Geplaatst: 2 april 200718 jaren comment_645195 Show Jouw Models Topic II De nieuwe ronde voor het posten van jullie models. Alleen zijn erook wat regels aan verbonden: Je mag posten per dag hoeveel je wil. Geen offtopic's (vragen zoals 'Hoe maak je dat' ... Is verboden. Als je je model post, maak dan dat je een mooie render hebt van je model. Maximale screen grootte: 640 pixels breed!. Respecteer iedereen zijn mening. (Zoek dus geen ruzie, omdat iemand eerlijk zijn mening uit). Geen Afbeeldingen quoten! Bij het overschreiden van deze regels, wordt je er de 1ste keer op gewezen, als je ze daarna nog eens overschreid, dan kreeg je 20% cadeau. Vorige showrooms: Show jouw models I Last edit/update: Bewerkt: 5 april 200817 jaren door DaBeast
Geplaatst: 30 mei 200717 jaren comment_693756 Velgje hier, velgje daar.. Sketchup eh..? Bewerkt: 30 mei 200717 jaren door Puma
Geplaatst: 30 mei 200717 jaren comment_693890 hey netjes rivel hier mijn eerste creatie, ben bezig alle basics van 3dmax te leren te teveel kritiek hé tom
Geplaatst: 30 mei 200717 jaren comment_693904 Ok. 1. Gebruik anderetextures, deze zuigen zwaar. 2. lkkr hobbelig terrein. 3. Render je model. 4. Kijk in de Master Tutorial List. 6/10 (Dit zijn tips om je models beter te maken...) Bewerkt: 30 mei 200717 jaren door stefaneke
Geplaatst: 30 mei 200717 jaren comment_693947 lekker aardig weer stefan. ik zie dat je 3d max gebruikt. nou om je model beter te laten zien moet je eens een keer op F9 drukken. dan krijg je dus een render. stefan die textures zuigen niet maar hij heeft niet de UVW map gebruikt. ga eens modifiers - UV cordinats - UVW map. dan klik je op box en dan een getal. net zo lang tot dat de texture goet zit. verder voor je eerst model ziet het er best goet uit hoor
Geplaatst: 30 mei 200717 jaren comment_694005 hey stefaneke en kees dank jullie voor jullie advies. ik heb wel uvw map gebruikt, maar ik moet nog leren, hoe het helemaal in elkaar zit en het werkt. de textures zijn ff snel van internet gedownload, maar nu heb ik de echte gta textures. mijn inspiratie is de videotut van H. bardley, die ik bij deze wil bedanken voor zijn goede tut. tom P.S "oefening baart kunst" ----edit------ tevens bedankt voor de "F9" tip; Bewerkt: 30 mei 200717 jaren door TOMMIE
Geplaatst: 30 mei 200717 jaren comment_694079 Leuk om te zien hoeveel je uit Sketchup weet te halen Puma. Toch raad ik je echt aan om is in 3ds max te kijken, je zou er denk ik best goed in kunnen worden als je er wat tijd in zou steken. Maar goed, Watch & learn: Ofzo Doe ff vergroten voor een wat hippere kwaliteit. Your faithfully, Martijn *Eedietje, die hippe vlaggen worden natuurlijk nog wel verschillend van elkaar enzo.. Bewerkt: 30 mei 200717 jaren door PizzaTonno
Geplaatst: 31 mei 200717 jaren comment_694084 Zo jammer als je dit niet in San Andreas gaat zetten Kaasje, dit is zo goed . Zo ken ik jou weer . Je kan btw trouwens wel zien dat je druk moet leren voor je examens .
Geplaatst: 31 mei 200717 jaren comment_694448 Ik ben net nieuw in de "Moddeling-Scene" en ik leer het van Apple-Mac, google en de MTL. Hier een schroevendraaier die ik net in mekaar heb gedraait, ik denk niet dat ik hem nog ga texturen, daar vind ik m niet echt mooi genoeg voor
Geplaatst: 31 mei 200717 jaren comment_694451 Nice, zker voor een beginner, maar hij is nogal lang, die tang!
Geplaatst: 31 mei 200717 jaren comment_694614 Dit is een model van mij. Ik ben nog een complete amateur, ik heb nu net 3Ds Max 9 1 dag, en door een tutorial heb ik dit kunnen maken. (Iets met edit poly ofzo). Nu heb ik 1 vraag: Hoe krijg je textures op dat gebouw? Ik las al wel wat met UVW Mappen, en Material Editor. Ik heb al wel wat geprobeert met Material Editor, maar dat lukt niet echt bij mij. Alvast bedankt. Edit: Nog een vraag, hoe krijg je dat "Eindplaatje" met schaduw? Dat is wel erg mooi Bewerkt: 31 mei 200717 jaren door kwaakje
Geplaatst: 31 mei 200717 jaren comment_694616 Dit is een model van mij. Ik ben nog een complete amateur, ik heb nu net 3Ds Max 9 1 dag, en door een tutorial heb ik dit kunnen maken. (Iets met edit poly ofzo). Nu heb ik 1 vraag: Hoe krijg je textures op dat gebouw? Ik las al wel wat met UVW Mappen, en Material Editor. Ik heb al wel wat geprobeert met Material Editor, maar dat lukt niet echt bij mij. Alvast bedankt. UVW mapping tut. volgen, vind je zeker in zonze MTL!
Geplaatst: 31 mei 200717 jaren comment_694719 Dit is een model van mij. Ik ben nog een complete amateur, ik heb nu net 3Ds Max 9 1 dag, en door een tutorial heb ik dit kunnen maken. (Iets met edit poly ofzo). Nu heb ik 1 vraag: Hoe krijg je textures op dat gebouw? Ik las al wel wat met UVW Mappen, en Material Editor. Ik heb al wel wat geprobeert met Material Editor, maar dat lukt niet echt bij mij. Alvast bedankt. UVW mapping tut. volgen, vind je zeker in zonze MTL! leker dan... ben je hier net niew op het forum wort je verteld dat er een tut staat in de MTL... wat the hell is MTL. MTL is master futorial list en die staat hier net boofen dit topick. een tut op te textures kan je hierfinden: http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic...amp;hl=tutorial en dan de eena laaste post.
Geplaatst: 1 juni 200717 jaren comment_694901 Hallo, Het heeft een beetje lang geduurt maar, dat komt omdat ik door de weeks niet op de pc mag . De wire: Totale tijd aan gewerkt: 2 a 3 uur. Aantal vertexen: rond de 6500. Modding methode: Editable poly. Doel: Kleding stuk voor de hoofdpersoon van MS. Andere: Waarschijnlijk gebruik ik de lowpoly verzie.. maar dat staat nog niet vast. Meer screens: G-style site. onder media Grats,G EDIT: Ziet er goed uit, erg clean.Big-Bear, leg mij nu eens uit waar je de bugs ziet? Dank :END Bewerkt: 1 juni 200717 jaren door Dhr.Gybrus
Geplaatst: 1 juni 200717 jaren comment_694903 Ziet er goed uit, erg clean. Big-Bear, leg mij nu eens uit waar je de bugs ziet?
Show Jouw Models Topic II
De nieuwe ronde voor het posten van jullie models. Alleen zijn erook wat regels aan verbonden:
Bij het overschreiden van deze regels, wordt je er de 1ste keer op gewezen, als je ze daarna nog eens overschreid, dan kreeg je 20% cadeau.
Vorige showrooms:
Show jouw models ILast edit/update:
Bewerkt: door DaBeast