Geplaatst: 10 januari 200718 jaren comment_582838 Ik heb de Ak - 47 in VC gezet, maar ik krijg geen textuur? ->Plaatje<- JelleVD
Geplaatst: 10 januari 200718 jaren comment_582886 Dan is er iets fout gegaan met het .txd bestand. Weet je zeker dat je die hebt vervangen?
Geplaatst: 10 januari 200718 jaren comment_582930 Het is vrijwel zeker dat je de textures in je txd niet de goede naam gegeven hebt, waardoor je model dus de txd niet goed kan gebruiken. Doe maar eens een dff check met de TXD-Workshop (file, dff check) op de dff van de ak-47. Alle rode kruisjes zijn foute texture namen
Geplaatst: 11 januari 200718 jaren Auteur comment_583105 Hoe weet ik dan welke namen ik moet gebruiken? Mvg. JelleVD (vroeg in de ochtend )
Geplaatst: 11 januari 200718 jaren comment_583145 ik heb ook een probleempje als ik die GTA 3 img. wil openen staat er:can't read file reader ! unknown file format! weet iemand wat dat betekent? alvast bedankt..
Geplaatst: 11 januari 200718 jaren Auteur comment_583193 Ik heb dff check gedaan, en bij alles staat een kruisje. Hoe maak ik dan een textuur die het goed doet? Er zit nu een textuur op, maar die is van de oude M4. Hoe maak ik een passende Textuur? Mvg. JelleVD Bewerkt: 11 januari 200718 jaren door jellevd
Geplaatst: 11 januari 200718 jaren comment_583236 Volgensmij kan je dat met de meeste programma's als Paint, Photoshop etc. wel doen
Geplaatst: 11 januari 200718 jaren comment_583238 heb jij wel de originiele .TXD vooraf verwijderd? want het kan dat zo 2TXD's met zelfde naam en als jij de originiele niet verwijderd heb dan leest de GTA VC engine nog steeds de oude aangezien originiele altijd bovenaan staan dan de gemodde bestanden (in de GTA3.IMG) heb jij TXD workshop? check anders de namenlijst in de lijst van de TXD als er normale letters te zien dan kan het wel kloppen maar van dat kruisjes weet ik niet zoveel af want ik gebruik het toch nooit van dat dff check XD Bewerkt: 11 januari 200718 jaren door SWYV
Geplaatst: 11 januari 200718 jaren Auteur comment_583280 Maar hoe kan ik hem dan laten aflezen waar alle stukken moeten als ik de oude txd heb verwijderd?
Geplaatst: 11 januari 200718 jaren comment_583432 Als je een txd aanmaakt, zet je daarin de textures die je wilt gebruiken op je model. Als je erop klikt en naar ''properties'' gaat, kun je daar een naam invullen. Stel dat je als texture ''metal.bmp'' gebruikt hebt, dan voeg je die toe en geef je hem de naam ''metal''. Dit doe je met alle textures. Vervolgens doe je een dff check om te kijken of alle namen goed zijn gespeld. Images vervolgens nog compressen natuurlijk (image, compress all), en zet het drop down menu'tje rechtsonderin op Vice City. Sla de txd op, verwijderd de oude dff en txd bestanden uit de gta3.img en voeg de nieuwe toe. Als het goed is moet je nieuwe gun het nu perfect doen
Geplaatst: 12 januari 200718 jaren Auteur comment_583845 Bedankt Wazuup, ik zal nog even uitleggen wat ik nu niet snap. Als ik een TXD heb gemaakt met bijv. een vierkant waarvan de helft rood is en de helft groen, en ik wil groen op de achterkant en rood op de voorkant, hoe kan ik dan zorgen dat dat ook gebeurt, en niet dat rood op de achterkant komt en groen op de voorkant? Ik hoop dat ik het duidelijk heb uitgelegd, Edit: Ik heb het al uitgevogeld, bedankt voor jullie hulp. Mvg. JelleVD Bewerkt: 13 januari 200718 jaren door jellevd
Geplaatst: 17 januari 200718 jaren comment_588506 ik heb ook een probleempje als ik die GTA 3 img. wil openen staat er:can't read file reader ! unknown file format! weet iemand wat dat betekent? alvast bedankt.. hij kan volgens mij de file's niet vinden, verkeerde file.. Ofzo.. je moet maar een nieuwe download zoeken
Ik heb de Ak - 47 in VC gezet, maar ik krijg geen textuur?
->Plaatje<-
JelleVD