[SP] Forum Poker
- Replies 115
- Views 10.1k
- Created
- Last Reply
Featured Replies
This topic is now closed to further replies.
Recently Browsing 0
- No registered users viewing this page.
A better way to browse. Learn more.
A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.
Banner gemaakt door Floris
♥♣ Tafel #3♦♠
Het spel aan tafel #2 is afgelopen en de winnaar Bl3ice heeft zich geplaatst in de finale, gefeliciteerd. Voor Die-hard, HerrieM en Colonel Cortez zit het er helaas al op. Ik bedank jullie voor jullie deelname.
De deelnemers van tafel #3 die spelen zijn:
♥♣ Nog even een aantal belangrijke punten ♦♠
- De volledige informatie en regels kun je in het topic van
tafel #1 vinden. Maar hier nog even de belangrijkste punten.[*]Post niet in dit topic als je niet meedoet aan het toernooi, of niet bij de spelende tafel hoort.
[*]Om het overzichtelijk te houden, zet je je handtekening uit als je post.
[*]Ga geen moeilijke bedragen inzetten met het bieden. Beperk het tot hele en halve Euro's.
[*]Heeft er iemand die aan de beurt is na 12 uur nog steeds niet gezegd wat hij/zij gaat doen zal ik diegene een PB sturen als herinnering, mocht diegene weer 12 uur niet reageren, fold hij/zij automatisch. Gebeurt dit drie keer achter elkaar, is deze persoon uitgeschakeld.
[*]Houd de kaarten die je via PB krijgt geheim, zodat er niet vals gespeeld kan worden.
[*]De kaarten die je via PB krijgt zijn eerlijk gedeeld. Over de kaarten kan niet gecorrespondeerd worden.
♥♣ Shuffle and deal! ♦♠
Eerst maak ik uit wie van jullie de dealer-button krijgt door iedereen een (♠) kaart te geven, diegene met de hoogste kaart krijgt de button. Daarna gaan we met de klok mee voor de small en big blind van nu nog €2,50 en €5.
GTA-Sheep heeft de hoogste kaart dus hij krijgt de dealer-button. De small blind van €2,50 wordt ingezet door Mirrrr en de big blind van €5,00 wordt ingezet door RGA.
Zodra jullie je twee gesloten kaarten via PB ontvangen hebben is het aan M@rt!n om als eerste zijn actie posten. Zal hij callen, raisen of folden?
Vragen, Reacties en Opmerkingen kun je via
PB naar mij sturen, of kwijt in het reactie-topic.Post hier alleen als je meedoet aan tafel #3
Bassiej™
Laatste Update:
Edited by Bassiej™