Geplaatst: 21 november 200420 jaren comment_51289 Hoi allemaal, Ik ben nieuw met GTA mods, maar heb er veel intresse voor. Nou had ik ik dus vraagje: Kan ik TrueSpace gebruiken om objecten te maken? Greetz, DB (DutchBull) -- EDIT -- Even wat extra informatie: Ik kan opslaan in de volgende extensies: Caligari Objects - *.cob 3DStudio ASCII - *.asc DirectX - *.x Autocad - *.dxf Object Animation - *can PlayStation - *.rsd Bewerkt: 21 november 200420 jaren door DutchBull
Geplaatst: 21 november 200420 jaren comment_51390 Nee volgens mij niet je moet opslaan als een dff. bestand
Geplaatst: 21 november 200420 jaren Auteur comment_51392 Ik bedoel mee van: zijn er converters er voor, of kan ik het rechtstreeks opslaan.
Geplaatst: 21 november 200420 jaren comment_51417 :huh: je kan ook eeen object maken opslaan in een van de dingen die je kunt opslaan en dan openen in z-modeler en dan opslaan in dff ps. sryy voor het vele 'en dan'
Geplaatst: 21 november 200420 jaren Auteur comment_51502 .x en dan met ColFileMaker converten. Kijk, aan dit soort posts heb ik wat Kan iemand mij een goeie map editor aanraden? (Zodat ik 'n object kan testen)
Geplaatst: 21 november 200420 jaren comment_51658 .x en dan met ColFileMaker converten. Kijk, aan dit soort posts heb ik wat Kan iemand mij een goeie map editor aanraden? (Zodat ik 'n object kan testen) M00mapper Hieros kunnen jij downloados (hier dus)
Geplaatst: 21 november 200420 jaren comment_51672 hier een korte uitleg: 1. sla je gemaakte bestand op als een .x file. 2. importeer je bestand in de zmodeler (is te downloaden in de ddb van GTAG) 3. exporteer je bestand als een .dff file 4. met die .x file kan je met de coleditor (die ook te downloaden is in de ddb) een .col file maken. 5. verder moet je ook een textuur toevoegen aan je object 6. ten slotte moet je alle files in VC zetten met behulp van de m00mapper maar dit is echter modden voor gevorderden..als ik jouw was zou ik met wat simpels beginnen
Geplaatst: 22 november 200420 jaren Auteur comment_51971 hier een korte uitleg:1. sla je gemaakte bestand op als een .x file. 2. importeer je bestand in de zmodeler (is te downloaden in de ddb van GTAG) 3. exporteer je bestand als een .dff file 4. met die .x file kan je met de coleditor (die ook te downloaden is in de ddb) een .col file maken. 5. verder moet je ook een textuur toevoegen aan je object 6. ten slotte moet je alle files in VC zetten met behulp van de m00mapper maar dit is echter modden voor gevorderden..als ik jouw was zou ik met wat simpels beginnen Dankje! Heb alleen probleem met mijn moomapper. Alles is zwart
Geplaatst: 22 november 200420 jaren Auteur comment_52040 2. importeer je bestand in de zmodeler (is te downloaden in de ddb van GTAG) Als ik dit doe, dan zie ik geen .x in het importeer lijstje... Hoe moet ik 'm importeren?
Hoi allemaal,
Ik ben nieuw met GTA mods, maar heb er veel intresse voor.
Nou had ik ik dus vraagje:
Kan ik TrueSpace gebruiken om objecten te maken?
Greetz, DB (DutchBull)
-- EDIT --
Even wat extra informatie:
Ik kan opslaan in de volgende extensies:
Caligari Objects - *.cob
3DStudio ASCII - *.asc
DirectX - *.x
Autocad - *.dxf
Object Animation - *can
PlayStation - *.rsd
Bewerkt: door DutchBull