Jump to content

GTA IV News - Reactietopic


Typhoon

Recommended Posts

GTA%20IV%20Reacties2.png

Vanaf vandaag houden wij jullie op de hoogte van alles wat met GTA IV te maken heeft. Wanneer er iets nieuws naar buitenkomt zoals een screenshot of een trailer zullen wij (SummerBase en Typhoon) dat gelijk melden in het GTA IV News topic.

Dit topic is speciaal bedoeld voor vragen en reacties rond het nieuws van GTA IV. Snap je iets niet of wil je gewoon een reactie op een nieuwsfeit geven, dan is dit topic de plaats.

Dit topic is niet bedoeld om zelf nieuws te posten maar alleen om vragen of reacties te plaatsen over een nieuwtje, geplaatst in het GTA IV News topic.

Het stelen van nieuws berichten is per definitie niet toegestaan. In het verleden heeft één iemand dit soort dingen gedaan en SummerBase kan als medeschrijver zeggen dat dit erg frustrerend was. Je mag de nieuwsberichten als informatief materiaal gebruiken, maar stelen is absoluut taboe! Niet doen dus! -- -

© SummerBase en Typhoon

Bewerkt: door Typhoon
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 124
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • SummerBase

    11

  • Rivel

    8

  • White Gold

    6

  • Eros

    5

Allereerst vind ik dit weer zo'n leuk project om de stemming er nog even in te houden :D. Ik dacht al dat er weer zoiets zou komen maar was er niet zeker van. In ieder geval heel leuk.

De reclames vind ik in ieder geval wel gaaf :D. Waarom niet in nederland? En de televisie trailer was ook wel lol, zit je een paar minuten te kijken naar een klok :D. Maar is dat altijd of af en toe? En things are going to be differant zal ook wel iets betekenen :D. Zolang er maar een GTA sfeer heerst :D. Ik kan niet wachten :D.

Link to comment
Delen op andere websites

Allereerst vind ik dit weer zo'n leuk project om de stemming er nog even in te houden :D. Ik dacht al dat er weer zoiets zou komen maar was er niet zeker van. In ieder geval heel leuk.

De reclames vind ik in ieder geval wel gaaf :D. Waarom niet in nederland? En de televisie trailer was ook wel lol, zit je een paar minuten te kijken naar een klok :D. Maar is dat altijd of af en toe? En things are going to be differant zal ook wel iets betekenen :D. Zolang er maar een GTA sfeer heerst :D. Ik kan niet wachten :D.

Het heeft even geduurd, maar ik heb gewacht tot het juiste moment en ik werk ook nog aan andere dingen die ook tijd vragen, denk aan meneer groen forum, PSP Helpdesk en nog een aantal geheime projecten. Bedankt voor het compliment namens mij en Typhoon. En dan even terug naar het nieuws; De reclame heeft denk ik meer zin in grote steden op drukke plekken, denk aan de grote straten in New York. Daar komen duizenden mensen per dag langs en in een klein dorpje misschien een stuk of 10. Wat heeft dan meer zin? En die televisie trailer is denk ik, om de zoveel tijd, want anders is het wel goedkope televisie. :puh:
Link to comment
Delen op andere websites

Een geweldig project! _O_ Al hoewel ik dagelijk alle grote gamessite's af ga is dit een erg leuk extratje. Daarbij komt ook nog dat jullie het veel leuker om- en be- schrijven. :) KUTGW! _O_

Link to comment
Delen op andere websites

Laat ik dan ook maar eens even reageren. Ik wil jullie allebei complimenteren voor de mooie topics die jullie hierzo hebben neergezet, echt een hele mooie en strakke lay-out hebben ze. Zéker een mooi vervolg op het 'The latest news from Vice City Stories'-topic! :tu: Ik zal regelmatig het GTA IV News-topic controleren op nieuws, want zeg nou zelf, is het nu niet ontzettend handig om alle nieuwtjes tot op in de detail zomaar gratis voorgeschoteld te krijgen? ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Goed werk! Ik heb het Propaganda mailtje van R* ook vanochtend gekregen.

Dit topic ga ik zeker volgen, nog beter dan het GTA VCS news topic destijds! Mooi topic, de layout past ook zeer mooi bij het lettertype en de site van GTA IV. Goed gedaan!

KUTGW!

Boris H.

Link to comment
Delen op andere websites

Mooi topic en erg overzichtelijk, ik ga hier zeker vaak passeren! OM te zien voor nieuwe nieuwtjes! Gaan jullie de laatste minuut opnemen van de countdownteller, ik kan dit namelijk niet zien odat ik dan niet thuis ben en ik wil dat wel eens zien die laatste tien seconden van de countdownteller:P!

Rivel

Link to comment
Delen op andere websites

Mooi topic en erg overzichtelijk, ik ga hier zeker vaak passeren! OM te zien voor nieuwe nieuwtjes! Gaan jullie de laatste minuut opnemen van de countdownteller, ik kan dit namelijk niet zien odat ik dan niet thuis ben en ik wil dat wel eens zien die laatste tien seconden van de countdownteller:P!

Rivel

Uw wens is mijn bevel, ik was het niet van plan, maar omdat het jouw wens is zal ik het opnemen. Natuurlijk als ik het niet vergeet, maar daar reken ik natuurlijk niet op. Even iets heel anders, je moet eens zien wat GTA IV voor impact heeft op een school bijvoorbeeld. Sommigen komen naar mij toe, "heb je het al gezien- GTA IV trialer komt binnenkort uit''. Echt iedereen heeft SA wel in zijn bezit en zo, maar goed ik wil naast dat ook iedereen die het gaat lezen bedanken, want zonder jullie kunnen wij niet bestaan of althans dan zou het geen nut hebben. :)
Link to comment
Delen op andere websites

Hartelijk dank! Over die school! De meeten uit mijn klas kunnen twee dingen met een computer:P! Namelijk:

1. De computer opzetten

2. Msn opzetten!

Als ik vraag of ze wat weten van de trailer is het zo: Komt er een trailer:p!

Best wel grappig!

Rivel

Link to comment
Delen op andere websites

ik vraag me iets af over de tijdstip van de trailer.

Summerbase vertelde :

Vanochtend kreeg ik een bericht in mijn mailbox met de mededeling "Rockstar Propagana". Met de melding "Rockstar Broadcast"... "Trailer Coming Next Week" met daaronder de tijd dat de trailer uit gaat komen. Dat zal 6.00PM worden. Dat betekent in Nederlandse taal 6 uur in de middag! Niemand hoeft dus meer snachts op te blijven, maar zorg dat je rond 6 uur (amerikaanse tijd) aanwezig bent. Dat moet voor iedereen lukken denk ik, en het is dus nu wachten totdat de trailer uit komt

Maar met 6 uur (amerikaanse tijd) bedoelt hij daarmee 6 uur 's avonds hier in Nederland en Belgie.

Of 6 uur amerikaanse tijd.Ik bedoel dus:als het 6 uur in amerikaanse tijd is.Hoe laat is het dan hier :?

:?:? Ik snap het niet echt :?:?

Link to comment
Delen op andere websites

woozie300, het zal de Amerikaanse tijd worden denk ik. Tijdens het schrijven van dit bericht is het voor mij nu 21.28 en in Amerika 16:28. Wat dus inhoud ''21-16 = 5 uur verschil''. In Nederland is het dus 5 uur later dan in New York, waar de tijd op gebaseerd zal zijn denk ik. Hij zal dus 6 - 5 = 1 uur 's middags uitkomen en helaas voor velen zal het dan onder zijn/haar school tijd zijn op de bewuste donderdag. Helaas, maar goed ''ziekmelden'' is altijd nog een optie, niet waar? :)

Link to comment
Delen op andere websites

woozie300, het zal de Amerikaanse tijd worden denk ik. Tijdens het schrijven van dit bericht is het voor mij nu 21.28 en in Amerika 16:28. Wat dus inhoud ''21-16 = 5 uur verschil''. In Nederland is het dus 5 uur later dan in New York, waar de tijd op gebaseerd zal zijn denk ik. Hij zal dus 6 - 5 = 1 uur 's middags uitkomen en helaas voor velen zal het dan onder zijn/haar school tijd zijn op de bewuste donderdag. Helaas, maar goed ''ziekmelden'' is altijd nog een optie, niet waar? :)

Ten eerste is het natuurlijk nog maar de vraag of het echt om Amerikaanse tijd gaat, maar goed, stel dat het zo is. Dan weet je eigenlijk nog niet zo veel, want binnen de VS zelf is ook nog altijd een tijdsverschil van 4 uur (New York GMT -5 en San Francisco GMT -9). Het hangt er dus maar net vanaf waar binnen de VS het dan om gaat. Ten tweede klopt je berekening niet. In Nederland is het vijf uur later dan New York, dus als het 6 uur in New York is, dan is dat 6 pm+5=11 uur (23.00 uur) in Nederland (niet 6 pm-5). Maar goed, het kan net zo goed om een andere tijdzone gaan, dus weten we eigenlijk nog helemaal niets.

Link to comment
Delen op andere websites

Hij zal dus 6 - 5 = 1 uur 's middags uitkomen en helaas voor velen zal het dan onder zijn/haar school tijd zijn op de bewuste donderdag. Helaas, maar goed ''ziekmelden'' is altijd nog een optie, niet waar? smile3.gif

Scheelt dat even, dat ik donderdag toevallig om half 11 vrij ben. :puh:. Maar het zal inderdaad Amerikaanse tijd zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...