, ik doe ze gewoon importeren zoals het in de bovenste tutorial staat. Maar toch staan ze er niet.
Geplaatst: 31 januari 200718 jaren comment_599517 Wel, maak een nieuw bestand aan van 3x3 px En maak het transparant. Zet het op 1600% Neem nu de pencil tool en zorg dat de kleur waar je scanlines in moeten zijn als eerste staat. Zet nu 3 stippen (vierkantjes) naast elkaar: Als dit gebeurd is moet je zoiets uitkomen: Klik nu op Edit > Define pattern En geef het een naam naar eigen keuze En dan is die opgeslagen. Als je die dan wilt invoeren in je afbeelding, maak een nieuwe layer aan in je afbeelding (ctrl+shift+N) dan doe je ctrl+A. (nu heb je alles geselecteerd) Klik op een van de marquee tools, en dan rechtermuisknop op je afbeelding. Klik op fill en dan kun je kiezen uit verschillende patterns (waaronder de jouwe onderaan) Zo heb je nog vragen kun je ze altijd stellen
Geplaatst: 31 januari 200718 jaren comment_599579 ' date='10 Jan 2007, 22:08:32' post='583036']Arjen, waar staat die pencil tool, ik kan hem nergens vinden, ook niet bij de verschillende tools die ik kan kiezen bij de paintbrush. Ik gebruik Photoshop CS. nuke[NL] Ik zal namens Arjen maar even antwoorden. De Penciltool vindt je onder de Brushtool. Klik met je rechtermuisknop op de brushtool, en selecteer de penciltool.. Zie plaatje. Succes! Zeer mooie TUT! ook voor beginners zoals mij makkelijk te volgen. Offtopic: RonaldVC heb jij Windows Vista al >>> Door RonaldVC: Nee hoor, dat is gewoon een "geskinde" XP. Check mijn tutorial. <<<
Geplaatst: 9 februari 200718 jaren comment_606639 ik heb hem ook gevolgd en ik moet zeggen dat deze tut ZEER duidelijk is, ik heb geen enkel probleem gehad met het volgen van deze tut, ook mooi dat de scanlines werden uitgeldt zodat je niet meerdere tuts met elkaar moet mixen zeg maar. ik heb eigenlijk geen enkel Minpuntje kunnen ontdekken mooi werk!
Copyright Arjen
Alle pixelfonts in mijn database
Fonts.rar
04b fonts (4x)
Visitor 1 & 2
XG Pixo
Bewerkt: door Arjen