Geplaatst: 2 april 200718 jaren comment_645195 Show Jouw Models Topic II De nieuwe ronde voor het posten van jullie models. Alleen zijn erook wat regels aan verbonden: Je mag posten per dag hoeveel je wil. Geen offtopic's (vragen zoals 'Hoe maak je dat' ... Is verboden. Als je je model post, maak dan dat je een mooie render hebt van je model. Maximale screen grootte: 640 pixels breed!. Respecteer iedereen zijn mening. (Zoek dus geen ruzie, omdat iemand eerlijk zijn mening uit). Geen Afbeeldingen quoten! Bij het overschreiden van deze regels, wordt je er de 1ste keer op gewezen, als je ze daarna nog eens overschreid, dan kreeg je 20% cadeau. Vorige showrooms: Show jouw models I Last edit/update: Bewerkt: 5 april 200817 jaren door DaBeast
Geplaatst: 16 oktober 200816 jaren comment_1140915 @ Martijn Ceha, Ik vind het en beetje... grauw en eentonig.... Vervang de wegtexture, want dat gaat er lelijk uitzien ingame denk ik . Ondertussen ben ik aan het proberen om te skinnen, zonder echt veel succen. Maar ik kom er wel... over een paar weekjes... Moeten nog kleurrijke blauwe gebouwen bij komen hoor Dit is nog maar één wijk, er komt afwisseling EDIT: maar ik moet toch toegeven dat de wegtextures zuigen Bewerkt: 16 oktober 200816 jaren door MartyCeha
Geplaatst: 17 oktober 200816 jaren comment_1141993 @Martyceha, Het is beter als je de strand texture en de wegtexture verandert. Ik ben benieuwd hoe het er ingame uit gaat komen zien. Want ik denk dat als je er nog San Andreas bomen erin zet en die lantarenpalen, gaat het er veel beter uit zien. Succes. Nog steeds een paar foutjes uit mijn vorige render, meer details en let niet op die zeer slechte ge-UVWde stoel links.. Het renderen duurt best wel lang. Ik had het eerst 320x? gerendert maar daarop merkte je dat niet, pas bij de grotere (640x480) had ik het gezien en had geen zin om nog een keer te renderen. :$ Bedankt voor jullie tip trouwens .. Het is hopelijk een stuk lichter nu: UPDATE 2!! Bewerkt: 18 oktober 200816 jaren door Gangsta
Geplaatst: 19 oktober 200816 jaren comment_1143648 Ten eerste erg leuk idee, zo'n bowlingbaan. Je hebt goede materials gebruikt voor het plafond, de ballen en de vloer. Alleen doe echt iets aan die stoel vooraan in beeld, die is afgrijselijk.
Geplaatst: 20 oktober 200816 jaren comment_1144921 Ik heb met behulp van een handige tutorial een stoel gemaakt, zelf vind ik hem ontzettend goed gelukt hoewel ik me niet precies aan eventuele maten heb gehouden dus misschien heeft het een verkeerde omvang. Ook zitten die palen (weet geen beter woord ervoor) niet helemaal recht, probeer dat iig te negeren of me te vertellen hoe ik dit kan voorkomen. Hou er wel rekening mee dat dit gemaakt is met Sketch-Up en dit moet je dus ook op dat gebied raten! Ik doe het plaatje trouwens in een link anders wordt de hoofdpost me iets te rommelig.. http://i33.tinypic.com/20pdans.png Comments? >>> Door DaBeast: Topic samengevoegd..<<<
Geplaatst: 20 oktober 200816 jaren comment_1144932 Op dit forum is er een heel gedeelte helemaal toegewijd aan 3d models, met zelfs een model show topic On topic vind ik je stoel redelijk goed. De rugleuning van de stoel vind ik het minst moois eraan. Dit kan je nog wel beter doen. Het woord dat je zoekt is volgensmij "poten" . Die zou je eigenlijk iets langer moeten maken. Als je deze twee dingentjes wat aanpast is'ie helemaal goed Bewerkt: 20 oktober 200816 jaren door Nickonly
Geplaatst: 20 oktober 200816 jaren comment_1145129 Op dit forum is er een heel gedeelte helemaal toegewijd aan 3d models, met zelfs een model show topic On topic vind ik je stoel redelijk goed. De rugleuning van de stoel vind ik het minst moois eraan. Dit kan je nog wel beter doen. Het woord dat je zoekt is volgensmij "poten" . Die zou je eigenlijk iets langer moeten maken. Als je deze twee dingentjes wat aanpast is'ie helemaal goed Bedankt, ik heb de vorige deels gekopieërd en toen wat aanpassingen aangebracht die ik deels uit jou'n tips heb gehaald. http://i36.tinypic.com/2uzecu9.png Zoals je ziet heb ik de "poten" (zoals jij ze noemt ) niet langer gemaakt maar heb ik de bovenkant wat kleiner gemaakt.. Het heeft nu realistischere afmetingen en toen ik probeerde de poten langer te maken deden zich er allemaal rare dingen voor die ik even niet kan plaatsen vandaar dat ik dat niet heb gedaan. Ook heb ik de rugleuning aangepast zoals je al in je post zei, ik hoop dat hij er nu voor jou beter uitziet. Zelf vind ik het iets lelijker maar dat komt misschien omdat ik niet echt wist hoe een nieuwe rugleuning eruit ging zien en ik ging dus zonder ideeën met een nieuwe bezig en zoals je weet draait dat vaak uit op niets. Dat ik even geen ideeën had voor een andere rugleuning komt denk ik omdat ik nog maar weinig verschillende rugleuningen in mijn leven heb gezien, of ik kan me iig geen een meer herinneren. Nog meer Comments?
Geplaatst: 21 oktober 200816 jaren comment_1145836 @Hackman: Je models zien al goed uit Nu ook zonder tutorial nog wat experimenteren om te oefenen Dat helpt bij je oriëntering in de 3d model wereld... @Gangsta: Nog steeds geweldig, amen . De achtergrond is ook goed. Ik wil niet zeggen verbetering, want ik vond ze allebei errug goed Alleen die stoel is echt vreselijk getextured Maargoed ik weet zelf hoe moeilijk het is om een zo'n soort stoel goed te mappen. Ik heb een keer een kwartier liggen rotzooien met zo'n stoel en kreeg hem maar niet goed Enniewee: ik heb de mod even tijdelijk in de ijskast gezet en ben bezig geweest met twee andere projectjes: 1. Een winkelstraat: Nog zwaar WIP 2. Nog een mod voor GTASA. Het Mulholland savehouse, maar dan met een nieuw mooi interieur Met uitkijk op Los Santos. @hieronder: 2 tips: 1.zet in sketchup eens de randen uit, dat ziet er een stuk mooier uit (om te showen. Om ermee te werken kun je de randen weer aanzetten). Dat doe je met views>edges> en dan zet je wat dingen uit Dacht ik. Ik heb al een hele tijd geen sketchup meer gebruikt, 2. Comment ook anderen Bewerkt: 21 oktober 200816 jaren door MartyCeha
Geplaatst: 21 oktober 200816 jaren comment_1145851 @Hackman: Je models zien al goed uit Nu ook zonder tutorial nog wat experimenteren om te oefenen Dat helpt bij je oriëntering in de 3d model wereld... Grappig dat je het zegt want ik was namelijk net met een mooi bureautje bezig, in dezelfde stijl als de stoelen natuurlijk! http://i37.tinypic.com/65pv7n.png Geheel zonder een tutorial gemaakt alleen ik vind hem zelf alleen een beetje leeg maar kon even niet op ideeën komen voor nog meer handige bureau-gadgets. Ik heb ze zoals je ziet ook een voor een getextured, zelf vind ik het wel aardig gelukt en ben er ook blij mij en ik had eigenlijks niet zo'n goed resultaat verwacht. Comments?
Geplaatst: 22 oktober 200816 jaren comment_1147229 Leuke stoelen, alleen een beetje massief allemaal: alles is te dik. Verder raad ik je aan de textures een groter formaat op het model te geven, omdat dat er beter uitziet (spreek uit ervaring ). Het tafelblad ziet er een beetje zwakjes uit in vergelijking met de poten, misschien kun je hier nog niets aan veranderen. Tijd voor een band. Lekkah highpoly: Hele glote pics.
Geplaatst: 22 oktober 200816 jaren comment_1147256 Leuke stoelen, alleen een beetje massief allemaal: alles is te dik. Verder raad ik je aan de textures een groter formaat op het model te geven, omdat dat er beter uitziet (spreek uit ervaring ). Het tafelblad ziet er een beetje zwakjes uit in vergelijking met de poten, misschien kun je hier nog niets aan veranderen.Tijd voor een band. Lekkah highpoly: *screen* *screen* Hele glote pics. Hoeveel poly's om precies te zijn?
Geplaatst: 22 oktober 200816 jaren comment_1147792 Leuke stoelen, alleen een beetje massief allemaal: alles is te dik. Verder raad ik je aan de textures een groter formaat op het model te geven, omdat dat er beter uitziet (spreek uit ervaring ). Het tafelblad ziet er een beetje zwakjes uit in vergelijking met de poten, misschien kun je hier nog niets aan veranderen.Tijd voor een band. Lekkah highpoly: *screen* *screen* Hele glote pics. Valt toch wel mee. Vergeleken met low poly gta models zeg ik ja. Maar als je een auto modelled zijn er waarschijnlijk nog 10/20x zoveel poly's. Voorbeeldje: En dat is zonder smooth Voor de liefhebbers. Hij is gebruikt voor deze auto. (ja dit is 3d, gemaakt ik Autodesk Maya) Je model ziet er verder gewoon goed uit hoor. Keep it up. Leuk om eindelijk wat meer highpoly stuff te zien, niet alleen maar van die saaie low poly gta stuff. (Ja oke dit is een gta forum, maar variatie mag er ook wezen)
Geplaatst: 23 oktober 200816 jaren comment_1147814 Leuke stoelen, alleen een beetje massief allemaal: alles is te dik. Verder raad ik je aan de textures een groter formaat op het model te geven, omdat dat er beter uitziet (spreek uit ervaring ). Het tafelblad ziet er een beetje zwakjes uit in vergelijking met de poten, misschien kun je hier nog niets aan veranderen.Tijd voor een band. Lekkah highpoly: *screen* *screen* Hele glote pics. Valt toch wel mee. Vergeleken met low poly gta models zeg ik ja. Maar als je een auto modelled zijn er waarschijnlijk nog 10/20x zoveel poly's. Voorbeeldje: En dat is zonder smooth Voor de liefhebbers. Hij is gebruikt voor deze auto. (ja dit is 3d, gemaakt ik Autodesk Maya) Je model ziet er verder gewoon goed uit hoor. Keep it up. Leuk om eindelijk wat meer highpoly stuff te zien, niet alleen maar van die saaie low poly gta stuff. (Ja oke dit is een gta forum, maar variatie mag er ook wezen) Denk mijn eerste reactie hier. Hoe doe jij dit... serieus dit is echt meesterwerk. Maak hier je werk van. Echt netjes.
Geplaatst: 23 oktober 200816 jaren comment_1148046 Ik denk niet dat Gizmo dat model heeft gemaakt... (iig, die auto) (BTW, 4.9 FPS ). Mijn pc\'tje kan high poly modellen echt niet aan (:S). Zooi for een battle, kmoet nog veel veranderen.. zoals wolkjes en vegetatie op de rots en textures voor de molen en bla bla bla. Bewerkt: 23 oktober 200816 jaren door stefaneke
Geplaatst: 23 oktober 200816 jaren comment_1148209 Dat is inderdaad niet mijn werk, tis een simpel voorbeeldje. Geloof dat dit gemaakt ik door een duitser.
Geplaatst: 23 oktober 200816 jaren comment_1148715 Toevallig dat het over wielen gaat Ik was net bezig aan een crossmotor en ik was begonnen met de wielen. Welke band is beter? Ik kan maar niet kiezen. Niet dat ze allemaal zo geweldig zijn, maar dit zijn gewoon mijn creaties tot nu toe: Op de velgen ben ik wel trots (al zijn ze nog niet af). @Hieronder: Nice, misschien wat minder pixelachtige textures (voor zover dat mogelijk is), en een chrome material erover gooien Maar dat is al snel geneigd te mislukken... Ik ga nu ook aan de remmen beginnen. Bewerkt: 24 oktober 200816 jaren door MartyCeha
Show Jouw Models Topic II
De nieuwe ronde voor het posten van jullie models. Alleen zijn erook wat regels aan verbonden:
Bij het overschreiden van deze regels, wordt je er de 1ste keer op gewezen, als je ze daarna nog eens overschreid, dan kreeg je 20% cadeau.
Vorige showrooms:
Show jouw models ILast edit/update:
Bewerkt: door DaBeast