Jump to content
Geplaatst:
comment_645195

Show Jouw Models Topic II

De nieuwe ronde voor het posten van jullie models. Alleen zijn erook wat regels aan verbonden:

  • Je mag posten per dag hoeveel je wil.
  • Geen offtopic's (vragen zoals 'Hoe maak je dat' ... Is verboden.
  • Als je je model post, maak dan dat je een mooie render hebt van je model.
  • Maximale screen grootte: 640 pixels breed!.
  • Respecteer iedereen zijn mening. (Zoek dus geen ruzie, omdat iemand eerlijk zijn mening uit).
  • Geen Afbeeldingen quoten!

Bij het overschreiden van deze regels, wordt je er de 1ste keer op gewezen, als je ze daarna nog eens overschreid, dan kreeg je 20% cadeau.

Vorige showrooms:

Show jouw models I

Last edit/update:

Bewerkt: door DaBeast

  • Reacties 3k
  • Bezichtigingen 235.5k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1036989
Ej Timske,

leuk eiland alleen de texture van de rots is een beetje vaag.

maar misschien is het ingame wel beter :)

J-Star

Van dichtbij zijn de textures beter ;)

Bewerkt: door Timske

Geplaatst:
comment_1037452
tim je eiland ziet er wel mooi uit hoor alleen wat is het verschil tussen die die bovenaan deze pagina staat en deze?

ow ja en stefan dat is een mooie kerk maar ik vind mijn box persoonlijk tog net iets mooier xD

Nu is het op schaal voor GTA :puh: En dus textures zijn ook verkleind ;) En in sketch up zelf ziet het er kei mooi uit!

Bewerkt: door Timske

Geplaatst:
comment_1037994
@timske: Mooie mod alleen kun je op een Snapmap aangeven waar die komt en wat komt er allemaal op te staan?

Bij het strand in het eerste eiland, meer info geef ik niet :D

Bewerkt: door Timske

Geplaatst:
comment_1038033
@timske: Mooie mod alleen kun je op een Snapmap aangeven waar die komt en wat komt er allemaal op te staan?

Bij het strand in het eerste eiland, meer info geef ik niet :D

Daar heb ik wat aan wou je zeggen kun je AUB specifiecer zijn?

Anders ga ik smeken. :Y:dans::eten::schater::*D

Geplaatst:
comment_1038649

Leuk eilandje Timske, alleen vind ik je gras wat te plat. :)

Render test:

- Zon mislukt (maar makkelijk te fixen)

Zoiets ga ik later maken, maar dan veel gebouwen etc...

Waaaaaaaaaaaar zijn jullie allemaal????????? :cry:

Bewerkt: door Gangsta

Geplaatst:
comment_1042423

@Gangsta: Die brug ziet er echt mega vet uit, alleen ik vind hem veel kleiner lijken dan de echte Brooklyn Bridge. Het water ziet er ook een beetje gel-achtig uit :/. Je toren ziet er ook mooi uit, alleen in het aller onderste deel zou ik niet van die kleine raampjes doen, ik denk dat dat beter staat, vooral als de ingang daar zit enzo.

@Timske: de kust ziet er best mooi uit, alleen het gras deel is weer zo plat, misschien kan je dat wat meer bobbelig maken.

@Stefaneke: Dewwdddd, jou models zijn altijd zooo netjes. Keep it up man.

@Timske nog een keer: De UV mapping van de kust vind ik wat te klein, ingame valt dat denk ik nog meer op. Verder ziet het er nog goed uit (op het super ultra platte gras na xD)

@Gangsta: Damn die brug ziet er mooi uit, alleen ik vind de lampjes wat minder: Net niet fel genoeg, maar wel een iets te grote lichtbol :(. Als er bij die andere render wat meer gebouwen omheen stonden zou ik zweren dat het echt was, bij een zons op/ondergang.

Ik ben ondertussen gestart aan de laatste LCS/VCS auto voor GLD: de Polaris V8, mijn all time fav. (Hierna komt alleen nog de Armadillo helicopter, natuurlijk verschrikkelijk verbeterd zodat hij niet zo verschrikkelijk low poly is). Heb ook een nieuwe functie gevonden in Zmodeler, de kleur van het specular highlight veranderen (had ik nog nooit geprobeerd en/of gemerkt dat het kon xD). Helaas heeft dit in de SA engine volgens mij geen effect, want het is echt mooi vind ik. Nu lijkt het bijna alsof die oranje strepen metallic zijn, en metallic lak in SA heb ik nog nooit gezien(is ook niet mogelijk zonder apparte scriptjes en zooi volgens mij). Helaas.. xD

Qua body moet ik alleen de spiegels en lichten nog high poly maken volgens mij. Als iemand nog iets ziet, zeg het alsjeblieft!(en komt niet aan met de binnenkant van de wielkasten want dat weet ik ook wel -.- ). En ik ben nog niet 100% tevreden over de vorm van de voorspatborden, die ogen me nogsteeds ietwat low poly.

PolarisV82.jpg

PolarisV83.jpg

PolarisV84.jpg

Al gedaan:

-Bumpers high poly afgerond

-spatborden high poly gemaakt

-hoek van zijkant naar motorkap/achterklep high poly gemaakt

-dak high poly gemaakt

-rondingen van onderzijde van de ramen high poly gemaakt(zowel voor als achter)

-hoodscoop(luchtinlaat op motorkap) high poly gemaakt

Nog te doen:

-motorruimte + motor véél te high poly maken :engel: (natuurlijk met een V8, waarschijnlijk een Hemi :sigaar:)

-interieur verbeteren

-originele wielen proberen na te maken, maar dan natuurlijk high poly en niet 8 hoekig ofzo zoals in SA :puh:

-lichten verbeteren

-onderkant meer 3d maken(ophanging en dergelijke)

-textures maken voor zowel interieur als chrome lijsten (of originele ooit toch kunnen openen/vinden :dans: ))

(-Spoilertje aan achterkant misschien wat verbeteren)

Iemand nog tips?

@hieronder: Fijn dat iedereen hier altijd zo leuk comments geeft op anderen!

Bewerkt: door Mythbuster

Geplaatst:
comment_1042862

Ziet er goed uit, alleen mechien kun je je textures wat groter maken ;)

En een beetje schijn dak ofso :puh:

Owja, als je textures mooier maakt staan ze er ook mooier op :puh:

Geplaatst:
comment_1043367

@ Unmounteble Tijmen, 14 letters: GET 3D STUDIO MAX!!!

@ Mythbuster, 0 letters: :-(.

@ Gansta, lol, je gaat de renderweg in :7. Mentel ray is leuke render. Alleen wint geen een renderer van Vue 6 waar ik nu mee aan het experimenteren ben ^_^.

DAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH

rabbid_2_m2tw.PNG

Deze moet gewoon ingame komen :7.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

WAARSCHUWING!

Pas op voor de "creatie" die JorgeF binnenkort laat zien. Het is aangeraden om oogjes dicht te houden voor kinderen jonger dan 6 jaar. De creatie zal zich in dit topic vertonen nadat JorgeF naar het toilet is geweest.

Bewerkt: door stefaneke

Gast
Dit onderwerp is gesloten.

Recent actief 0

  • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.