Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

leger terug?

ik vroeg mij af of het leger terug moet zijn :?

Edited by maikel jonson

  • Replies 38
  • Views 41.5k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

zou het leger in gtaIV zijn 87 members have voted

  1. 1. zal het leger terug zijn

    • ja
      92%
      76
    • nee
      7%
      6

Please sign in or register to vote in this poll.

Featured Replies

Leger ?? hell no ! :puh:

Politie is u vriend ..niet ! geen leger voor mij dus :puh:

Leger ?? hell no ! :puh:

Politie is u vriend ..niet ! geen leger voor mij dus :puh:

nou ik vind van wel bij gta vcs vond ik de leger missies ook leuk enzo en ik ben niet meer weg te slaan (schieten) uit dat leger pakje dus ik zeg jah 100% zekker en het maakt wel echter geef toe

Oke dan mischien wel maar stel dat je een missie bent aan het doen en je heb nog maar 5% health en er komt zo een domme policie of legerman of wa dan ook u doodslaan :puh: dan is het niet meer plezant ze :puh:

wat denk jij van de film Megiddo-achtige oorlog met al de oorlogsvoertuigen enal ....

dus ja maar niet zo

komt met mooie tank dan uitstappen dan slapjanus schieten :t moet kunnen schieten met loop, ratelgeweer op dak enz...

Ik hoop dat er meer leger voertuigen zullen zijn..

idd AGTA, vind ik ook, maar er moet zeker terug een legerbasis komen...

@DX11: ik denk dat R* bij de zes sterren zal blijven.

Ik hoop dat er zeker een legerbasis in komt. In SA vond ik het een beetje mager, alleen die Area 69. Gewoon zoiets als de geschrapte legerbasis in VC, met trainingskamp, hangars en een landingsbaan.

Voor mij hoeft het leger niet terug te komen :N , ze hebben te goede wapens :Y

Tuurlijk moet het leger terugkomen, wie houdt je anders in bedwang als je het te bond maakt :D

Nou iedergeval grote kans dat het leger terug komt in de vorm van de zes sterren wanted level . maar of hij ook aanwezig zou zijn als in de vorm van een leger basis zoals vice city is nog wel de vraag . Als hij er zou zijn hoop ik wel dat ze er wat mooi's van maken . En niet een basis waarom zoumaar een paar mensen lopen met gevlekte kleren . En weer zoiets als in gta met area 69 en dat vliegdek schip zou ik ook wel leuk vinden . Maar het zou leuker zijn als die leger mensjes dan zelf ook in zo'n straaljager stapen ent alsof ze echt leven ^_^

Ik hoop van wel (Y)

en dan ook een grote legerbasis.

zoiets als degene van VCS maar groter en HeliKoptors en Straaljagers.

Ik ik wil dat bij 6 sterren er ook een patriot (misschien met m60 op het dak) achter je aankomt

Ik vind wel dat het leger moet terugkeren.

Moet zeker terugkomen. Maar ik vind wel dat het wanted systeem anders moet. Dat ze je niet altijd maar meteen vinden, maar dat ze je ook kwijt kunnen raken. En dan koop je bv iets in een winkel en belt de kassiere de politie ofzo...

Maar ja dat leger heh, zeker weten terug. Maar misschien nog een sterretje erbij..

Natuurlijk mag het leger terug ik vind zelfs dat het nog groter moet zijn dan de andere GTA's en dat ze veel meer legervoertuigen hebben en verschillende tanks, leger in GTA's is altijd leuk dus bij GTAIV mag ook wel een leger in zitten.

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

Recently Browsing 0

  • No registered users viewing this page.

Account

Navigation

Search

Search

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.