Jump to content
Geplaatst:
comment_645195

Show Jouw Models Topic II

De nieuwe ronde voor het posten van jullie models. Alleen zijn erook wat regels aan verbonden:

  • Je mag posten per dag hoeveel je wil.
  • Geen offtopic's (vragen zoals 'Hoe maak je dat' ... Is verboden.
  • Als je je model post, maak dan dat je een mooie render hebt van je model.
  • Maximale screen grootte: 640 pixels breed!.
  • Respecteer iedereen zijn mening. (Zoek dus geen ruzie, omdat iemand eerlijk zijn mening uit).
  • Geen Afbeeldingen quoten!

Bij het overschreiden van deze regels, wordt je er de 1ste keer op gewezen, als je ze daarna nog eens overschreid, dan kreeg je 20% cadeau.

Vorige showrooms:

Show jouw models I

Last edit/update:

Bewerkt: door DaBeast

  • Reacties 3k
  • Bezichtigingen 235.4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Posted Images

Featured Replies

Geplaatst:
comment_690182

hier verse screenshots dat jij hen niet kan ruiken omdat ze zo vers zijn XD

ik heb de planken tot 3D vormen gemaakt in low poly

klipper6_2.png

klipper6_1.png

klipper6.png

polygonen aantal tot nu al: 11995 polygonen

klipper6_3.png

klipper6_4.png

Geplaatst:
comment_690271

Jammer dat je niet in 3dsmax werkt SWYV, dan werd ie veel mooier.

Maar hij is nu al mooi :D.

In ieder geval, ik heb dit ff snel voor White Gold gemaakt. (voor de LOL)

Vliegtuigje2.PNG

Bewerkt: door stefaneke

Geplaatst:
comment_690292

altijd van dat onzin over mooier in 3ds max, als ik nu in 3ds max werkt met onervaren zou ik geen een blokje kunnen bouwen dus niks voor me + tis niet voor GTA, just for fun :)

Geplaatst:
comment_690296

Het intereseert me totaal niks of een model voor GTA is gemaakt of niet... Maarja, als je 3dsmax eenmaal onder de knie heb :D, ik heb vandaag ook maar weer eens sketchup geopend en gekeken wat ik ervan gebakt had :puh:. (LOL, drie models op een dag)

Flat.png

Geplaatst:
comment_691718

:puh: Omg

@Stefan

Heb je het gedaan met layers??

Ook weer iets van mij.

=D Remake van iets uit het echt.

Moddeling time:+/-45 min

Voor mensen die nog niet hebben gezien wat het is.

Het is een diamant.

Ik heb een echte neppe diamant gepakt en die nagemoddeld.

Het resultaat is boven deze alinia te aanschouwen.

Rates&Comments?

Grats,G

PS:Nu even me site editten en daar mijn geile diamant op pleuren =D

Bewerkt: door Dhr.Gybrus

Geplaatst:
comment_692025

Slecht eerlijk gezegd, je ziet zo dat hij heel erg buggy is, je moet meer segments gebruiken, want nu ziet hij er ook nog is erg hoekerig uit

Geplaatst:
comment_692031
Slecht eerlijk gezegd, je ziet zo dat hij heel erg buggy is, je moet meer segments gebruiken, want nu ziet hij er ook nog is erg hoekerig uit

Tegen wie heb je het en over wat heb je het ?? :sigaar:

Diamant--

Nee is niet buggy lichtinval is verkeerd en waarom een ronde diamant??

Diamanten horen hoekig te zijn. :sigaar:

Hoed--

Echt hoekig lijkt het mij niet :O

En waarom nou weer buggy?

er zijn geen dubbele vertexen... :O

en eigenlijk is het gewoon een geextrude plane. =D

Iets anders--

Ja dat moet jij dan even zeggen.

Grats

Bewerkt: door Dhr.Gybrus

Geplaatst:
comment_692079

Gybrus, die hoed is erg mooi. Qua modellingwerk is de hoed perfect. Alleen had je beter alles eerst een beetje kunnen smoothen.

Dat doe je zo, selecteer je model. Klik op Polygon en dan op Ctrl+A.

untitled1di4.jpg

Scroll daarna je venster rechts naar beneden totdat je bij Polygon Properties aankomt.

Klik daar op auto smooth.

untitled1bd1.jpg

Veel succes, en ik hoop dat de hoed er mooier uit gaat zien.

Bewerkt: door Twenty Eyes

Gast
Dit onderwerp is gesloten.

Recent actief 0

  • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.