Jump to content
  • Reacties 38
  • Bezichtigingen 41.4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

zou het leger in gtaIV zijn 87 leden hebben gestemd

1. 1. zal het leger terug zijn

• ja
      76
    • nee
      6

Log in of registreer om te stemmen in deze peiling.

Featured Replies

Geplaatst:
comment_583765
Leger ?? hell no ! :puh:

Politie is u vriend ..niet ! geen leger voor mij dus :puh:

nou ik vind van wel bij gta vcs vond ik de leger missies ook leuk enzo en ik ben niet meer weg te slaan (schieten) uit dat leger pakje dus ik zeg jah 100% zekker en het maakt wel echter geef toe

Geplaatst:
comment_583824

Oke dan mischien wel maar stel dat je een missie bent aan het doen en je heb nog maar 5% health en er komt zo een domme policie of legerman of wa dan ook u doodslaan :puh: dan is het niet meer plezant ze :puh:

Geplaatst:
comment_583825

Ik vind zeker dat het leger er weer moet zijn bij 6 sterren... misschien gaan we nu wel tot de 10 sterren ofzo dat je de complete land en luchtmacht achter je aankrijgt :puh: zoiets:

http://funnyfree.net/images/sample/funny_pictures_Tanks.jpg

het lijkt me echt leuk zon hele rij met tanks die naar je toe komt, niet dat ze zomaar ineens er staan...

Geplaatst:
comment_583826

wat denk jij van de film Megiddo-achtige oorlog met al de oorlogsvoertuigen enal ....

dus ja maar niet zo

komt met mooie tank dan uitstappen dan slapjanus schieten :t moet kunnen schieten met loop, ratelgeweer op dak enz...

Geplaatst:
comment_585036

Nou iedergeval grote kans dat het leger terug komt in de vorm van de zes sterren wanted level . maar of hij ook aanwezig zou zijn als in de vorm van een leger basis zoals vice city is nog wel de vraag . Als hij er zou zijn hoop ik wel dat ze er wat mooi's van maken . En niet een basis waarom zoumaar een paar mensen lopen met gevlekte kleren . En weer zoiets als in gta met area 69 en dat vliegdek schip zou ik ook wel leuk vinden . Maar het zou leuker zijn als die leger mensjes dan zelf ook in zo'n straaljager stapen ent alsof ze echt leven ^_^

Geplaatst:
comment_585627

Moet zeker terugkomen. Maar ik vind wel dat het wanted systeem anders moet. Dat ze je niet altijd maar meteen vinden, maar dat ze je ook kwijt kunnen raken. En dan koop je bv iets in een winkel en belt de kassiere de politie ofzo...

Maar ja dat leger heh, zeker weten terug. Maar misschien nog een sterretje erbij..

Geplaatst:
comment_585677

Natuurlijk mag het leger terug ik vind zelfs dat het nog groter moet zijn dan de andere GTA's en dat ze veel meer legervoertuigen hebben en verschillende tanks, leger in GTA's is altijd leuk dus bij GTAIV mag ook wel een leger in zitten.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.