Geplaatst: 2 april 200718 jaren comment_645195 Show Jouw Models Topic II De nieuwe ronde voor het posten van jullie models. Alleen zijn erook wat regels aan verbonden: Je mag posten per dag hoeveel je wil. Geen offtopic's (vragen zoals 'Hoe maak je dat' ... Is verboden. Als je je model post, maak dan dat je een mooie render hebt van je model. Maximale screen grootte: 640 pixels breed!. Respecteer iedereen zijn mening. (Zoek dus geen ruzie, omdat iemand eerlijk zijn mening uit). Geen Afbeeldingen quoten! Bij het overschreiden van deze regels, wordt je er de 1ste keer op gewezen, als je ze daarna nog eens overschreid, dan kreeg je 20% cadeau. Vorige showrooms: Show jouw models I Last edit/update: Bewerkt: 5 april 200817 jaren door DaBeast
Geplaatst: 18 januari 200916 jaren comment_1240640 Een soort wapen dat misschien in SA komt. Geïnspireerd door een wapen in Resistance 2. WIP.
Geplaatst: 18 januari 200916 jaren comment_1240701 Mooi, maar gebruik >smoothing groups<, dan worden sommige delen (bijvoorbeeld het handvat) lekker glad (dat blokkige gedeelte). KUTGW
Geplaatst: 18 januari 200916 jaren comment_1240780 Ik zie niet in waarom je Vray gebruikt om het model te renderen, gezien het model geen aspecten heeft die met Vray kunnen worden verbloemd. zeg nu zelf zoon render ziet er tog veel mooier uit dan een schreen shot van sketshup? jullie zijn lekker bezig hier worden mooie dingen gemaakt. mischien dat ik binnenkort ook maar weer eens wat ga maken Precies, je maakt het alleen maar mooier dan dat het is. Je kan dit eigenlijk het beste niet gebruiken als je models voor GTA maakt, omdat het verschil tussen ingame en render dan nog groter is. ja dat is wel zo, maar je weet tog zelf als modder wel hoe een model er uitziet ingame? ik denk dat als je een model maakt voor in gta dat je hem best mooi kan renderen omdat je gewoon weet dat die ingame er niet zo uit ziet. maar ja ik ben ook niet echt een modder meer xD dus ja ik heb geen recht van spreken Bewerkt: 18 januari 200916 jaren door kees1991
Geplaatst: 18 januari 200916 jaren comment_1240868 Bierbuik is weg . Ik hoop dat we hem snel in kleur en ingame kunnen aanschouwen. Ik ga uit dit model zo'n 8 ander models maken. Bewerkt: 18 januari 200916 jaren door stefaneke
Geplaatst: 18 januari 200916 jaren comment_1240895 Mooi, maar gebruik >smoothing groups<, dan worden sommige delen (bijvoorbeeld het handvat) lekker glad (dat blokkige gedeelte).KUTGW Ja dat weet ik wel. Maar als ik dat doe wordt het high-poly en dat is volgens mij niet goed voor GTA SA?
Geplaatst: 18 januari 200916 jaren comment_1240923 Mooi, maar gebruik >smoothing groups<, dan worden sommige delen (bijvoorbeeld het handvat) lekker glad (dat blokkige gedeelte).KUTGW Ja dat weet ik wel. Maar als ik dat doe wordt het high-poly en dat is volgens mij niet goed voor GTA SA? Als je smoothing Groups gebruikt word hij niet high-poly hoor... Maak je voorlopig maar niet druk om de high-poly voor SA, die kan het echt wel aan (Tenzij je echt overdreven veel poly's voor één wapen hebt).
Geplaatst: 18 januari 200916 jaren comment_1240992 Mooi, maar gebruik >smoothing groups<, dan worden sommige delen (bijvoorbeeld het handvat) lekker glad (dat blokkige gedeelte).KUTGW Ja dat weet ik wel. Maar als ik dat doe wordt het high-poly en dat is volgens mij niet goed voor GTA SA? Als je smoothing Groups gebruikt word hij niet high-poly hoor... Maak je voorlopig maar niet druk om de high-poly voor SA, die kan het echt wel aan (Tenzij je echt overdreven veel poly's voor één wapen hebt). Heb een gesmooth en ik heb een extra handpalm eraan toegevoegd want zo een ding zou best wel zwaar zijn :/. WIP.
Geplaatst: 19 januari 200916 jaren comment_1242618 Klaar Ondertussen heb ik nog een ander geinigheidje gemaakt .
Geplaatst: 20 januari 200916 jaren comment_1243075 Hahaha, die is leuk bedacht Stefaneke Mensen die zonder lichaamsdelen vechten... Je poppetje word ook mooi, met wat textures zie je denk ik niet eens dat het zo low poly is. Wat je eigenlijk ook niet ziet als het in Total War staat, maarja... KUTGW
Geplaatst: 20 januari 200916 jaren comment_1243334 Het is Medieval 2: Total War (Total War is de serie naam). En eigenlijk is het gewoon een foutje in het toevoegen van het skelet in het model. Het is de bedoeling dat er ook nog ben en hoofden zijn .
Geplaatst: 20 januari 200916 jaren comment_1243489 Leuk al die riddermodels, maar ik heb nog geen enkele keer een getexturede gezien, waar blijven die ? Je hebt ze nog niet gerigged, hè? Kun je misschien screens posten van getexturede models? Ik wou een keer kijken hoe gedetailleerd ik muren en daken kon maken. Op bovenstaande status ben ik maar gestopt, omdat SketchUp te sloom liep . 603.838 poly's lol.. Da's veel voor SkethUp ..
Geplaatst: 20 januari 200916 jaren comment_1243538 jeetjemina puma (leuke shirtjes) ik ging ook maar met sketchup en tijdens het vrayen nam ik er een foto van (geeft creepy effect) dan de mooie en t orgineel IEMAND nog ideeen voor sketchup dingen ? ben ideeloos Bewerkt: 20 januari 200916 jaren door the_dan
Geplaatst: 20 januari 200916 jaren comment_1244027 Ik heb me even bezig gehouden met een schommel. is wel nog niet af.. Gerenderd met Vray voor Sketchup, maar puur om het eens te proberen. iemand een idee hoe ik dat gele schijntje wegkrijg?
Geplaatst: 20 januari 200916 jaren comment_1244093 Mooie vray render Kun je het originele laten zien? Dus geen VRAY.
Show Jouw Models Topic II
De nieuwe ronde voor het posten van jullie models. Alleen zijn erook wat regels aan verbonden:
Bij het overschreiden van deze regels, wordt je er de 1ste keer op gewezen, als je ze daarna nog eens overschreid, dan kreeg je 20% cadeau.
Vorige showrooms:
Show jouw models ILast edit/update:
Bewerkt: door DaBeast