Geplaatst: 2 april 200718 jaren comment_645195 Show Jouw Models Topic II De nieuwe ronde voor het posten van jullie models. Alleen zijn erook wat regels aan verbonden: Je mag posten per dag hoeveel je wil. Geen offtopic's (vragen zoals 'Hoe maak je dat' ... Is verboden. Als je je model post, maak dan dat je een mooie render hebt van je model. Maximale screen grootte: 640 pixels breed!. Respecteer iedereen zijn mening. (Zoek dus geen ruzie, omdat iemand eerlijk zijn mening uit). Geen Afbeeldingen quoten! Bij het overschreiden van deze regels, wordt je er de 1ste keer op gewezen, als je ze daarna nog eens overschreid, dan kreeg je 20% cadeau. Vorige showrooms: Show jouw models I Last edit/update: Bewerkt: 5 april 200817 jaren door DaBeast
Geplaatst: 28 november 200816 jaren comment_1180497 Blegh, ik haat crashes. Hier een model voor een speedmodel contest. Ik wilde hem volledig getextured renderen zoals links onder, maar door memory errors crashte hij telkens. De blikies zelfs. Mijn zelfgemaakte texture voor mijn blikjes. In deze prachtstoel zitten 148 blikjes. :$
Geplaatst: 28 november 200816 jaren comment_1180564 ik vindt hem best wel geniaal mooie texture ook dit is echt orgineel grz
Geplaatst: 28 november 200816 jaren comment_1180586 Blegh, ik haat crashes.Hier een model voor een speedmodel contest. Ik wilde hem volledig getextured renderen zoals links onder, maar door memory errors crashte hij telkens. De blikies zelfs. Mijn zelfgemaakte texture voor mijn blikjes. In deze prachtstoel zitten 148 blikjes. :$ Hoe render jij ze ZO mooi? Verder KUTGW
Geplaatst: 28 november 200816 jaren comment_1180594 Blegh, ik haat crashes.Hier een model voor een speedmodel contest. Ik wilde hem volledig getextured renderen zoals links onder, maar door memory errors crashte hij telkens. De blikies zelfs. Mijn zelfgemaakte texture voor mijn blikjes. In deze prachtstoel zitten 148 blikjes. :$ Hoe render jij ze ZO mooi? Verder KUTGW Kijk in MTL. Daar is een mooie tutorial over renderen in 3DSMAX.
Geplaatst: 28 november 200816 jaren comment_1180650 Gizmo rendert met Vray. Ik weet niet of het ook het geval is met die bierblikjes, maar meestal wel Vray.
Geplaatst: 28 november 200816 jaren comment_1180905 Het ziet er niet naar uit dat hij bij deze renders niet met vray zijn gerenderd. Overigens wel origoneel Gizmo .
Geplaatst: 29 november 200816 jaren comment_1181104 Hey K zat even met sketcup te rommelen en ging kijken als ik wat leuke wolkenkrabbers in elkaar kon flansen, Ik ben niet echt goed maar ik heb wel wat skills en snap het dus wel , Vertel wat je er van vind Jaar oud~ Vandaag in 25 min even gefixed;)
Geplaatst: 30 november 200816 jaren comment_1182657 @Gizmo, Een hele mooie scene van jou! Maar die texture belichting kon wel beter . Verder, KUTGW @Stefaneke, Mooie model, maar hij is erg low-poly, komt hij in een game? @Hierboven, Heel mooi, maar als je wilt renderen zou ik dat beter in 3Ds Max doen als ik jou was.. 49 Poly's Hij komt in SA Bewerkt: 30 november 200816 jaren door karamanci
Geplaatst: 30 november 200816 jaren comment_1182712 @Gizmo,Een hele mooie scene van jou! Maar die texture belichting kon wel beter . Verder, KUTGW @Stefaneke, Mooie model, maar hij is erg low-poly, komt hij in een game? @Hierboven, Heel mooi, maar als je wilt renderen zou ik dat beter in 3Ds Max doen als ik jou was.. 49 Poly's Hij komt in SA -pic- I'm in loooooooooooooooooooooooooooovee with a Potloooood... *I'm In loove with..* In loooooove with a Poooootloood.... *yeahyeah* je moet het uiteinde (punt en hout) smoothen. In RL is het ook glad. EDIT: WUT?! 49 Polys Dat moet ik even checken... Bewerkt: 30 november 200816 jaren door Beagle
Geplaatst: 30 november 200816 jaren comment_1182723 @Gizmo,Een hele mooie scene van jou! Maar die texture belichting kon wel beter . Verder, KUTGW @Stefaneke, Mooie model, maar hij is erg low-poly, komt hij in een game? @Hierboven, Heel mooi, maar als je wilt renderen zou ik dat beter in 3Ds Max doen als ik jou was.. 49 Poly's Hij komt in SA -pic- I'm in loooooooooooooooooooooooooooovee with a Potloooood... *I'm In loove with..* In loooooove with a Poooootloood.... *yeahyeah* je moet het uiteinde (punt en hout) smoothen. In RL is het ook glad. EDIT: WUT?! 49 Polys Dat moet ik even checken... ( Yes I know , moet nog aan dat gaan werken en dan is het klaar lijkt me?
Geplaatst: 30 november 200816 jaren comment_1182733 Dan is ie klaar ja. -Als wat ga je het ingame zetten? -ga je er nog details aanbrengen? ("Welke details" <-- Inderdaad, dus laat deze regel maar zitten) -Ga je nog custom-textures maken ? "Da Potlood Factooorieee" -Een wire'tje posten... Want 49 Polys geloof ik niet -Smoothen hé Tja... Wat nog meer? EEN POTLOOD IS AL ZO STOER ALS WAT
Geplaatst: 30 november 200816 jaren comment_1182742 Dan is ie klaar ja.-Als wat ga je het ingame zetten? -ga je er nog details aanbrengen? ("Welke details" <-- Inderdaad, dus laat deze regel maar zitten) -Ga je nog custom-textures maken ? "Da Potlood Factooorieee" -Een wire'tje posten... Want 49 Polys geloof ik niet -Smoothen hé Tja... Wat nog meer? EEN POTLOOD IS AL ZO STOER ALS WAT Niet zeuren he dat het so slecht is , ik ben pas een beginner xD. Maar ik post ff een wireframe ik edit mijn post wel ff. En als ik die puntje wilt rond maken wordt de HELE model verneukt . EDIT: s Bewerkt: 30 november 200816 jaren door karamanci
Geplaatst: 30 november 200816 jaren comment_1183188 En nog gebruikt ie veel te veel poly's dan nodig is... met 13 poly's zou je het kunnen doen. En die punt smooth maken: smoothing groups.. anyone? Bewerkt: 30 november 200816 jaren door stefaneke
Geplaatst: 1 december 200816 jaren comment_1183507 En nog gebruikt ie veel te veel poly's dan nodig is... met 13 poly's zou je het kunnen doen. En die punt smooth maken: smoothing groups.. anyone? Hoe werken smoothing groups dan?
Geplaatst: 2 december 200816 jaren comment_1184334 [...] Hoe werken smoothing groups dan? Kijk hier maar eens... @stefan: Je poppetjes zien er goed uit. Niets op aan te merken. Me wants textures + ingame! @bus: Eerlijk gezegt vind ik je gebouw niet zo mooi. Probeer er nog wat details op te maken, en denk eraan dat het sketchup glas niet werkt als je het ingame wil zetten he. Enne... Als je je plaatje resized, vergeet dan niet ook de afbeelding zelf te verkleinen. @karamanci: Inderdaad. Dat kan met minder polys. Met 13 moet het inderdaad te doen zijn. Overigens ziet je render er wel goed uit. Misschien kunnen we van jou nog wel wat meer verwachten. Maar vergeet ook dat resizen van je hele afbeelding niet he. Die witte lappen er omheen zijn zo lelijk en nutteloos... Btw, jullie alle drie, waarom beginnen jullie namen niet met een hoofdletter?
Show Jouw Models Topic II
De nieuwe ronde voor het posten van jullie models. Alleen zijn erook wat regels aan verbonden:
Bij het overschreiden van deze regels, wordt je er de 1ste keer op gewezen, als je ze daarna nog eens overschreid, dan kreeg je 20% cadeau.
Vorige showrooms:
Show jouw models ILast edit/update:
Bewerkt: door DaBeast