Geplaatst: 2 april 200718 jaren comment_645195 Show Jouw Models Topic II De nieuwe ronde voor het posten van jullie models. Alleen zijn erook wat regels aan verbonden: Je mag posten per dag hoeveel je wil. Geen offtopic's (vragen zoals 'Hoe maak je dat' ... Is verboden. Als je je model post, maak dan dat je een mooie render hebt van je model. Maximale screen grootte: 640 pixels breed!. Respecteer iedereen zijn mening. (Zoek dus geen ruzie, omdat iemand eerlijk zijn mening uit). Geen Afbeeldingen quoten! Bij het overschreiden van deze regels, wordt je er de 1ste keer op gewezen, als je ze daarna nog eens overschreid, dan kreeg je 20% cadeau. Vorige showrooms: Show jouw models I Last edit/update: Bewerkt: 5 april 200817 jaren door DaBeast
Geplaatst: 17 november 200816 jaren comment_1171768 ik was hier al een tijdje mee bezig en ik dacht van zou ik het op de topic plaatsen en ik dacht van:waarom niet? *plaatjes verwijdert door DaBeast* MET lijntjes het is nog sterk W.I.P. Zeker zonder Blueprints gemaakt. Het ziet er nog al uit als een oude wagen uit 1993 of zo.. Maar daarom nog steeds KUTGW
Geplaatst: 17 november 200816 jaren comment_1171782 @Mythbuster: Leuke bak, alleen ik denk niet dat je makkelijk rijd met een halve auto. @Mcfl: Ik neem aan dat het nog wat rondere vormen krijgt, in ieder geval mooi gedaan @MartyCeha: erg mooie moter, alleen niet zo heel breed. Is ie gewoon voor de lol gemaakt of komt het ook nog ingame ?? Nou, ik ben weer een stapje verder:
Geplaatst: 17 november 200816 jaren comment_1171840 Hier een model die ik gemaakt heb voor een speed model contest. Onderwerp was scooters. Heb er 75 minuten over gedaan (tijds limiet was 90 min). Gerenderd in vray. Carbon spoiler Carbon voor spoiler(?) Wat wires Toen ik klaar was met alles, las ik in de regels dat het realistische voertuigen moesten zijn. Alles voor niks dus.
Geplaatst: 17 november 200816 jaren comment_1172096 Hier een model die ik gemaakt heb voor een speed model contest. Onderwerp was scooters.Heb er 75 minuten over gedaan (tijds limiet was 90 min). Gerenderd in vray. *plaatjes* Toen ik klaar was met alles, las ik in de regels dat het realistische voertuigen moesten zijn. Alles voor niks dus. Puma moet oppassen. Nu heeft er nog 1 van die onrealistische maar buitengewoon mooie creaties. Bewerkt: 17 november 200816 jaren door Remcconen
Geplaatst: 17 november 200816 jaren comment_1172107 Puma moet oppassen. Nu heeft er nog 1 van die onrealistische maar buitengewoon mooie creaties. Maar Gizmo modelt alleen maar, Puma geeft ze ook daadwerkelijk uit voor SA. Maar gizmo rendert geile renders en dat kan Puma dan weer niet. Bewerkt: 17 november 200816 jaren door Galiorix
Geplaatst: 17 november 200816 jaren comment_1172108 Hier een model die ik gemaakt heb voor een speed model contest. Onderwerp was scooters.Heb er 75 minuten over gedaan (tijds limiet was 90 min). Gerenderd in vray. *plaatjes* Toen ik klaar was met alles, las ik in de regels dat het realistische voertuigen moesten zijn. Alles voor niks dus. Puma moet oppassen. Nu heeft er nog 1 van die onrealistische maar buitengewoon mooie creaties. Gizmo was altijd al van de mooie models Alleen Gizmo zet ze (dacht ik) niet ingame. Ook omdat de polycounter van SA dan flink op hol slaat (figuurlijk) Naiz, Gizmo. Jammer dat je niet éérst de spelregels leest, ipv te kijken wat het onderwerp is en dan te modellen Hoe hebben ze trouwens bij gehouden of jij niet al een model had? En, kan je misschien een plaatje van die zonder V-Ray renderen, wel zelfde material? Want, ik wil duidelijk het verschil er toch eens tussen zien, dat V-Ray Hoeft trouwens niet hoor EDIT: Galio.. namaakschoonmaakmiddel was me voor Bewerkt: 17 november 200816 jaren door Beagle
Geplaatst: 17 november 200816 jaren comment_1172152 @ Beagle, ik denk dat het niet mogelijk is om de |textures| materials te laten staan en daarna zonder Vray te renderen. Aangezien ik denk dat Gizmo Vray materials gebruikt. @ Gizmo, p0wnd .
Geplaatst: 17 november 200816 jaren comment_1172161 ik heb weer wat zitten prutsen met sketchup. ditmaal heb ik één van m'n mp3-spelers nagemaakt, en dit is eruit gekomen: voorkant: achterkant: detail: comments? hij is op >>deze<< gebaseerd. mijn comments: MFCL: weer n leuk werkje ik bewonder de manier waarop je werkt met auto's moddelen, zonder blueprints, met losse onderdelen. martyCeha: Ziet er erg goed uit, al goed gedetailleerd voor een WIP model. alleen vind ik de kas een beetje klein t.o.v de wielen. Jozzzz: Ook erg mooi, ga je er een klein stadje van maken? en wat ga je er uiteindelijk mee doen? of is het gewoon voor de fun? Gizmo: geweldig concept een getunede toiletpot op wieltjes geweldig mooie renders ook, met die weerspiegeling en schijn. die uitlaatjes/waterbuizen vind ik een leuk detail zo, dat was het denk ik greetz allemaal Bewerkt: 17 november 200816 jaren door senneken
Geplaatst: 17 november 200816 jaren comment_1172168 Jozzzz: Ook erg mooi, ga je er een klein stadje van maken? en wat ga je er uiteindelijk mee doen? of is het gewoon voor de fun? ten eerste zijn het 2 z's Ja ik ga er een stad van maken, dat is een project van mij het staat ook hier ergens in de lijst het topic moet je maar eventjes opzoeken Bewerkt: 17 november 200816 jaren door Jozz
Geplaatst: 17 november 200816 jaren comment_1172176 haal alsjeblieft die quote weg, er staan al zoveel plaatjes. en het spijt me voor het verkeerd spellen van jouw naam.
Geplaatst: 18 november 200816 jaren comment_1172444 @ Beagle, ik denk dat het niet mogelijk is om de |textures| materials te laten staan en daarna zonder Vray te renderen. Aangezien ik denk dat Gizmo Vray materials gebruikt. Correct. Alleen het carbon is geen vray material. De rest wel. Bedankt voor de replies allemaal. ^^
Geplaatst: 25 november 200816 jaren comment_1178936 Leuk model van een mp3-speler, senneken. De meeste onderdelen zijn op de goede manier gemodeld, alleen de rand is een beetje hoekig geworden. Verder kan de render zelf ook een stuk beter, check m'n tutorial erover in het tutorials-subforum . Ben hiermee begonnen na het eten: Nog wat detaillering aan het interieur en dan is'ie klaar om getextured te worden .
Geplaatst: 25 november 200816 jaren comment_1178947 ziet er goed uit puma is het een soort vliegend beest ofzo? het ziet er zeker gaaf uit met die punten grz
Geplaatst: 26 november 200816 jaren comment_1179741 Ik ben normaal niet echt een poster, kijk me postcount maar, maar ik wou nu toch wel even iets posten. Ik ben namelijk een tijdje terug weer begonnen met sketchup en ik wou graag jullie meningen hebben. Bewerkt: 26 november 200816 jaren door FakeYou
Geplaatst: 26 november 200816 jaren comment_1179747 Je verdoet je skills met sketchup... pak 3dsmax . Overigens wel heel erg mooie models hoor... Zeker voor sketchup .
Show Jouw Models Topic II
De nieuwe ronde voor het posten van jullie models. Alleen zijn erook wat regels aan verbonden:
Bij het overschreiden van deze regels, wordt je er de 1ste keer op gewezen, als je ze daarna nog eens overschreid, dan kreeg je 20% cadeau.
Vorige showrooms:
Show jouw models ILast edit/update:
Bewerkt: door DaBeast