Jump to content

GTA NEXT: Handelsmerken info


Joriz

Recommended Posts

Rockstar Games heeft samen met GTA San Andreas de volgende handelsmerken vast gelegd: GTA: SIN CITY, GRAND THEFT AUTO: SIN CITY, GTA: TOKYO, GRAND THEFT AUTO: TOKYO, GTA: BOGOTA, GRAND THEFT AUTO: BOGOTA, GTA5 en GTA6

In de database van United States Patent and Trademark office is het volgende te vinden:

In de database is te zien dat per 17 november 2003 oa de namen Grand Theft Auto: San Andreas en GTA: San Andreas geregistreerd is op de naam van: (APPLICANT) Take-Two Interactive Software, Inc. CORPORATION DELAWARE 622 Broadway New York NEW YORK 10012.

Dit wijst dat er niet echt een GTA 4 uit komt maar eerder 3 grote GTA's (GTA Sin City, GTA Tokyo en GTA Bogota) of dat er 1 grote GTA komt met 3 grote werelden.

Zelf kijken: Kijk op http://www.uspto.gov/ en zoek tussen de Trademarks

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 42
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Mania-92

    8

  • Robin2130

    3

  • Joriz

    2

  • Tim14

    2

Sin City is de bijnaam van Las Vegas... Las Ventura is toch ook het GTA-equivalent van Las Vegas? Lijkt me nogal dubbelop...

Maar ik vind het nog véél te vroeg om serieus te discussiëren over de volgende GTA (als die er al komt, heb ik ernstige twijfels over).

Link to comment
Delen op andere websites

Heel lang geleden (toen ik nog klein was :puh: ) hoorde ik voor het eerst dat San Andreas zou komen, in dat zelfde bericht hoorde of las ik dat R* ook al bezig was met de opvolger van SA, maar dat dat nog maar flauw onderzoek was naar de mogelijkheden op de PS3... nou weet ik niet wanneer de PS3 verwacht gaat worden, maar als ik sony was zou ik erg blij zijn als je GTA 'NEXT' bij de intro van de PS3 kunt aanbieden, dan weet je dat het gelijk een bestseller gaat worden. Hoewel, dat weet je nu ook al...

En laten we eerlijk zijn, een veel uitgebreidere versie van GTA dan SA trekt de PS2 volgens mij niet hoor, heb nu al regelmatig last met de framerate, en grafische foutjes zitten er ook best wel in. Het lijkt me zaak dat dat in de volgende GTA eindelijk een stuk beter gaat worden, en de PS3 moet daar geschikt voor zijn...

Link to comment
Delen op andere websites

De PS3 wordt verwacht omstreeks 2006, maar ik heb ook het vermoedendat GTA 'NEXT' ook uit gebracht zal worden opd e PS2 maar dan in een afgeslankte versie dan omdat dan niet iedereen de PS3 heeft dan, want toen de PS2 net uit was werden er ook nog Games voor de PS1 uitgebracht.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...