Geplaatst: 5 maart 200421 jaren comment_2441 ik heb al overal gezocht en het is echt lastig want ik vind geen trainer om multiplayer te spelen , ik weet wel zeker dat andere er wel 1 hebben en hem gebruiken daarom zou ik ook graag zo een trainer hebben.weten jullie een site ? :huh:
Geplaatst: 5 maart 200421 jaren comment_2450 Nou om het spelen voor iedereen eerlijk te houden, heeft MTA een blokker voor trainers dus als je er een gebrukt wordt MTA automatisch afgesloten.
Geplaatst: 5 maart 200421 jaren comment_2470 En tis niet leuk om alleen te kunnen winnen. Misgien denk je dat je dan stoer bent maar je bent dan een N00B!
Geplaatst: 5 maart 200421 jaren comment_2475 Tja... Je heb van die mensen die dan ook nog zeggen : Kijk mij eens vliegen!!! Dan denk je echt: wat is dit voor een megool!
Geplaatst: 5 maart 200421 jaren comment_2477 weet je wat raar is .. sommige mensen denken egt dat iedreen cheat als je rent dan zien je ze tog ff hangen ? en dan zegge hij is een cheater :S
Geplaatst: 7 maart 200421 jaren comment_2543 lol zit ik altijd in een lagg server dat klopt niet ... DF server ook lagg server :blink: nou ik denk dat het aan MTA ligt
Geplaatst: 8 maart 200421 jaren comment_2568 Dat denk ik ook...(maar bij mij doet de DF-server prima...) En ik ben niet alleen de admin... :lol:
ik heb al overal gezocht en het is echt lastig want ik vind geen trainer om multiplayer te spelen , ik weet wel zeker dat andere er wel 1 hebben en hem gebruiken daarom zou ik ook graag zo een trainer hebben.weten jullie een site ? :huh: