Jump to content
Geplaatst:
comment_645195

Show Jouw Models Topic II

De nieuwe ronde voor het posten van jullie models. Alleen zijn erook wat regels aan verbonden:

  • Je mag posten per dag hoeveel je wil.
  • Geen offtopic's (vragen zoals 'Hoe maak je dat' ... Is verboden.
  • Als je je model post, maak dan dat je een mooie render hebt van je model.
  • Maximale screen grootte: 640 pixels breed!.
  • Respecteer iedereen zijn mening. (Zoek dus geen ruzie, omdat iemand eerlijk zijn mening uit).
  • Geen Afbeeldingen quoten!

Bij het overschreiden van deze regels, wordt je er de 1ste keer op gewezen, als je ze daarna nog eens overschreid, dan kreeg je 20% cadeau.

Vorige showrooms:

Show jouw models I

Last edit/update:

Bewerkt: door DaBeast

  • Reacties 3k
  • Bezichtigingen 235.3k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Posted Images

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1261626

@the dan: Beetje te vloekende kleurtjes. Voor de rest zeer origineel 8)

@Puma: Pwnz0r City :D :D Dat is best inspirerend :)

@stefaneke: Wanneer komt je mod ongeveer uit?

@remi-x: Dat ziet al wat beter uit! KUTGW :tu:

Chopper bodywork:

chopper5yx9.jpg

Geplaatst:
comment_1261674

Huh? Dat wiel enzo ziet er wel goed uit, maar ik het het idee dat ik dat ding achter het wiel moet vastpakken en dan het wiel zo naar voor en achteren kan rollen, beetje kinderspeelgoed weet je wel :puh: Maar dat wil niet zeggen dat het er slecht uit ziet hoor :tu:

Mijn minizooka heeft nog niet erg veel progress, ben bezig met weer een andere mod samen met MFCL. Mario Island. Meer verklap ik alleen nog niet :puh:

Geplaatst:
comment_1263106
ben bezig met weer een andere mod samen met MFCL. Mario Island. Meer verklap ik alleen nog niet :puh:

Toch niet weer een TC... :7

Rates:

@MartyCeha: Het wiel is erg mooi, met mooie reflecties! :tu:

@the_dan: Die kleuren vloeken echt, zoals al gezegt is, maar voor de rest wel leuk gemaakt.

Toch vind ik het wel een beetje simpel gemaakt. :puh:

@Stefaneke: Erg mooi gemaakt!

Er zijn veel mooie details aangebracht, de textures zijn ook goed gemapped! :tu:

Ik ben zelf met een zwembad bezig:

zwembadscreenso9.jpg

(Let niet op dat ''gebouwtje'' rechts, dit moet de ingang worden :D)

Het is nog erg ongedetailleerd, maar ik ben er net mee begonnen. :7

Grtz RD :cya:

Geplaatst:
comment_1263154
ben bezig met weer een andere mod samen met MFCL. Mario Island. Meer verklap ik alleen nog niet :puh:

Toch niet weer een TC... :7

Neej, gellukig niet :7 Gewoon een extra toegevoegd eilandje, als SA nou maar weer gaat werken..

Maar ziet er wel geinig uit dat zembad, maar zwembaden hebben toch meestal hele schuine randen, en 1 deel dat langzaam afloopt?

Geplaatst:
comment_1263310
ben bezig met weer een andere mod samen met MFCL. Mario Island. Meer verklap ik alleen nog niet :puh:

Toch niet weer een TC... :7

Neej, gellukig niet :7 Gewoon een extra toegevoegd eilandje, als SA nou maar weer gaat werken..

Maar ziet er wel geinig uit dat zembad, maar zwembaden hebben toch meestal hele schuine randen, en 1 deel dat langzaam afloopt?

Eigenlijk wel, maar ik ben toch maar met iets anders begonnen.

Ik vond dat zwembad namelijk niet zo boeiend. :7

Ik ben nu bezig met een ''turbomotor'', ik ben net een kwartiertje bezig en tot nu toe is dit het resultaat:

motor1tv4.jpg

motor2vu0.jpg

Grtz RD :cya:

Geplaatst:
comment_1263335

@Revolution Designer: Je models worden wel beter, alleen moet je niet te veel op die smooth functie gaan vertrouwen want dat zwembad was een beetje oversmoothed :puh: Die straalmotor wordt al beter zo te zien. Ik ben benieuwd! KUTGW :)

@Remi -X: Hopelijk brengt dit wat meer duidelijkheid:

chopper6uz0.jpg

In grove lijnen is ie klaar, nu nog de details :)

Je moest mijn ongesmoothede model eens zien :7

@hieronder: Overstap naar 3ds max? Ik werkte in het begin ook met sketchup, maar ik heb toen de sprong naar gmax en vervolgens naar 3ds max gewaagd. En het gaat me wel redelijk af. De mogelijkheden zijn echt geweldig :)

EDIT @RD: Dat is geen uitlaat maar dat is het frame :7 Kijk maar waar ie vandaan komt. Is inderdaad ook wat dun, maar daar is inmiddels met de wonderlijke push modifier al wat aan gedaan :) Bedankt voor je comment ;)

Bewerkt: door MartyCeha

Geplaatst:
comment_1263340
@Remi -X: Hopelijk brengt dit wat meer duidelijkheid:

In grove lijnen is ie klaar, nu nog de details :)

W00000000T! Ik mocht willen dat ik dat kon :7.. Naja, misschien dat ik het kan, maar Sketchup heeft natuurlijk never zo'n mooie smooth en glans..

Geplaatst:
comment_1263818

@MartyCeha: Oogverblindend mooi! _O_

Toch wil ik opmerken dat de uitlaat nogal dun is, ook vind ik de reflectie iets teveel.

Ik heb mijn turbomotor omgetoverd in een klein ruimteship, ik ben er nog steeds lekker mee bezig en tot nu toe ziet het er zo uit:

De voorkant:

spaceship1xc8.jpg

De motoren:

spaceship2lo2.jpg

De onderkant, die ronde dingen zijn soort ''hovercrafts':

spaceship3em2.jpg

Grtz RD :cya:

Geplaatst:
comment_1263942
@MartyCeha: Oogverblindend mooi! _O_

Toch wil ik opmerken dat de uitlaat nogal dun is, ook vind ik de reflectie iets teveel.

Ik heb mijn turbomotor omgetoverd in een klein ruimteship, ik ben er nog steeds lekker mee bezig en tot nu toe ziet het er zo uit:

De voorkant:

De motoren:

De onderkant, die ronde dingen zijn soort ''hovercrafts':

Grtz RD :cya:

Ziet er leuk uit :Y Wat gaat het vervangen? De Hydra? Zou wel grappig zijn als je de handling van de Hydra en de Vortex kon combineren zodat je gewoon kon zweven zoals de Vortex en later ook wegvliegen :7 Zou wel grappig zijn :puh:

Geplaatst:
comment_1264128

MartyCeha... omfg.. NICE! :D ik denk alleen dat je 1 probleempje met het stuur krijgt, aangezien je een vrij lange voorvork hebt, zal je met het maken van een goeie bocht met je handgrepen op het stuur de tank raken, als ik jou was zou ik het stuur wat hoger maken. ;)

RD, je basis is er! ga zo door en dan krijg je vanzelf ook van die reacties van mensen zoals bijv. Puma of MartyCeha krijgen! KUTGW :tu:

Bewerkt: door Siriouz

Geplaatst:
comment_1266586

Marty, het begint nu inderdaad duidelijk te worden waar je een beetje naartoe wil. Al is dit een goed idee, ik vind het niet zo geslaagd. De vormen vind ik te plat en te dik, probeer er een beetje een tussenweg in te vinden. Voor de rest ziet het er wel OK uit, alleen het midden van de achtervelg ziet er een beetje iel uit..

RD, Je vliegtuigje ziet er al wel aardig uit, let er alleen wel op dat het niet teveel een doos-met-motor gaat worden. De aandrijving ziet er al wel grappig uit, alleen valt dit in fel contrast met het voertuig zelf, wat er niet bepaald snel uitziet... Probeer het voertuig wat aerodynamischer te maken door het van beneden naar boven smal te laten toelopen en de vleugels naar achter te buigen, in plaats van ze als twee planken in de zijkant te kwakken :D. Leuk model voor een beginner, hopelijk vat je de kritiekpuntjes positief op (zo is het in ieder geval wel bedoeld).

Ikke weer..

31058428he4.jpg

28095973gk1.jpg

65569058au5.jpg

74780044wn9.jpg

Gok eens waar de laatste pic op slaat :sigaar:..

Geplaatst:
comment_1266662
Gok eens waar de laatste pic op slaat :sigaar:..

een vork met een potlood eraan? :puh:

_________________________________________________________

Dit heeft eigelijk geen beschrijving nodig :7

69049821nu0.png

Bewerkt: door MFCL

Geplaatst:
comment_1266754

Puma, heel mooi! Mooie details. Echt mooi. Alleen het potlood zweeft meer dan dat het vast zit. :tu:

MFCL, heel leuk idee. Lijkt net een aangepast animatie. Maar lijkt veel op die van een rocketlauncher.

Geplaatst:
comment_1267164

@Puma: Prachtig, werkelijk prachtig. Die textures zijn zo ongelofelijk mooi! Ik vind dat "potlood" wel erg geestig :puh: Erg gedetailleerd, verschillend... Dat word top :tu:

@Revolution-Designer: Leuk, maar nog niet veel gemodelt. De motoren zijn prima. Maar zoals Puma al had gezegd is dat vierkant nog te vierkant. Het is een doos met een turbosmooth. De vleugels hebben een leuke vorm, maar je ziet aan de zijkanten weer de rare vorm door de turbosmooth. Wat je bij de motoren ziet bij een turbosmooth is dat de uiteinde een rare vorm krijgt. Zorg dat je dat inset, of een cap segment (of 2) geeft, dan word het wat mooier ;)

@MFCL: Leuk, maar het is een beetje high-poly voor een SA wapen, en het heeft nog geen textures. Je ziet aan de bovenkant al die vlakken, dat moet eigenlijk gesmoothd worden. Maar ik weet niet hoe dat er uit gaat zien in Sketchup :puh:

Gast
Dit onderwerp is gesloten.

Recent actief 0

  • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.