Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Online!

Hey allemaal. Ik weet even niet of er een online functie komt. Maar wat zouden jullie hiervan vinden en ervan verwachten? Dus geef hier je mening maar :D.

Ik hoop iig dat die er komt en dat je samen missie's kan doen, racen, schieten en allerlei leuke minigames :D.

Ik heb gezocht naar "online" maar ik vond geen desbetreffende topics.

Featured Replies

Ik hoop dat je dan een soort deathmacht kunt doen .. elkaar allemaal afknallen :*D

Ja dat zou wel leuk zijn, en als je iets niet kan doe je het met vrienden... TOF!

Jah lijkt me echt vet!

Aaah... ik zie me zelf al spelen....GTA IV op de PS3 :bonk:

En dan ook nog online :puh:

Greetings,

TH3 R34P3R

Off topic: Als je DM wil, koop dan MoH:AA, voor 10 euro de game en 2 uitbreidingspakketen.

Ben inmiddels afgekickt, maar was TE zwaar verslaafd daaran

On Topic: Ik verwacht eigenlijk dezelfde MP als normaal, die was gewoon OK

Ik hoop net zoiets als MTA met heel vreemde maps e.d.

Maar als er geen online functie komt dan maakt het MTA team er waarschijnlijk wel weer een paar.

gratz,

Boris H.

Het lijkt me wel vet als er een online functie komt en de mogelijkheid om mods,tools enz. te downloaden :Y Maar als ze dat doen, wordt het geen goeie multiplayer want R* let vooral veel op Singleplayer en voor multiplayer moet je ook nog de servers enz. goed hebben en dat gaat gewoon niet :N

Dat was het dan he :puh:

Steel Dogg ;)

Lijkt wel leuk met ze alle een missie doen de eene groep staat op wacht de andere roeit alles uit en de andere wachten de vluchters op

Ja maar ik wil wel dat je net als in GTA VCS zelf een personage kan kiezen

en dat er een gang bij hoordt

BV: Cj en the OG's, Umberto Robina en de Cubans of nog beter je eigen personage met eigen ontworpen gang

Er komt cker geen eigen gemaakte Online versie van GTA 4 die door rockstar is gemaakt mensen, R* is al paar jaar bezig met PBA dat is een soort online gta waar je de kant van de Politie of Criminelen kan kiezen hij komt uit voor de XBOX 360.

gta 4 online moet makers van SAMP en MTA maken

Ik zou het zeker wel leuk vinden mocht er een online functie zijn.

Maar ze moeten van mij niet allemaal die speltypen erbij gooien, gewoon een deathmatch en teamdeathmatch is voor mij al genoeg hoor.

Jah lijkt me wel leuk maar als het net zo werkt als SA:MP of MTA dan is het minder :N

Het lijkt me wel vet als er een online functie komt en de mogelijkheid om mods,tools enz. te downloaden :Y Maar als ze dat doen, wordt het geen goeie multiplayer want R* let vooral veel op Singleplayer en voor multiplayer moet je ook nog de servers enz. goed hebben en dat gaat gewoon niet :N

Dat was het dan he :puh:

Steel Dogg ;)

En waarom zou rockstar geen servers aan kunnen schaffen? :?

En een netwerk specialist aannemen is ook niet moeilijk...

Er komt cker geen eigen gemaakte Online versie van GTA 4 die door rockstar is gemaakt mensen, R* is al paar jaar bezig met PBA dat is een soort online gta waar je de kant van de Politie of Criminelen kan kiezen hij komt uit voor de XBOX 360.

gta 4 online moet makers van SAMP en MTA maken

Lul niet....

Maargoed van mij persoonlijk hoeft er geen multiplayer in, komt het er wel is dat natuurlijk mooi meegenomen.

  • 1 month later...
Ik hoop dat je dan een soort deathmacht kunt doen .. elkaar allemaal afknallen :*D

lijkt mij ook leuk maar wel in groepjes omdat anders het heel druk word in het spel en word je dus ook snel vermoord.

Er zou een online functie mogen maar dat je er zelf een moet maken bv. met een paar vrienden .

En dat zij je dan kunnen bv. coveren in een missie .

Er mag één komen maar zolang je er niet zou moeten voor betalen dan is het toch voor mi ok

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

Recently Browsing 0

  • No registered users viewing this page.

Account

Navigation

Search

Search

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.