Jump to content
Geplaatst:
comment_645195

Show Jouw Models Topic II

De nieuwe ronde voor het posten van jullie models. Alleen zijn erook wat regels aan verbonden:

  • Je mag posten per dag hoeveel je wil.
  • Geen offtopic's (vragen zoals 'Hoe maak je dat' ... Is verboden.
  • Als je je model post, maak dan dat je een mooie render hebt van je model.
  • Maximale screen grootte: 640 pixels breed!.
  • Respecteer iedereen zijn mening. (Zoek dus geen ruzie, omdat iemand eerlijk zijn mening uit).
  • Geen Afbeeldingen quoten!

Bij het overschreiden van deze regels, wordt je er de 1ste keer op gewezen, als je ze daarna nog eens overschreid, dan kreeg je 20% cadeau.

Vorige showrooms:

Show jouw models I

Last edit/update:

Bewerkt: door DaBeast

  • Reacties 3k
  • Bezichtigingen 235.4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Posted Images

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1180497

Blegh, ik haat crashes.

Hier een model voor een speedmodel contest.

entryml3.jpg

Ik wilde hem volledig getextured renderen zoals links onder, maar door memory errors crashte hij telkens.

De blikies zelfs.

blikietu3.jpg

Mijn zelfgemaakte texture voor mijn blikjes.

heinekenbw3.jpg

In deze prachtstoel zitten 148 blikjes. :$

Geplaatst:
comment_1180586
Blegh, ik haat crashes.

Hier een model voor een speedmodel contest.

Ik wilde hem volledig getextured renderen zoals links onder, maar door memory errors crashte hij telkens.

De blikies zelfs.

Mijn zelfgemaakte texture voor mijn blikjes.

In deze prachtstoel zitten 148 blikjes. :$

Hoe render jij ze ZO mooi? Verder KUTGW

Geplaatst:
comment_1180594
Blegh, ik haat crashes.

Hier een model voor een speedmodel contest.

Ik wilde hem volledig getextured renderen zoals links onder, maar door memory errors crashte hij telkens.

De blikies zelfs.

Mijn zelfgemaakte texture voor mijn blikjes.

In deze prachtstoel zitten 148 blikjes. :$

Hoe render jij ze ZO mooi? Verder KUTGW

Kijk in MTL. Daar is een mooie tutorial over renderen in 3DSMAX.

Geplaatst:
comment_1181104

Hey

K zat even met sketcup te rommelen en ging kijken als ik wat leuke wolkenkrabbers in elkaar kon flansen,

Ik ben niet echt goed maar ik heb wel wat skills en snap het dus wel ,

Vertel wat je er van vind

Jaar oud~

gebowiej.jpg

sketchybuilding.jpg

Vandaag in 25 min even gefixed;)

skaji.jpg

Geplaatst:
comment_1182657

@Gizmo,

Een hele mooie scene van jou! Maar die texture belichting kon wel beter ;). Verder, KUTGW

@Stefaneke,

Mooie model, maar hij is erg low-poly, komt hij in een game?

@Hierboven,

Heel mooi, maar als je wilt renderen zou ik dat beter in 3Ds Max doen als ik jou was..

49 Poly's :bonk: Hij komt in SA

5xk9wm.png

:cya:

Bewerkt: door karamanci

Geplaatst:
comment_1182712
@Gizmo,

Een hele mooie scene van jou! Maar die texture belichting kon wel beter ;). Verder, KUTGW

@Stefaneke,

Mooie model, maar hij is erg low-poly, komt hij in een game?

@Hierboven,

Heel mooi, maar als je wilt renderen zou ik dat beter in 3Ds Max doen als ik jou was..

49 Poly's :bonk: Hij komt in SA

-pic-

:cya:

I'm in loooooooooooooooooooooooooooovee with a Potloooood... *I'm In loove with..* In loooooove with a Poooootloood.... *yeahyeah*

je moet het uiteinde (punt en hout) smoothen. In RL is het ook glad.

EDIT: WUT?! 49 Polys :cry: Dat moet ik even checken...

Bewerkt: door Beagle

Geplaatst:
comment_1182723
@Gizmo,

Een hele mooie scene van jou! Maar die texture belichting kon wel beter ;). Verder, KUTGW

@Stefaneke,

Mooie model, maar hij is erg low-poly, komt hij in een game?

@Hierboven,

Heel mooi, maar als je wilt renderen zou ik dat beter in 3Ds Max doen als ik jou was..

49 Poly's :bonk: Hij komt in SA

-pic-

:cya:

I'm in loooooooooooooooooooooooooooovee with a Potloooood... *I'm In loove with..* In loooooove with a Poooootloood.... *yeahyeah*

je moet het uiteinde (punt en hout) smoothen. In RL is het ook glad.

EDIT: WUT?! 49 Polys :cry: Dat moet ik even checken...

(

Yes I know :puh:, moet nog aan dat gaan werken en dan is het klaar lijkt me? :D

Geplaatst:
comment_1182733

Dan is ie klaar ja.

-Als wat ga je het ingame zetten?

-ga je er nog details aanbrengen? ("Welke details" <-- Inderdaad, dus laat deze regel maar zitten)

-Ga je nog custom-textures maken :puh: ? "Da Potlood Factooorieee"

-Een wire'tje posten... Want 49 Polys geloof ik niet :cry:

-Smoothen hé :puh:

Tja... Wat nog meer?

EEN POTLOOD IS AL ZO STOER ALS WAT

Geplaatst:
comment_1182742
Dan is ie klaar ja.

-Als wat ga je het ingame zetten?

-ga je er nog details aanbrengen? ("Welke details" <-- Inderdaad, dus laat deze regel maar zitten)

-Ga je nog custom-textures maken :puh: ? "Da Potlood Factooorieee"

-Een wire'tje posten... Want 49 Polys geloof ik niet :cry:

-Smoothen hé :puh:

Tja... Wat nog meer?

EEN POTLOOD IS AL ZO STOER ALS WAT

Niet zeuren he dat het so slecht is :D:puh:, ik ben pas een beginner xD. Maar ik post ff een wireframe ik edit mijn post wel ff. En als ik die puntje wilt rond maken wordt de HELE model verneukt :N .

EDIT:

svqme8m.png

Bewerkt: door karamanci

Geplaatst:
comment_1183188

En nog gebruikt ie veel te veel poly's dan nodig is... met 13 poly's zou je het kunnen doen. En die punt smooth maken: smoothing groups.. anyone?

Bewerkt: door stefaneke

Geplaatst:
comment_1183507
En nog gebruikt ie veel te veel poly's dan nodig is... met 13 poly's zou je het kunnen doen. En die punt smooth maken: smoothing groups.. anyone?

Hoe werken smoothing groups dan?

Geplaatst:
comment_1184334
[...]

Hoe werken smoothing groups dan?

Kijk hier maar eens... :engel:

@stefan:

Je poppetjes zien er goed uit. :bier: Niets op aan te merken. Me wants textures + ingame! :D

@bus:

Eerlijk gezegt vind ik je gebouw niet zo mooi. Probeer er nog wat details op te maken, en denk eraan dat het sketchup glas niet werkt als je het ingame wil zetten he. Enne... Als je je plaatje resized, vergeet dan niet ook de afbeelding zelf te verkleinen. :7

@karamanci:

Inderdaad. Dat kan met minder polys. ;) Met 13 moet het inderdaad te doen zijn. Overigens ziet je render er wel goed uit. Misschien kunnen we van jou nog wel wat meer verwachten. :bier: Maar vergeet ook dat resizen van je hele afbeelding niet he. Die witte lappen er omheen zijn zo lelijk en nutteloos...

Btw, jullie alle drie, waarom beginnen jullie namen niet met een hoofdletter? :?:puh:

Gast
Dit onderwerp is gesloten.

Recent actief 0

  • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.