Geplaatst: 10 maart 200719 jaren mijn savegame is perongelijk verwijderd door me pa maar kan ik een savegame waar ik gebleven was krijgen?,ik was bij doberman kan iemand deze missie voor me doen?
Geplaatst: 12 maart 200719 jaren Auteur Sorry dat ik het verkeerd had begrepen mjaa,ik had eerst perongelijk v2 doberman maar toen deed gta sa raar. maar nou weet ik dat ik v1 heb dus ligt het daar aan dat het zo raar deed?
Geplaatst: 12 maart 200719 jaren Sorry dat ik het verkeerd had begrepen mjaa,ik had eerst perongelijk v2 doberman maar toen deed gta sa raar. maar nou weet ik dat ik v1 heb dus ligt het daar aan dat het zo raar deed? Daar ligt het ongetwijfeld aan. Een verkeerde versie botsing tussen je savegame en het spel betekent ellende, en vooral als je ook niet weet wat je er mee moet. Maar goed, je hebt je oplossing nu. Mocht je dit probleem ooit nog eens weer hebben dan weet je in ieder geval waar de oorzaak zit en hoe die te verhelpen is.
Geplaatst: 13 maart 200719 jaren Auteur Eey thanks me vader had het ff voor me gedaan en ik heb doberman klaa ik had hem toch van de v1 forum:P
mijn savegame is perongelijk verwijderd door me pa maar kan ik een savegame waar ik gebleven was krijgen?,ik was bij doberman kan iemand deze missie voor me doen?