Geplaatst: 2 april 200718 jaren comment_645195 Show Jouw Models Topic II De nieuwe ronde voor het posten van jullie models. Alleen zijn erook wat regels aan verbonden: Je mag posten per dag hoeveel je wil. Geen offtopic's (vragen zoals 'Hoe maak je dat' ... Is verboden. Als je je model post, maak dan dat je een mooie render hebt van je model. Maximale screen grootte: 640 pixels breed!. Respecteer iedereen zijn mening. (Zoek dus geen ruzie, omdat iemand eerlijk zijn mening uit). Geen Afbeeldingen quoten! Bij het overschreiden van deze regels, wordt je er de 1ste keer op gewezen, als je ze daarna nog eens overschreid, dan kreeg je 20% cadeau. Vorige showrooms: Show jouw models I Last edit/update: Bewerkt: 5 april 200817 jaren door DaBeast
Geplaatst: 16 mei 200817 jaren comment_987559 Hey Keesje. Allereerst ziet het er super goed uit. Ben onder de indruk. Ten tweede, mijn opmerkingen: Zoals Stefan al zei, gebruik eens een andere gras texture die wat beter seamless is. Bij sommige dingen zoals de stoeprand op de voorgrand zuigt de UVW als een malle
Geplaatst: 16 mei 200817 jaren comment_988534 ik heb even een groepje poolse kabouters op mijn werk los gelaten en ik vint zelf dat ze goed werk gedaan hebben. ze hebben niew gras gezaait ze hebben de bloempjes ietsjes verandert en het raam opniew geverft ook hebben ze de weg even goed aangelecht nu zie ik er echt niks meer aan wat anders moet. maar zien jullie tog nog wat sech het gerust
Geplaatst: 17 mei 200817 jaren comment_989862 Ik ben zeker geen kenner, maar het voorste gras, vindt ik wat flets, beetje plat. Ik weet niet of dat te editten is ofzo. (zal heus wel) Dat is het enige wat ik zie. Voor de rest
Geplaatst: 18 mei 200817 jaren comment_990554 Gras kun je niet anders dan plat maken, anders wordt het een té groot priegelwerk Wat je wel kan doen om het gras minder plat te laten lijken is de camera wat meer naar boven draaien.
Geplaatst: 18 mei 200817 jaren comment_990579 Gras kun je niet anders dan plat maken... Gras kan je weldegelijk 3d maken. Is zelfs in San Andreas zo. En wel met een paar planes en een grastexture met een alpha. Zal zo een voorbeeldje zoekken: (niet zelf gemaakt) Overigens vind ik het gebouw zeer mooi gelukt Kees. Heb er niets op aan te merken op dat gras na wat je dus nog zoals ik omschreef zou kunnen doen. Bewerkt: 18 mei 200817 jaren door Nickonly
Geplaatst: 18 mei 200817 jaren comment_990603 @Nick: dat is Vray Grass denk ik.... >>> Door DaBeast: Kan ook gewoon met de standaart Hair and Fur plugin van 3DS Max (mat wat tweaks ofcourse)<<<
Geplaatst: 18 mei 200817 jaren comment_990915 Heb even een filmpje gemaakt thuis, opzich wel leuk geworden. Zeg wat jullie ervan vinden Natuurlijk is hij hoge kwaliteit het leukst dus dan kijk je toch gezellig hier http://www.visualreel.jorgef.nl/vfx3.php Owja.... bier Bewerkt: 18 mei 200817 jaren door Jorge_F
Geplaatst: 18 mei 200817 jaren comment_991153 Geweldig Jorge, echt klasse Het is bijna perfect Bewerkt: 18 mei 200817 jaren door Galiorix
Geplaatst: 18 mei 200817 jaren comment_991156 Geweldig Jorge, echt klasse Het is bijna perfect Klopt, bijna inderdaad . Een paar bugs probeer ik nog te fixen
Geplaatst: 18 mei 200817 jaren comment_991168 Heb even een filmpje gemaakt thuis, opzich wel leuk geworden.Zeg wat jullie ervan vinden Natuurlijk is hij hoge kwaliteit het leukst dus dan kijk je toch gezellig hier http://www.visualreel.jorgef.nl/vfx3.php Owja.... bier Hoe maak je dat?
Geplaatst: 18 mei 200817 jaren comment_991169 Hoe maak je dat? 3DS Max @Jorge: Heb je ook nog bepaalde plugins ofzo gebruikt? Bewerkt: 18 mei 200817 jaren door Galiorix
Geplaatst: 18 mei 200817 jaren comment_991224 Hoe maak je dat? 3DS Max @Jorge: Heb je ook nog bepaalde plugins ofzo gebruikt? Geen plugins. Gewoon 3ds max met default renderer.
Geplaatst: 19 mei 200817 jaren comment_991528 *Stefan slaat Jorge en zijzelf weet wel waarom* Leuk concept Jorge . vooral de materials en de belichting zijn erg vet. Helaas moet jouw wapen het afleggen tegen de mijne.. maar ofdat mijn filmpje echt zo mooi wordt als die van jouw betwijfel ik zwaar . @ Jorge Hierboven, Zoals je mij al zij: plugins zoals Vray zijn voor losers die niet met 3D Studio Max kunnen omgaan .
Show Jouw Models Topic II
De nieuwe ronde voor het posten van jullie models. Alleen zijn erook wat regels aan verbonden:
Bij het overschreiden van deze regels, wordt je er de 1ste keer op gewezen, als je ze daarna nog eens overschreid, dan kreeg je 20% cadeau.
Vorige showrooms:
Show jouw models ILast edit/update:
Bewerkt: door DaBeast