Geplaatst: 30 januari 200718 jaren comment_599189 Als ik een Template upload dan zie ik allemaal kruisjes waar normaal een plaatje moet staan. Hoe kan ik dit probleem verhelpen. Dat het niet meer komt. Ik upload altijd met IPB-Nogwat.xml. Alvast Bedankt Fuffie
Geplaatst: 30 januari 200718 jaren comment_599190 Dan heb je je images niet, of niet goed upgeload. Kijk dat nog eens na.(vaak zitten images in een apart xml bestand)
Geplaatst: 30 januari 200718 jaren comment_599256 Dan heb je je images niet, of niet goed upgeload. Kijk dat nog eens na.(vaak zitten images in een apart xml bestand) Van die XML bestanden dat is bij Invision Power 2.X en dat is illigaal als je geen licentie hebt en ik denk niet dat fuffie er een heeft. Ik denk dat het eerder over InvisionFree gaat. Waarschijnlijk ligt het eraan dat de images niet naar jouw C:/ schijf kunnen linken fuffie of de links naar de images zijn "dood".
Geplaatst: 31 januari 200718 jaren comment_599916 PS:het is onnodig voor tweedezelfde topics te maken
Geplaatst: 31 januari 200718 jaren comment_600008 PS:het is onnodig voor tweedezelfde topics te maken Dat andere topic gaat over afbeeldingen in een website, dit topic over afbeeldingen van een template in het forum. Dus twee verschillende dingen, twee verschillende topics.
Geplaatst: 1 februari 200718 jaren Auteur comment_600494 1.Ik heb invision gekocht 2. Ik snap het probleem al. Sorry voor dit onzinnige. Ik heb inderdaad niet zo goed opgelet. Maar wel bedankt voor jullie aandacht. :$ Bewerkt: 7 februari 200718 jaren door fuffie
Als ik een Template upload dan zie ik allemaal kruisjes waar normaal een plaatje moet staan.
Hoe kan ik dit probleem verhelpen.
Dat het niet meer komt.
Ik upload altijd met IPB-Nogwat.xml.
Alvast Bedankt Fuffie