Jump to content
Geplaatst:
comment_645195

Show Jouw Models Topic II

De nieuwe ronde voor het posten van jullie models. Alleen zijn erook wat regels aan verbonden:

  • Je mag posten per dag hoeveel je wil.
  • Geen offtopic's (vragen zoals 'Hoe maak je dat' ... Is verboden.
  • Als je je model post, maak dan dat je een mooie render hebt van je model.
  • Maximale screen grootte: 640 pixels breed!.
  • Respecteer iedereen zijn mening. (Zoek dus geen ruzie, omdat iemand eerlijk zijn mening uit).
  • Geen Afbeeldingen quoten!

Bij het overschreiden van deze regels, wordt je er de 1ste keer op gewezen, als je ze daarna nog eens overschreid, dan kreeg je 20% cadeau.

Vorige showrooms:

Show jouw models I

Last edit/update:

Bewerkt: door DaBeast

  • Reacties 3k
  • Bezichtigingen 235.4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Posted Images

Featured Replies

Geplaatst:
comment_693904

Ok.

1. Gebruik anderetextures, deze zuigen zwaar.

2. lkkr hobbelig terrein.

3. Render je model.

4. Kijk in de Master Tutorial List.

6/10

(Dit zijn tips om je models beter te maken...)

Bewerkt: door stefaneke

Geplaatst:
comment_693947

lekker aardig weer stefan.

ik zie dat je 3d max gebruikt. nou om je model beter te laten zien moet je eens een keer op F9 drukken. dan krijg je dus een render.

stefan die textures zuigen niet maar hij heeft niet de UVW map gebruikt.

ga eens modifiers - UV cordinats - UVW map. dan klik je op box en dan een getal. net zo lang tot dat de texture goet zit.

verder voor je eerst model ziet het er best goet uit hoor :)

Geplaatst:
comment_694005

hey

stefaneke en kees dank jullie voor jullie advies.

ik heb wel uvw map gebruikt, maar ik moet nog leren,

hoe het helemaal in elkaar zit en het werkt.

de textures zijn ff snel van internet gedownload,

maar nu heb ik de echte gta textures.

mijn inspiratie is de videotut van H. bardley,

die ik bij deze wil bedanken voor zijn goede tut.

tom

P.S "oefening baart kunst"

----edit------

tevens bedankt voor de "F9" tip;

begingaragebr2.jpg

Bewerkt: door TOMMIE

Geplaatst:
comment_694079

Leuk om te zien hoeveel je uit Sketchup weet te halen Puma. Toch raad ik je echt aan om is in 3ds max te kijken, je zou er denk ik best goed in kunnen worden als je er wat tijd in zou steken.

Maar goed, Watch & learn: Ofzo

kkcapddeaeoo-je-maakt-me-para-brada1.jpg

Doe ff vergroten voor een wat hippere kwaliteit.

Your faithfully,

Martijn

*Eedietje, die hippe vlaggen worden natuurlijk nog wel verschillend van elkaar enzo..

Bewerkt: door PizzaTonno

Geplaatst:
comment_694084

Zo jammer als je dit niet in San Andreas gaat zetten Kaasje, dit is zo goed :clown:.

Zo ken ik jou weer :puh:.

Je kan btw trouwens wel zien dat je druk moet leren voor je examens :puh:.

Geplaatst:
comment_694448

Ik ben net nieuw in de "Moddeling-Scene" en ik leer het van Apple-Mac, google en de MTL. Hier een schroevendraaier die ik net in mekaar heb gedraait, ik denk niet dat ik hem nog ga texturen, daar vind ik m niet echt mooi genoeg voor :puh:Schroevendraaier.jpg

Geplaatst:
comment_694614

Dit is een model van mij.

Gebouw.jpg

Ik ben nog een complete amateur, ik heb nu net 3Ds Max 9 1 dag, en door een tutorial heb ik dit kunnen maken. (Iets met edit poly ofzo). Nu heb ik 1 vraag: Hoe krijg je textures op dat gebouw? Ik las al wel wat met UVW Mappen, en Material Editor. Ik heb al wel wat geprobeert met Material Editor, maar dat lukt niet echt bij mij.

Alvast bedankt.

Edit: Nog een vraag, hoe krijg je dat "Eindplaatje" met schaduw? Dat is wel erg mooi :)

Bewerkt: door kwaakje

Geplaatst:
comment_694616
Dit is een model van mij.

Gebouw.jpg

Ik ben nog een complete amateur, ik heb nu net 3Ds Max 9 1 dag, en door een tutorial heb ik dit kunnen maken. (Iets met edit poly ofzo). Nu heb ik 1 vraag: Hoe krijg je textures op dat gebouw? Ik las al wel wat met UVW Mappen, en Material Editor. Ik heb al wel wat geprobeert met Material Editor, maar dat lukt niet echt bij mij.

Alvast bedankt.

UVW mapping tut. volgen, vind je zeker in zonze MTL!

Geplaatst:
comment_694719
Dit is een model van mij.

Gebouw.jpg

Ik ben nog een complete amateur, ik heb nu net 3Ds Max 9 1 dag, en door een tutorial heb ik dit kunnen maken. (Iets met edit poly ofzo). Nu heb ik 1 vraag: Hoe krijg je textures op dat gebouw? Ik las al wel wat met UVW Mappen, en Material Editor. Ik heb al wel wat geprobeert met Material Editor, maar dat lukt niet echt bij mij.

Alvast bedankt.

UVW mapping tut. volgen, vind je zeker in zonze MTL!

leker dan... ben je hier net niew op het forum wort je verteld dat er een tut staat in de MTL... wat the hell is MTL.

MTL is master futorial list en die staat hier net boofen dit topick.

een tut op te textures kan je hierfinden: http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic...amp;hl=tutorial

en dan de eena laaste post.

Geplaatst:
comment_694901

Hallo,

Het heeft een beetje lang geduurt maar, dat komt omdat ik door de weeks niet op de pc mag :7.

De wire:

Totale tijd aan gewerkt: 2 a 3 uur.

Aantal vertexen: rond de 6500.

Modding methode: Editable poly.

Doel: Kleding stuk voor de hoofdpersoon van MS.

Andere: Waarschijnlijk gebruik ik de lowpoly verzie.. :7 maar dat staat nog niet vast.

Meer screens:

G-style site. onder media

Grats,G :sigaar:

EDIT:

Ziet er goed uit, erg clean.

Big-Bear, leg mij nu eens uit waar je de bugs ziet?

Dank :7

:END

Bewerkt: door Dhr.Gybrus

Gast
Dit onderwerp is gesloten.

Recent actief 0

  • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.