Jump to content
  • Reacties 41
  • Bezichtigingen 2.2k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Jouw Chat 84 leden hebben gestemd

1. 1. Jouw Chat?

• MSN
      69
    • Xfire
      6
    • Google Chat
      0
    • Anders, namelijk...
      5
    • 0

Log in of registreer om te stemmen in deze peiling.

Featured Replies

Geplaatst:
comment_585889
Welke van deze chats gebruiken jullie om in contact te blijven met vrienden? Ik MSN.

Ik kan me herinneren dat er al een topic over dit onderwerp bestaat, maar aangezien ik het betreffende topic niet kan vinden laat ik deze open. Maar dit topic staat hier wel op de verkeerde plaats volgens mij, dus verplaats ik het even voor je naar de Computer Fora.

Overigens gebruik ik zowel MSN als Windows Messenger, soms tegelijkertijd, omdat ik twee accounts heb.

Geplaatst:
comment_585953

Msn, en af en toe Xfire voor het gamen. Msn is met veel extra's maar het is erg gebruiksvriendelijk en overzichtelijk. Vooral Windows Live Messenger is fijn. Xfire is geweldig voor bij het gamen, met 1 keer klikken op een knop en je kan bij je vriend in dezelfde server spelen*. Skype ken ik niet. Ook heb ik Yahoo! Messenger, maar dat is minder flexibel als Msn en het werkt wat apart. Wel kan ik met Msn contactpersonen praten, iets speciaals bij Live Messenger.

*Mits je dat spel hebt.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.