Geplaatst: 18 november 200420 jaren comment_49899 ik heb een paar vraagjes over de jetpack: - waarom kan je met de jetpack niet op sommige gebouwen en kunnen deze gebouwen wel met andere vliegtuigen/helikopters bereikt worden?? - kan je vanuit je jetpack alleen met pistol schieten? - is deze jetpack nouw egt zo langzaam of lijkt dat alleen zo?
Geplaatst: 18 november 200420 jaren comment_49904 ik heb een paar vraagjes over de jetpack: - waarom kan je met de jetpack niet op sommige gebouwen en kunnen deze gebouwen wel met andere vliegtuigen/helikopters bereikt worden?? - kan je vanuit je jetpack alleen met pistol schieten? - is deze jetpack nouw egt zo langzaam of lijkt dat alleen zo? 1 alle vliegende voertuigen hebben een maximale hoogte, jetpack dus ook. 2 Ik an alleen SMG's schieten, maar een maatje van me zag ik ook andere wapens gebruiken, snap het nog steeds niet. 3 Heel snel issie volgens mij niet, maar je kunt wel makkelijk stukken afsnijden en daardoor tijdwinst halen.
Geplaatst: 18 november 200420 jaren comment_49926 je kan met die jetpack niet wisselen van gun.. dus van te voren al degene pakken die je wilt gebruiken hihi
ik heb een paar vraagjes over de jetpack:
- waarom kan je met de jetpack niet op sommige gebouwen en kunnen deze gebouwen wel met andere vliegtuigen/helikopters bereikt worden??
- kan je vanuit je jetpack alleen met pistol schieten?
- is deze jetpack nouw egt zo langzaam of lijkt dat alleen zo?