Geplaatst: 2 april 200718 jaren comment_645195 Show Jouw Models Topic II De nieuwe ronde voor het posten van jullie models. Alleen zijn erook wat regels aan verbonden: Je mag posten per dag hoeveel je wil. Geen offtopic's (vragen zoals 'Hoe maak je dat' ... Is verboden. Als je je model post, maak dan dat je een mooie render hebt van je model. Maximale screen grootte: 640 pixels breed!. Respecteer iedereen zijn mening. (Zoek dus geen ruzie, omdat iemand eerlijk zijn mening uit). Geen Afbeeldingen quoten! Bij het overschreiden van deze regels, wordt je er de 1ste keer op gewezen, als je ze daarna nog eens overschreid, dan kreeg je 20% cadeau. Vorige showrooms: Show jouw models I Last edit/update: Bewerkt: 5 april 200817 jaren door DaBeast
Geplaatst: 19 mei 200718 jaren comment_683461 Jezus (Is dood) je wordt met de dag beter Rivel . Mooi. (maar wel simpel .)
Geplaatst: 19 mei 200718 jaren comment_683465 Jezus (Is dood) je wordt met de dag beter Rivel . Mooi. (maar wel simpel .) WEetik! Ik ga hem nog wat verder verfijnen als ik tijd heb!
Geplaatst: 19 mei 200718 jaren comment_683816 Netjes Rivel. Zeker van die ene tut, die had ik toen ook gevolgd . In ieder geval heb ik Bradleys [TUT] gevolgd, en ik post nu even render. Maar hij is nog wel [WIP], want ik ga in ieder geval nog eventjes heuveltjes enzo aanbrengen . Ik vind hem goed gelukt voor een paar uur .
Geplaatst: 19 mei 200718 jaren comment_683823 Ik had je nog gezecht om de water material te verkleinen... Maar hij is echt goed gelukt vind ik! ook al heb je de SNAP tool niet eens gebruikt . (@ Rivel, wat weetje, dat Jezus dood is of dat je model nogal simpel is )
Geplaatst: 19 mei 200718 jaren comment_683852 Ik had je nog gezecht om de water material te verkleinen...Maar hij is echt goed gelukt vind ik! ook al heb je de SNAP tool niet eens gebruikt . (@ Rivel, wat weetje, dat Jezus dood is of dat je model nogal simpel is ) Het laatste Gheghe!
Geplaatst: 19 mei 200718 jaren comment_683946 Ik heb weer wat gemaakt. Deze keer een Keyblade, omdat ~Lance Vance een paar dagen geleden de VC Keyblade te converteren. Maar dat kon niet omdat hij geen toestemming had, en omdat hij gelocked was. Ook omdat de originele Keyblade vet bagger was, besloot ik om een nieuwe te maken. De model heeft 1396 poly's. Mischien dat ik hem nog wat langer maak. Nu nog texturen en ingame zetten . Vriendelijke groeten, DaBeast
Geplaatst: 19 mei 200718 jaren comment_683960 Nice! Lekker veel detail! Daar hou ik van! Ik wil hem weleens zien met goede textures! EDIT: Mijn huisje met putndak! Bewerkt: 19 mei 200718 jaren door Rivel
Geplaatst: 19 mei 200718 jaren comment_684035 Ah, je hebt het eindelijk door . Nou nog ramen en een deur, en dan kan ie ingame!
Geplaatst: 19 mei 200718 jaren comment_684044 Ah, je hebt het eindelijk door .Nou nog ramen en een deur, en dan kan ie ingame! Dat kan ik nog inet hoor! Ben juist Kam's script aan het installeren! EDIT: En dat lukt me niet! Bewerkt: 19 mei 200718 jaren door Rivel
Geplaatst: 19 mei 200718 jaren comment_684089 Dabeast, zeer mooi gedaan hoor. Rivel, je huis ziet er wel mooi uit, maar maak het dak wat dikker. Apple-Mac
Geplaatst: 19 mei 200718 jaren comment_684104 Dabeast, zeer mooi gedaan hoor. Rivel, je huis ziet er wel mooi uit, maar maak het dak wat dikker. Apple-Mac U vraagt, Ik repareer: Bewerkt: 19 mei 200718 jaren door Rivel
Geplaatst: 19 mei 200718 jaren comment_684121 ik had ook probleemen met kams maar ik weet niet hoe ik het had in gekreegen
Geplaatst: 19 mei 200718 jaren comment_684182 Ziet er goed uit Rivel! Alleen heb ik nog wat enkele opmerkingen. Steekt het dak niet te ver uit en is de schoorsteen niet wat te iel? Voor de rest ziet het er goed uit hoor! Vette sleutel ook DaBeast, maar waarvoor is het? Iets met VC Keyblade, maar wat dat inhoud.. Ik ga zo iig m'n eiland zo ingame zetten, om het eens te testen , dan zal ik dit bericht editten met wat screens
Geplaatst: 19 mei 200718 jaren comment_684185 Ziet er goed uit Rivel! Alleen heb ik nog wat enkele opmerkingen. Steekt het dak niet te ver uit en is de schoorsteen niet wat te iel? Voor de rest ziet het er goed uit hoor!Vette sleutel ook DaBeast, maar waarvoor is het? Iets met VC Keyblade, maar wat dat inhoud.. Ik ga zo iig m'n eiland zo ingame zetten, om het eens te testen , dan zal ik dit bericht editten met wat screens Wat bedoel je met te iel?
Geplaatst: 20 mei 200718 jaren comment_684934 Gefeliciteerd White Gold, je eiland staat 100% bugloos ingame !!!
Show Jouw Models Topic II
De nieuwe ronde voor het posten van jullie models. Alleen zijn erook wat regels aan verbonden:
Bij het overschreiden van deze regels, wordt je er de 1ste keer op gewezen, als je ze daarna nog eens overschreid, dan kreeg je 20% cadeau.
Vorige showrooms:
Show jouw models ILast edit/update:
Bewerkt: door DaBeast