Jump to content
Bekijk in de app

Een betere weg om onze GTA community te volgen. Leer meer.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

Een volledig scherm app op het beginscherm inclusief notificaties, badges en meer.

Om deze app op je iPhone en iPad te installeren
  1. Druk op het icoon in Safari
  2. Scroll in het menu en druk op Zet op beginscherm.
  3. Druk op Voeg toe rechts bovenaan.
Om deze app op je Android toe te voegen
  1. Druk op het 3-punten menu (⋮) rechts bovenaan in de browser.
  2. Druk op Toevoegen aan beginscherm of Installeer app.
  3. Druk op Toevoegen om te bevestigen.
Geplaatst:

Frontpage-Poll

Geef je mening over een vervolg op de GTA Stories reeks.

  • Reacties 321
  • Bezichtigingen 47.1k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Populairste bijdragers

Populaire afbeeldingen

Moet er een SA-Stories komen? 1384 leden hebben gestemd

  1. 1. geef je mening:

    • Ja, de vorige Stories waren ook top.
      505
    • Ja, maar alleen als er ook een PC versie komt.
      364
    • Nee, de Stories is uitmelkerij van het GTA concept.
      78
    • Nee, RockStar moet alle energie stoppen in GTA-IV.
      245
    • geen mening, de Stories boeien me niet.
      81

Log in of registreer om te stemmen in deze peiling.

Featured Replies

Geplaatst:

ik hoop echt dat gta san andreas stories er ook zou komen

voor mij hoeft het niet op de pc uit te komen want ik heb en psp.

ik vond LCS erg leuk maar vcs vond ik ook wel leuk maar de storline valt een beetje tegen.$

dupree

Bewerkt: door dupree

  • 3 maanden later...
Geplaatst:

San andreas is zo groot voor de UMD dat je er dan 2 voor nodig hebt R* zei al dat ze het meeste in Gta IV Gaan stoppen dus de kans is klein dat SAS voor de PSP uitkomt ;)

Geplaatst:

Ik denk dat het onmogelijk is, en wel hier om.

Als je achterop het speldoosje van de orgineele San Andreas kijkt zie je dat de minimale processor eisen 1 Ghz is. Maar om het spel gedelijk te spelen heb je denk ik wel 1,2 of 1,4 Ghz nodig. GTA III en Vice City hebben ze ook nog maar net draaiend gekregen op de psp. Die spellen waren ongeveer 800 Mhz. Maar het is volgens mij onmogelijk om 1,2 Ghz op een aparaatje dat max. 333 Mhz (volgens mij) aankan.

Maar toch hoop ik, al is het misschien omogelijk, dat er toch nog een GTA San Andreas Stories uitkomt!

  • 2 weken later...
Geplaatst:
Ik denk dat het onmogelijk is, en wel hier om.

Als je achterop het speldoosje van de orgineele San Andreas kijkt zie je dat de minimale processor eisen 1 Ghz is. Maar om het spel gedelijk te spelen heb je denk ik wel 1,2 of 1,4 Ghz nodig. GTA III en Vice City hebben ze ook nog maar net draaiend gekregen op de psp. Die spellen waren ongeveer 800 Mhz. Maar het is volgens mij onmogelijk om 1,2 Ghz op een aparaatje dat max. 333 Mhz (volgens mij) aankan.

Maar toch hoop ik, al is het misschien omogelijk, dat er toch nog een GTA San Andreas Stories uitkomt!

de 'slim' had meer denkkracht dacht ik

Geplaatst:
Ik denk dat het onmogelijk is, en wel hier om.

Als je achterop het speldoosje van de orgineele San Andreas kijkt zie je dat de minimale processor eisen 1 Ghz is. Maar om het spel gedelijk te spelen heb je denk ik wel 1,2 of 1,4 Ghz nodig. GTA III en Vice City hebben ze ook nog maar net draaiend gekregen op de psp. Die spellen waren ongeveer 800 Mhz. Maar het is volgens mij onmogelijk om 1,2 Ghz op een aparaatje dat max. 333 Mhz (volgens mij) aankan.

Maar toch hoop ik, al is het misschien omogelijk, dat er toch nog een GTA San Andreas Stories uitkomt!

de 'slim' had meer denkkracht dacht ik

Nauwelijks, de Fat en de Slim zijn bijna identiek qua hardware, misschien zijn er wat kleine dingen gefinetuned maar ze zijn nog altijd bijna het zelfde. Het verschil in de Slim zit hem in het gewicht en de grootte. De Slim is lichter en kleiner, en de positie van de controls is verandert. En je kan hem aansluiten op een TV, maar verder is er niks aan verandert qua hardware.

Greetz :sigaar:

Geplaatst:

Je zou natuurlijk een heleboel onnodige functies die veel geheugen kosten kunnen weglaten. Voorbeeld: fontijnen en watervallen, vogels, vliegtuigen die overvliegen, het aantal (zij)missies flink reduceren, duiken weglaten, een hele lading hidden interiors en de uiterlijk functie, auto's modden, gang territories... Noem maar op. Tot je zoiets als Liberty City Stories overhoudt (maar je mag wel zwemmen please :7 )

Geplaatst:

De PS2 heeft ook maar 350 Mhz (dacht ik) en daar draait SA toch ook op? Ik heb SA ook draaiend gekregen op een pc met 450 Mhz (+/- 22 FPS :7, zwaar gestript). dus waarom zou het op de psp ook niet lukken?

Bewerkt: door stefaneke

Geplaatst:

De processoren en grafische kaarten van consoles/handhelds zijn anders dan die van een PC, en je kan ze niet met elkaar vergelijken ;)

Geplaatst:

Lijkt me cool :D alleen ik denk van niet.

Geplaatst:

rockstar-games zou het zichzelf iets makkelijker maken als ze het in de tijd van ''The Introduction'' maken.

en dan nog: ze moete dan wel een andere hoofdrolspeler kieze.

misschien sweet???

Geplaatst:
de 'slim' had meer denkkracht dacht ik

Nee hoor, ze zijn bijna gelijk. Het verschil is maar een paar mhz.

Je zou natuurlijk een heleboel onnodige functies die veel geheugen kosten kunnen weglaten. Voorbeeld: fontijnen en watervallen, vogels, vliegtuigen die overvliegen, het aantal (zij)missies flink reduceren, duiken weglaten, een hele lading hidden interiors en de uiterlijk functie, auto's modden, gang territories... Noem maar op. Tot je zoiets als Liberty City Stories overhoudt (maar je mag wel zwemmen please )

Dat zou een hele goede oplossing zijn ja. Maar ik denk dat dan weinig mensen het spel meer kopen.

De PS2 heeft ook maar 350 Mhz (dacht ik) en daar draait SA toch ook op? Ik heb SA ook draaiend gekregen op een pc met 450 Mhz (+/- 22 FPS , zwaar gestript). dus waarom zou het op de psp ook niet lukken?

De PS2 had 300Mhz volgens mij, dus mijn theorie van een te lage processor gaat niet door. En dat je GTA SA draaiend hebt gekregen op een pc met 450Mhz geloof ik niet egt. Ik kan Sa niet eens draaien zonder te haperen op een 800Mhz pc.

  • 3 weken later...
Geplaatst:

JA!!

SA is te groot voor de PSP,maar als ze dan voor de psp

alleeen maar Las Venturas of zo speelbaar maken!

Geplaatst:

Ik heb nee, Rockstar moet alle aandacht op GTA4 vestigen, en daarvan weer de opvolger. De Stories delen waren leuk, maar het begon langzaam aan ook wel een beetje verouderd te worden. Daarnaast zal de PSP nooit heel San Andreas aankunnen. Het zal dan Los Santos stories worden, of misschien Las Venturas of San Fierro stories. Persoonlijk denk ik niet dat San Fierro zich goed leent voor een apart spel, en Las Venturas is denk ook niet echt geschikt om een hele game op te basseren. Dan zou Los Santos het best geschikt zijn in mijn mening, maar eigenlijk vindt ik dat ook niet nodig want na SA heb ik wel het gevoel dat daar zo'n beetje alles verteld is. Ook zou ik het niet zo leuk vinden als er een gehele game gebasseerd zou worden op de rap/hiphop/gangsta zooi. Bij SA vond ik dit wel leuk, omdat het afgewisseld werd met de Maffia sferen, het Hillbillie gevoel, de glitter & glamour van Las Venturas, etc.

Maar stel dat het er wel zou komen, dan zou het misschien leuk zijn als we konden spelen als:

Sweet

Big Smoke :puh:

Ryder (Liever niet)

of misschien Tenpenny of Pulaski? Een keer de bad ass cop uithangen i.p.v. altijd de oprijzende crimineel.

Geplaatst:

Gta gaat stoppen met de playstation 2 en psp!

Waarom maken ze nog niet één game ervoor?

te oude consoles al misschien??

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

  • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

Configureer push berichten

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.