Geplaatst: 25 februari 200718 jaren comment_620541 Heya ik heb weer is een photo manipulation sig gemaakt ahah vind het leuk te doen:p naja ik vind hem aardig goed gelukt. Maar jullie zijn de judge! voor meer informatie over photmanipulation; check mijn tut is Hoop dat je er wat van leert Sig: Rates please Xyron
Geplaatst: 25 februari 200718 jaren comment_620580 kwa achtergrond heb je een mooie sig. gemaakt ik geef je een mooie 9
Geplaatst: 25 februari 200718 jaren comment_620587 Zeer mooie achtergrond. De text eveneens! Alleen jammer dat je snel pijn aan je ogen krijgt als je te lang naar de borsten kijkt. Misschien een beveliging ofzo Ik geef je ook een 9/10
Geplaatst: 25 februari 200718 jaren Auteur comment_620599 Dankje voor de rates jongens:) @Pennywise haha loll hah ik zal wel een speciale sig voor je maken ik post hem wel als hij klaar iss haha doe ik morgen:)
Heya ik heb weer is een photo manipulation sig gemaakt
ahah vind het leuk te doen:p naja ik vind hem aardig goed gelukt. Maar jullie zijn de judge! voor meer informatie over photmanipulation; check mijn tut is
Hoop dat je er wat van leert
Sig:
Rates please
Xyron