Jump to content

[tutorial] Verander het uiterlijk van je desktop (XP)

Geplaatst:
comment_580514

Hey mensen.

Aangezien het personaliseren van je desktop de laatste tijd nogal populiar is, heb ik aan de hand daarvan een tutorial gemaakt waarbij je makkelijk en snel kan leren hoe dat precies werkt. Hoewel ik denk dat een hoop mensen al wel weten hoe dat moet, denk ik niet dat deze tutorial voor niets is. Bovendien is het mijn allereerste tut, en wil ik hem graag met jullie delen.

Nouja, veel plezier en ik hoop dat veel mensen hier wat aan hebben. :)

tutorialdesktopaanpassedn7.jpg

Links:

Visual Style: MV5720 Visual Style

Wallpaper: Pastels Vista Wallpaper

Desktop Icons: Vista XP suite Part 1 Desktop Pictogrammen

Zie bijlage voor de Uxtheme Multipatcher 5.0.

Update door Thundercover: Voor Windows XP SP3 heb je versie 6.0 nodig, welke hier te downloaden is.

uxtheme_multipatcher_5.0.zip

post-28310-1170252127_thumb.jpg

Bewerkt: door Thundercover
Downloadlink naar Uxtheme Multipatcher 6.0 toegevoegd. ~~ Thundercover

• Reacties 80
  • Bezichtigingen 17.9k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Posted Images

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1290665
Hallo forummertjes! :)

Ik wil dus een Vista skin installeren op m'n Windows XP. Ik volg deze tutorial, maar ik zie m'n skin nooit staan bij 'Vormgeving'. Ik heb die patch gedraaid, maar natuurlijk zonder succes. Hoe installeer je nou zo'n skin? :?

Alvast bedankt.

Mvg,

MP.

Herkenbaar probleem, het hielp bij mij wel eens door simpel weg je pc even opnieuw op te starten :) Vaak staat hij daarna wel bij 'vormgeving' ^^

Edit; zag te laat dat GTA Haas deze optie al had gepost

Bewerkt: door .NightFlower

Geplaatst:
comment_1290892
Scrtz, die skin die jij zei is eigenlijk een transformatie hoor, want andere dingen worden ook aangepast, zie ik op deze site.

Alvast bedankt. :)

Nee kan je allemaal uitzetten wat je wel en niet wil, je kunt bijv voor alles kiezen dus ook dat inlogscherm enzo, maar ook bijv kiezen voor alleen de taakbalk en rondom je actieve schermen etc, kan je allemaal zelf aan en uitvinken :)

Geplaatst:
comment_1291350

Die skin van Sctrz werkt alleen op XP SP1/2, en ik heb 3. EN dan is er nog een skin die helemaal alles zwart maakt waardoor ik niets meer zie. Is er nou echt geen skin voor SP3?

Alvast bedankt.

Mvg,

MP.

P.S.: Ty TC voor de patch.

Bewerkt: door MegaPilot

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.