Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Wie doet er Aan Street Races ?

joe ,

Ik heb geen Poll gevonden dat over Streetraces gaat dus bij deze :

Wie speelt er vaak street Races ?

- Ik af en toe :)

Het is wel fijn maar nu ook niet contstant :puh:

' Ben benieuwd wat jullie zeggen :)

Wie Doet Er Aan Street Races 43 members have voted

  1. 1. Wie doet er aan StreetRaces ?

    • Ja , contstant
      19%
      8
    • Ja , af en Toe
      52%
      22
    • Nee , vind het Saai
      26%
      11
    • Nee , vind het belachelijk
      2%
      1

Please sign in or register to vote in this poll.

Featured Replies

Je zult eigelijk ook wel moeten he voor de Story Line uit te spelen. 3 Racen zijn verplicht. 1 in Los Santos en 2 in de Badlands. Dus ik heb op af en toe gestemt.

Af en Toe

het moet wel .

de Races met de helicopters en vliegtuigen vind ik wel leuk

Die badlands racemissies zijn kut. Je valt de hele tijd int water :puh: echt kut. Ik heb er gloof ik 1 in 1 keer gehaald. Voor de rest doe ik er niet zo aan meer aan de storyline :*D

Neen, ik doe niet aan Street Racen.

Ik vind dat niet leuk.

En ik kan het niet goed.

Bijna nooit. Veels te moeilijk xP

Ja, af en toe. Maar sommigen zijn wel érg moeilijk hoor :t

ik heb gekozen voor ja,af en toe

ik doe dan meestal go-go kart die is vet gein:p

en je verdiend er goe mee (niet dat ik geen geld heb:p)

Niet zo vaak, maar als ik er een doe dan voer ik de cheat in waar de auto's gaan vliegen. Je tegenstanders vliegen dan weg en jij kan met een slakkengangetje de race winnen. Jammer geldt dit niet voor motoren.

Ik speel het maar af en toe,om mijn voltooid percentage op te krikken,want ik vind sommige veel te moeilijk

ik heb gekozen voor ja,af en toe

ik doe dan meestal go-go kart die is vet gein:p

en je verdiend er goe mee (niet dat ik geen geld heb:p)

waar???

ik heb gekozen voor ja,af en toe

ik doe dan meestal go-go kart die is vet gein:p

en je verdiend er goe mee (niet dat ik geen geld heb:p)

waar???

Bij San Fierro, hij heet iets me 'Go- Kart'

Heel soms maar..

Wat ik nog even wou zeggen hierover: (Ik heb het over SA op de PS2) Bij die vlieg-races he, daar kon je races doen met hydra's, hunters e.d. Ook al was er nog nergens de mogelijkheid om een hydra te krijgen, ik had er al een in m'n garage geparkeerd xD. Gewoon bij die vlieg-races even met de Hydra naar je garage vliegen, flink proppen en je hebt een hydra xD.

NEEEEEEEEE!!! het is vreselijk SAAI!!

het is echt het ergste van heel san andreas

>>> Door Dutchy3010: Letten we een beetje op het taalgebruik? Heb er maar even een nettere zin van gemaakt.<<<

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

Recently Browsing 0

  • No registered users viewing this page.

Account

Navigation

Search

Search

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.