Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Vertical bird

Ik heb die straaljager (hydra) gejat en er komen straaljagers achter mij aan hoe moet ik die kapot krijgen toevallig vloog er 1tje tegen een berg maar ik werd neer geschoten dus kan ik weer over nieuw beginnen.

Featured Replies

Als die straaljagers bijna voor je zijn moet je al richten en vuren.(heb niet echt tips want bij mij vlogen die allemaal ergens tegenaan :lol: en aan mijn vliegtuig was niets :D )

Daarna moet je nog enkele boten vernietigen en landen op dat ene vliegveld.

Edited by Lennert

Ik heb die straaljager (hydra) gejat en er komen straaljagers achter mij aan hoe moet ik die kapot krijgen toevallig vloog er 1tje tegen een berg maar ik werd neer geschoten dus kan ik weer over nieuw beginnen.

Hou je achterkant een beetje in de gaten met L2 en r2 en probeer is een looping. Vlieg niet met volle snelheid en als je er 1 gelocked heb vlieg in de richting mee die de straaljager opgaat. Als je 3 of 4 x geschoten heb gaat ie kapot. hou je radar in de gaten voor vijandelijk vuur

Tijdens de missie staan er 3 straaljagers. Je moet de andere 2 vernietigen, dan krijg je er maar 1 achter ja aan!

Er land ook ergens een straaljager. Er kruipt een mannetje uit, dit had ik de eerste keer niet door en had nog maar weinig leven :D . En toen schoot die flikker mij dood :angry: :D

Edited by Lennert

• Author

Hij is gelukt gewoon inderdaad goed je radar in de gaten houden.

ik vin da een kut missie man

Ik vind er niets moeilijk aan. Had hem van de tweede keer gehaald

lees goed die tips dan weet ik zeker dat je het haalt

Je kan ook een flinke omweg nemen en ze rustig neerknallen en dan op de bootjes afgaan ;)

• 2 weeks later...
Tijdens de missie staan er 3 straaljagers. Je moet de andere 2 vernietigen, dan krijg je er maar 1 achter ja aan!

zodra je die andere 2 kapot maakt, is je eigen vliegtuig al half in puin

zodra je die andere 2 kapot maakt, is je eigen vliegtuig al half in puin

Ligt er waarschijnlijk dan aan welke 2 je kapot maakt. De hydra waar ik mee weg vloog (volgens mij op het achterdek) had nergens last van!

• 2 weeks later...

Omdat ik niet een ander topic wilde openen, wil ik hierbij graag vragen hoe ik in godsnaam die Hydra uit de opstijgmode krijg :huh:

bvd,

MrSelected :blink:

Edited by MrSelected

Hoebedoel je? Sneller gaan? Je rechter sitck naar voren B)