Geplaatst: 10 januari 200718 jaren comment_582709 Hoe kan je zien welke versie je hebt? Als je versie 1 hebt, kan je die dan ergens upgraden, weet iemand daar een download site voor? Als ik versie 2 heb, hoe komt het dan dat de save games die op deze site kan gedownload worden een error geeft zodoende ik uit het spel vlieg. Kan iemand mij verder helpen?
Geplaatst: 2 september 200915 jaren comment_1471443 O okeey, even iets anders om hot coffee te gebruiken moet je dan per se GTA San Andreas v1 hebben kan dat niet op v2 ??Daar mogen we je geen hulp aan bieden, om Rockstar een dienst te bewijzen (dit is namelijk een GTA fansite).wat is het verschil tussen v1 en v2 ?Ik denk dat dit bericht een goede aanrader voor je is, benhelsloot. Daarin geef ik uitleg over de verschillende versies en hoe het zo gekomen is. Verder is dit bericht nog handig als je wilt gaan modden en je problemen ondervindt tijdens het spelen, na het installeren van modificaties. Bewerkt: 2 september 200915 jaren door VWO-er
Hoe kan je zien welke versie je hebt?
Als je versie 1 hebt, kan je die dan ergens upgraden, weet iemand daar een download site voor?
Als ik versie 2 heb, hoe komt het dan dat de save games die op deze site kan gedownload worden een error geeft zodoende ik uit het spel vlieg.
Kan iemand mij verder helpen?