Geplaatst: 2 april 200718 jaren comment_645195 Show Jouw Models Topic II De nieuwe ronde voor het posten van jullie models. Alleen zijn erook wat regels aan verbonden: Je mag posten per dag hoeveel je wil. Geen offtopic's (vragen zoals 'Hoe maak je dat' ... Is verboden. Als je je model post, maak dan dat je een mooie render hebt van je model. Maximale screen grootte: 640 pixels breed!. Respecteer iedereen zijn mening. (Zoek dus geen ruzie, omdat iemand eerlijk zijn mening uit). Geen Afbeeldingen quoten! Bij het overschreiden van deze regels, wordt je er de 1ste keer op gewezen, als je ze daarna nog eens overschreid, dan kreeg je 20% cadeau. Vorige showrooms: Show jouw models I Last edit/update: Bewerkt: 5 april 200817 jaren door DaBeast
Geplaatst: 9 november 200816 jaren comment_1165906 Vandaag begonnen met Zbrush, en ik hou echt van dat programma .Hijs nog wip trouwens.. Base gedaan in 3DS Max, detailing in Zbrush. Rates: Puma: ziet er erg netjes uit voor een scetchup model. Ik moet zeggen dat ik deze keer best wel onder de indruk ben over je. Bushokje heeft de juiste textures en is netjes gemodelt. De vuilnisbak is ook erg netjes, aleen wel wat leeg, daar kan je misschien nog wat aan doen.. Nickonly: Eiland ziet er netjes uit, model zit best wel goed. Aleen heb ik de indruk dat je straat hoeken te snel draaien. Ook vind ik je gras texture niet echt geweldig die je gebruikte.. Voor de rest niets op aan te merken, doe zo verder. Nu nog props . karamanci: Je begint meer en meer skil te krijgen, je gaat zeker en vast de goede weg uit. De ondergrond textures zijn wel wat te veel getiled, en er mist precies ook een bovenverdiepping. Keep it up! MartyCeha: Leuke details, zeker niet verkeerd. Je render is wel wat donker, met wat render je trouwens? Ga zo verder! Vriendelijke groeten, DaBeast
Geplaatst: 10 november 200816 jaren comment_1165974 Ziet er leuk uit dabeast, je kan mooie "creatures"maken met zbrush, heb al meerdere dingen gezien waarvan in dacht WAUW. keep it up.
Geplaatst: 10 november 200816 jaren comment_1166050 WHAHAHA ik had gelijk DaBeast . Het was een stuk stront. Het lijkt op die ene mislukte pokemon muk of grimer ofzoiets. Jah... Zbrush owned maar het is niet te draaien op een pc'tje a Pentium 4. Ik kan niet wachten om van die supergedetailleerde Zbrush creaties te zien. @ Pum, welke mod??? iig leuk gebruik van de textures. En die prullenmand is ook zeer netjes gemaakt. @ Nickonly, december 2007 . Dat je daar nu al een jaar mee bezig bent... Hoever ben je nu eigenlijk? KUTGW . >>> Door DaBeast: Kan je wel een tikkeltje optimistisch zijn? Of ben je van dat type ikke ikke ikke en de rest kan stikke.<<< LOL, zo bedoel ik het niet. Maar nu ik het na lees twijfel ik aan mezelf.... . Bewerkt: 10 november 200816 jaren door stefaneke
Geplaatst: 10 november 200816 jaren comment_1166385 Leuk plug-in'etje, is dat het enigste wat je ermee kan: een hoop diaree zonder texture over je model schijten zodat 't er cool uitziet? Of heeft 't nog meer opties? Naiz in ieder geval . >>> Door DaBeast: Is een standalone programma hoor, gemaakt om organische dingen te modellen.Voorlopig hou ik het op het importeren en bewerken .<<< Ikke weer: Textures zijn nog niet 100% goed gemapped, dus dat moet nog gefixed worden. Voor de rest is'ie af. Misschien kennen jullie Fire1bull nog wel... Hij heet nu FoXar en heeft dit topic geopend op Gtaforums.com...
Geplaatst: 10 november 200816 jaren comment_1166396 @ Puma, Ik snap niet wat je bedoelt over de textures? En je moder is: HEEEL MOOI, dude heb ik nu weer een pro ontmoet? @Stefaneke, huh wat bedoel je? xD Bewerkt: 10 november 200816 jaren door karamanci
Geplaatst: 10 november 200816 jaren comment_1166397 ...Ikke weer:-PLAATJES- Textures zijn nog niet 100% goed gemapped, dus dat moet nog gefixed worden. Voor de rest is'ie af... Ziet er echt harstikke mooi uit! Waar maak je dat mee? Ik kan niet wachten tot hij helemaal af is, t' ziet er werkelijk heel mooi uit vind ik! Ga vooral zo door zou ik zeggen!
Geplaatst: 10 november 200816 jaren comment_1166503 Een woord: SketchUp. Niet eens 3dsMax dus . Heb dit dus in 40 minuten gedaan lol.. [Edit]: 30 minuten later: Bewerkt: 10 november 200816 jaren door Puma
Geplaatst: 11 november 200816 jaren comment_1166897 ziet er echt lekkur uit, Puma. die mod op gtaforums (waarvoor die models van jou zijn) ziet er ook erg veelbelovend uit prachtige texture mappings ook, op al je models. waar haal je die? :$ en nog een klein vraagje, als het mag: waarmee render jij sketchup models? :$ mvg, Senne
Geplaatst: 11 november 200816 jaren comment_1167094 Ik haal de meeste textures van cgtextures.com, waarna ik ze bewerk met Paint Shop Pro (niet eens Photoshop dus..) en ze op m'n model plak. Een aantal textures zoals de bladeren van de plant, het kastje waar de telefoon aan hangt of het prullenbak: dat soort textures haal ik gewoon van google af. Renderen doe ik gewoon in Sketchup, gewoon een smooth eroverheen halen die het model niet smoother maakt maar het er alleen zo uit laat zien, de lijntjes weghalen, schaduw toevoegen en exporteren naar .jpg. Niks geen moeilijke renderprogramma's, allemaal veels te ingewikkeld .
Geplaatst: 11 november 200816 jaren comment_1167650 @Puma: Mooie objecten, goed gebruik van textures het lijkt net echt @Dabeast: Wat moet dat voorstellen ?? Het pwnd wel in ieder geval, maar kan je zoeiets ook niet met 3ds max maken of is dat echt te moeilijk ?? (gewoon een vraagje) Dit wordt een gebouwen complex (lijkt wel wat op wtc als ik het eens bekijk zo ) voor een project van mij, er moeten nog 2 gebouwen bij en dat 4e gebouw hier op het plaatje moet nog bewerkt en getextured worden. Er zit bij ieder gebouw veel detail alleen dat is niet goed te zien van een afstand Bewerkt: 11 november 200816 jaren door Jozz
Geplaatst: 14 november 200816 jaren comment_1169400 @Nick: I'm so in love met dat eiland man.. Serieus Echt mensen, jullie hebben geen idee hoe vet dat eiland wordt. Echt Nick.. Pwnage.. Ookal zeg ik dit al voor de 36e keer tegen je. @Puma: Erg mooi, love the details.. De butsen in het glas zien er ook erg realistisch uit. Goed texture gebruik, zowel op het bushokje als op de prullenbak. @HetBeest: Tja wat zal ik zeggen, hij doet me zoals Stefan al zei aan die ene pokemon denken, Muk ofzo. Alleen de "ogen"(daar lijkt het op..? ) kunnen wat beter. @Puma 2e: Erg netjes, alleen ik vind dat je iets meer subtiel had kunnen zijn bij het maken van gaten in het dak en de zijkant. Geen idee wat voor materiaal het allemaal is, maar ik neem aan dat als je daar een gat in gooit met een steen/een gat in trapt, dat het niet een gat is in een random vorm, er zouden denk ik echt wel wat stukken naar binnen en buiten gebogen zijn. Er zitten nu echt té veel gaten in op té random plaatsen. Als iemand zo'n ding vernielt maken ze niet de hoeken kapot denk ik . Over je brievenbus: Ook erg mooi, ziet er alleen wel wéér erg high poly uit. Je plant vind ik iets minder mooi, de takjes zijn iets te recht en te vierkant... @Jozz: Netjes, zal wel verschrikkelijk high poly zijn? Ziet er in ieder geval heel mooi uit. Bovenste gedeelte ziet er inderdaad uit als de twin towers. Ben zelf ook weer bezig aan een wagen. Die Cadillac XLR (omgedoopt tot Stinger LRX) is klaar. Heb helaas het dak + de zijruiten eraf moeten laten aangezien de zijramen en ramen in het dak ingame erg veel bug'de, wat ik helaas niet kon fixen(Als iemand hier ervaring heeft met het fixen van ramen die ingame alleen maar de grond+CJ laten zien(ipv het interieur+CJ) als je erdoorheen kijkt: PB me aub!). Anyway, nieuwe wagen, Mercedes 500SL AMG, erg WIP. Is trouwens voor GLD! (AMT ipv AMG ) Rates & comments please @Hieronder: Weetje dat ik een verschrikkelijke pleures hekel krijg aan die mensen die niet op een normale manier commenten.. Grr.. @Beagel: Thanks. Die spleet: Waar de grille, koplamp, en bumper samen komen bedoel je? Weet ik, maar ik weet nog niet hoe ik het ga oplossen. Vormen daar lopen een beetje raar, in het echt zit er ook een spleet, helemaal rond de koplamp, maar zo is het niet echt mooi, en helemaal rond ook niet. En als je onder de koplamp bedoeld: Weet ik ook, heb ik express gedaan, die spleet loopt ook door tussen de rest van het spatbord en de bumper, alleen daar zie je het niet zo omdat de band er achter zit. In het echt zijn het ook 2 losse panelen, dus vandaar. Maar ik snap niet wat je bedoeld met wat vormen maken rond de koplamp? Je bedoeld een spleet helemaal rond de koplamp maken zeg maar.. Zoals in het echt? Kan ik wel proberen, maar geloof niet dat het er mooi uit ziet. Ennuhm, hij is er niet echt opgeplakt hoor Heel die koplamp is in 3d van binnen... Zit trouwens geen grap achter AMT en AMG, ik mag geen echte merknamen gebruiken, Wou eerst OMG doen, maar dan word het veel te high poly. @MFCL: Comment nou verdomme eens Is het nou zo moeilijk! @MartyCeha: *Cough* Ik zei hierboven: ik mag geen echte merknamen gebruiken.. Dus ook geen logo's... Vandaar deze ster Bewerkt: 17 november 200816 jaren door Mythbuster
Geplaatst: 14 november 200816 jaren comment_1169442 Mooie dingen kunnen jullie maken, ik zou het jullie niet na doen! Ik ben verder gewoon verder gegaan met Sketch-Up, want 3DsMax is gewoon veel te ingewikkeld voor mij en ik snap er nog steeds geen ene moer van terwijl Sketch-Up zo lekker simpel is hoewel ook daar sommige nadelen aan zitten. Dit heb ik dus gemaakt, ik heb hem even een beetje doorzichtig gemaakt omdat dat makkelijker werkte, er zitten dus verder geen textures op! Zelf vind ik dat hij iig goed zijn werk kan doen, het is namelijk een stunt; wat is dus even was vergeten te vertellen. Ik weet verder ook niet wat ik ermee ga doen.. @Hierboven: Maar.. maar.. Ik kan het uitleggen denk ik. Bewerkt: 14 november 200816 jaren door Hackman
Geplaatst: 14 november 200816 jaren comment_1169606 @Hackman: Leuk. @Mythbuster: Mooie Mytbuster Ik had vaker werk van je gezien, alleen omdat je (Sorry voor wat er nu komt) screens er zo "raar" uitzagen kon ik niet zien of ik het nou mooi vond In ieder geval over deze: Mooie auto word het. Wielen zijn mooi en glimmend, het teken is ook goed gelukt Het enige wat ik opmerk is de kleine spleet tussen de bumper en de koplampen, daar ergens ( Lastig te beschrijven ). Enne, misschien kan je rond de koplamp nog wat vormen maken, zodat het niet lijkt alsof ze er zo opgeplakt zijn, lijkt míj dan het mooist, hé EDIT: Owja, het probleem met het glas, dat je alleen CJ en de Grond ziet ken ik. Ik kén ket, ik weet niet wat de oplossing ervoor is... Enne, dat AMT ipv AMG, kan je mij uitleggen welke goede grap daar achter zit, ik weet het namelijk niet KUTGW Bewerkt: 14 november 200816 jaren door Beagle
Geplaatst: 16 november 200816 jaren comment_1171195 ik was hier al een tijdje mee bezig en ik dacht van zou ik het op de topic plaatsen en ik dacht van: waarom niet? MET lijntjes het is nog sterk W.I.P.
Geplaatst: 17 november 200816 jaren comment_1171640 @Puma: lekker gedetailleerd (I de brievenbus) Die plant kan wel iets beter, al heb ik geen idee hoe xD @Jozz: Goede gebouwen Ik wil close up @Mythbuster: Mooi gemaakt! Leuke details, alleen die mercedes ster klopt niet, maar dat had je vast wel in de gaten @Hackman: Niet al te moeilijk om te maken, maar je doet het wel goed. Blijven oefenen @MCFL: Mooie F1 auto, we wachten op meer details als velgen, cockpit uitwerken etc. KUTGW Al kun je beter de lijntjes even weghalen als je een screentje gaat maken, want de banden zien zo niet uit Ikke nu Even mijn progress posten Het zijn allemaal niet de mooiste renders, zeker die wire niet, maar het laat wel even zien hoe ver ik ben Nog wat details als de schokdempers voor, de remkabeltjes, handbeschermers, en evt. lichten en snelheidsmeter.
Show Jouw Models Topic II
De nieuwe ronde voor het posten van jullie models. Alleen zijn erook wat regels aan verbonden:
Bij het overschreiden van deze regels, wordt je er de 1ste keer op gewezen, als je ze daarna nog eens overschreid, dan kreeg je 20% cadeau.
Vorige showrooms:
Show jouw models ILast edit/update:
Bewerkt: door DaBeast