Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Jouw 'Chat'

Welke van deze chats gebruiken jullie om in contact te blijven met vrienden? Ik MSN.

  • Replies 41
  • Views 2.4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Jouw Chat 84 members have voted

  1. 1. Jouw Chat?

    • MSN
      83%
      69
    • Skype
      3%
      3
    • Xfire
      7%
      6
    • ICQ
      0%
      0
    • Google Chat
      0%
      0
    • Anders, namelijk...
      6%
      5
    • 0%
      0

Please sign in or register to vote in this poll.

Featured Replies

Ik gebruik Windows Live Messenger 8.0 Een goeie, nieuwe opvolger van 7.5 ;)

Edited by Steel Dogg

mIRC is ook wel een goede voor echt chatten, deze gebruik ik samen met skype,xfire en natuurlijk msn. :) Dus ik vote "anders"

Ik gebruik MSN, waarom weet ik niet maar het is de meest gebruiksvriendelijke denk ik.. :puh:

Ik gebruik zoals iedereen hier op het forum MSN.

Wrm... Iedereen heeft het dus dat is makkelijk.

Welke van deze chats gebruiken jullie om in contact te blijven met vrienden? Ik MSN.

Ik kan me herinneren dat er al een topic over dit onderwerp bestaat, maar aangezien ik het betreffende topic niet kan vinden laat ik deze open. Maar dit topic staat hier wel op de verkeerde plaats volgens mij, dus verplaats ik het even voor je naar de Computer Fora.

Overigens gebruik ik zowel MSN als Windows Messenger, soms tegelijkertijd, omdat ik twee accounts heb.

Ik gebruik MSN,, dat is het makkelijkste wat ik heb.. Het ziet er simpel uit,, en me pc word er niet sloom van :D

jep ik gebruik ook MSN :Y betrouwbaar, chill, simpel, en webcam :)

Ik gebruik eigenlijk veel chat-applicaties maar ik heb op msn gestemd omdat ik dat het meest gebruik. Ik gebruik MSN, Xfire en IRC.

Ik MSN en SKYPE maar het meeste MSN dus die heb ik gekozen.

Msn, en af en toe Xfire voor het gamen. Msn is met veel extra's maar het is erg gebruiksvriendelijk en overzichtelijk. Vooral Windows Live Messenger is fijn. Xfire is geweldig voor bij het gamen, met 1 keer klikken op een knop en je kan bij je vriend in dezelfde server spelen*. Skype ken ik niet. Ook heb ik Yahoo! Messenger, maar dat is minder flexibel als Msn en het werkt wat apart. Wel kan ik met Msn contactpersonen praten, iets speciaals bij Live Messenger.

*Mits je dat spel hebt.

Ik gebruik mIRC en zwartekat (programmatje voor mirc) en msn

  • Author

Wow, precies wat ik had verwacht: MSN ruled.

Trillian.(www.trillian.cc)

Bevat MSN, IRC, YAHOO, ICQ en AIM.

Ook heel zelden xfire.

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

Recently Browsing 0

  • No registered users viewing this page.

Account

Navigation

Search

Search

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.