Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Wat zal rockstar er denk je zowiezo in doen>?

Wat denk je??/ ik denk meer toegankelijk heid

  • Replies 65
  • Views 5.8k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Wat denk je dat rockstar er zowiezo in doet(nieuw) 85 members have voted

  1. 1. Wat denk je dat rockstar er zowiezo in doet(nieuw)

    • Meer autos,vliegtuigen,en dat soort shit
      17%
      17
    • Meer toegangkelijkheid
      14%
      14
    • Realistischer verkeer, en hoe mesnen zich gedragen
      29%
      28
    • Dat je echt bedrijven kan kopen en beheren
      12%
      12
    • Meer winkels
      1%
      1
    • Anders namelijk(dat ga je nu zitten typen)
      11%
      11
    • Grotere verhaal lijn
      13%
      13

Please sign in or register to vote in this poll.

Featured Replies

ik ook maar ik denk als er een volgende uit kom dat die ook mooieren graphis heeft

Ik denk alles wat hierboven staat!!

Greetzz Dennizzzz

Ik denk dat ze super veel gaan doen. Ze moeten mee gaan met de tech's van de komende tijd.

Dus de graphics, dat je over in kunt, veeeeel meeer mensen, auto en andere levendige dingen misschien huisdieren zoals honden?, meer soorten auto's dat je ook moet tanken enzo, meer kleren, misschien zijn er meerdere soorten verhaallijnen doordat je een uit verschillende characters mag kiezen in 't begin van de game, kortom wat ze ook doen GTA blijft pwnen.

ik denk dat alles gewoon veel echter word en dat het meeste van san andreas gewoon beter word zoals kleren en skills en toegankelijkheid

ik hoop eigenlijk op meer toegankelijkheid, meer autos en vliegtuigen, meer winkels, etc. etc.

Dat kan ik nog niet zeggen. Moeten eerst een beetje een id krijgen van het spel.

alles gewoon beter en meer en uitgebreider ...... we willen steeds meer voor ons geld

Meer van alles en natuurlijk een nog beter en grotere verhaallijn.

ik vindt dat je egt bedrijven moet beheren...

een beetje van alles

maar vooral realistische dingen

en meer auto's en vliegtuigen en dat soort shit

Ik denk ook dat alles erbij komt, maar Rockstar gaat toch de volgende GTA niet meer maken ofzo?

Als dat zo is, kan het natuurlijk ook zijn dat de volgende GTA compleet wordt verandert en dat er veel dingen inneens niet meer bijzijn.

ik vindt dat je egt bedrijven moet beheren...

Dat lijkt me ook een goed idee!! :rolleyes:

Realistischer verkeer, en hoe mesnen zich gedragen :lol:

Ik denk dat ze het in ieder geval beter maken dan SA (logisch) en dat het een spel wordt dat met de techniek van de tijd dat het uitkomt nog mooi is.

ik denk nog meer auto's en meer toegankelijkheid.

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

Recently Browsing 0

  • No registered users viewing this page.

Account

Navigation

Search

Search

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.