Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Ghost dorp gta sa

gta site (met de foto's van spook stad)

Ik heb op gta sa een gohst stadje gevonden het is daar erg donker en raar en zijn geen mensen

Hoe kom je daar???

Antw.

Je gaat naar zero's winkeltje en gaat daar met dat RC vliegtuigje vliegen (dat kan je altijd doen ook al heb je gta sa het uitgespeelt)dan ga je naar het dichst bezijnde strand!!! en vlieg je daar in vervolgens val je in een zwart gat en val je midden in het dorpje (het speelt valbij jou tankstation/kraan af) :bonk:

Ik heb gta sa nu ook op de pc dus nu heb ik screens>>> en die zijn niet nep

(overgens er lopen maar 2 mensen en die heb ik op foto)

Edited by mike112

  • Replies 40
  • Views 3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Ik heb op gta sa een gohst stadje gevonden het is daar erg donker en raar en zijn geen mensen

Hoe kom je daar???

Antw.

Je gaat naar zero's winkeltje en gaat daar met dat RC vliegtuigje vliegen (dat kan je altijd doen ook al heb je gta sa het uitgespeelt)dan ga je naar het dichst bezijnde water en vlieg je daar in vervolgens val je in een zwart gat en val je midden in het dorpje (het speelt valbij jou tankstation/kraan af) :bonk:

Kun je iets duidelijker zijn? Er zijn in de Desert idd wel wat 'ghost stadjes' maar volgens mij niet in de buurt van Zero's Shop. Nog welkom op het forum! :cya:

wat mike zegt klopt inderdaad.

je valt dan in een zwart gat en je komt dan in een spookdorp.

je kan er niet uit (wel als je load game doet of wasted bent).

maar te voet kan je er niet uit.

er lopen soms wat mensen rond en er zijn veel onzichtbare muren.

als je er geen wilt gaan dan moet je:

1.ga naar zero's shop en doe de minigame.

2.nu je het kleine vliegtuigje hebt moet je naar de westerlijke zee gaan.

(het is de westerlijke zee als je op je kaart kijk)

3.vlieg met het vliegtuigje in het water en er staat dan "game over"

op dat moment val je in een zwart gat,neem een parachute mee.

en dan ben je er.

ik heb het zelf ook al gevonden.

zonder hulp!!!

:*D:*D:*D

wat mike zegt klopt inderdaad.

je valt dan in een zwart gat en je komt dan in een spookdorp.

je kan er niet uit (wel als je load game doet of wasted bent).

maar te voet kan je er niet uit.

er lopen soms wat mensen rond en er zijn veel onzichtbare muren.

als je er geen wilt gaan dan moet je:

1.ga naar zero's shop en doe de minigame.

2.nu je het kleine vliegtuigje hebt moet je naar de westerlijke zee gaan.

(het is de westerlijke zee als je op je kaart kijk)

3.vlieg met het vliegtuigje in het water en er staat dan "game over"

op dat moment val je in een zwart gat,neem een parachute mee.

en dan ben je er.

ik heb het zelf ook al gevonden.

zonder hulp!!!

:*D:*D:*D

dat noemen we "bleu hell" :puh:

heeft iemand screens of filmpjes?

wanneer kan je die minigame doen?

Als je alle missies van Zero hebt gehaald in San Fierro kan je de minigame: Beefy Baron doen ;)

wanneer kan je die minigame doen?

Je kan de minigame 'Beefy Baron' doen nadat je alle missies van Zero hebt gehaald, wanneer je ze hebt gehaald ga je naar binnen en wandel je helemaal naar achteren in de winkel, je zal hier een rode marker zien. Stap daarin en de missie zal beginnen. Deze minigame is eigenlijk bijna hetzelfde als de missie Supply Lines van Zero, alleen zijn is er nu geen benzine limit. Je moet nu binnen 3 minuten zoveel van Berkley's topfun busjes vernietigen. 1 ding is er echter moeilijk aan, ze verschijnen niet op de radar, je zal ze dus zelf moeten opzoeken. Gelukkig rijden ze gewoon in de buurt van Zero's shop rond.

om even duidelijk te zijn.

het is niet de blue hell.

het is letterlijk een spookstad.

om even duidelijk te zijn.

het is niet de blue hell.

het is letterlijk een spookstad.

vertel er eens wat meer over dan... en laat even een screen zien, dat maakt alles wat geloofwaardiger...

leuk maar bij mij doet tie het niet...

bij mij doet hij het idd ook niet :?

Edited by ZeroHero

Mij lukt het ook niet :N

Als ik in het water val zie ik wel mijn parachute verschijnen, maar wanneer ik klik hoor k alleen een ontploffing en kom ik terug in Zero's shop.

Nee ik druk nie te langzaam, ik druk op het goeie moment direct na de neerstorting

Hoe kan dit?

je moet in de goede zee vliegen,

als je op je kaart kijkt dan is het de westerlijke zee.

doe je parachute pas open als je cj ziet vallen in een zwart gat.

Even duidelijkheid uit de regels:

Een EE is geen EE zonder bewijs.

Iemand screens of filmpjes?

Een EE is geen EE zonder bewijs.

Ik heb beide heren (mike112 en gta dylan) een PB gestuurd, en daarin vriendelijk verzocht om bewijs te posten + een wat duidelijkere beschrijving. Indien er geen bewijs wordt gepost, sluit ik dit topic en kunnen beide heren in aanmerking komen voor een warn, indien ik erachter kom dat dit verhaal verzonnen is.

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

Recently Browsing 0

  • No registered users viewing this page.

Account

Navigation

Search

Search

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.