Geplaatst: 2 april 200718 jaren comment_645195 Show Jouw Models Topic II De nieuwe ronde voor het posten van jullie models. Alleen zijn erook wat regels aan verbonden: Je mag posten per dag hoeveel je wil. Geen offtopic's (vragen zoals 'Hoe maak je dat' ... Is verboden. Als je je model post, maak dan dat je een mooie render hebt van je model. Maximale screen grootte: 640 pixels breed!. Respecteer iedereen zijn mening. (Zoek dus geen ruzie, omdat iemand eerlijk zijn mening uit). Geen Afbeeldingen quoten! Bij het overschreiden van deze regels, wordt je er de 1ste keer op gewezen, als je ze daarna nog eens overschreid, dan kreeg je 20% cadeau. Vorige showrooms: Show jouw models I Last edit/update: Bewerkt: 5 april 200817 jaren door DaBeast
Geplaatst: 24 maart 200916 jaren comment_1308166 Hmm stefaneke heb je dat spel zelf gemaakt of is t een of ander iets wat al bestond Maarja t lijkt wel veel op een pakmedan @Myth, Wat is die fout? Die open streepjes tussen die dingen in?
Geplaatst: 26 maart 200916 jaren comment_1309923 Hmm stefaneke heb je dat spel zelf gemaakt of is t een of ander iets wat al bestond Maarja t lijkt wel veel op een pakmedan Bestond al (duh) Medieval II: Total War. Gezicht is nogal messed up. Maar komt goed met textures.
Geplaatst: 28 maart 200916 jaren comment_1311859 @ Puma: Ik ken dat gezicht ergens van. Ik weet alleen niet meer waarvan. Het doet me in ieder geval erg denken aan Rayman. Die had ook losse handen zonder armen: @ $NeoSyp$: Erg mooi gebouw. Wat ga je er mee doen? @ Mythbuster: Wow. Die auto is zo enorm vet gemaakt! Hoe flik je dat toch iedere keer? Ik zou dat ook wel eens in Zmoddeler willen proberen maar ik heb er het geld niet voor. Net zoals Vray en 3Ds Max. @ Timske: Fishgun. Het idee is leuk maar waar komt de trigger? En bovendien lijkt het me erg lastig om helemaal 3D te maken met al die schubben. @ stefaneke: Ik vind het er wel grappig uit zien in-game. @ stefaneke (2e keer): Ziet er goed uit. Is het al gelukt die werkend in-game te krijgen? @ -eend-: Nog heel erg simpel nu. Maar wel leuk. Ik zou zoiets al niet kunnen maken. En nu mijn eigen werk. Kan je gelijk zien waarom ik gestopt ben met SketchUp. Ik kan het gewoon van geen meter. Zie hier bijvoorbeeld het volgende. Weet iemand wat het überhaupt voor moet stellen? (antwoord: een helicopterplatform, lelijk hé?[/font]) En nu het volgende. Ik probeerde een velg en mijn signature in 3D te maken door middel van Puma's tutorial: Zie je nu waarom ik gestopt ben met SketchUp? Juist, dat dacht ik al.
Geplaatst: 28 maart 200916 jaren comment_1311921 Is dat gezicht met die grijns niet van een Skatemerk (World Industries) ofzo? Ik meen het me ook ergens van te herinneren.
Geplaatst: 28 maart 200916 jaren comment_1312235 Klopt, het is van erm.. Spitfire. Ik ben zelf totaal geen skater, maar ik heb dat logo/gezichtje een paar keer langs zien komen en vond het uiterst geschikt hiervoor. Jullie gaan hier binnenkort meer van horen. BC7[/font]
Geplaatst: 28 maart 200916 jaren comment_1312264 Spitfire, dat was het. Ik wist dat het iets met een skatemerk was. Nou ja, ziet er alleszins geslaagd uit als playah. @ Warrock aka Flashingdemon: die heli pad ziet er lang niet slecht uit. KUTGW
Geplaatst: 29 maart 200916 jaren comment_1313513 @ Flashingdemon666, ach, modellen is geen levensbehoefte. Maar da platforum ziet er iig neit n00bish uit. Zeker niet! Goedzo! Ik kan niet wachten op Real Time WWI schipgevechten in hoog detail . UPDATE: Klaar Bewerkt: 2 april 200916 jaren door stefaneke
Geplaatst: 4 april 200916 jaren comment_1317944 Erg mooi uitgewerkt Puma Ik wil het wel eens afgewerkt zien met alle details erop en eraan. Dit was gewoon een test van een glas matrerial Ik vind dat hij nog redelijk goed gelukt is. Tom Bewerkt: 4 april 200916 jaren door .:TOM:.
Geplaatst: 4 april 200916 jaren comment_1318042 @ Stefaneke: ziet er wel goed uit, maar moet nog veel aan gebeuren.
Geplaatst: 4 april 200916 jaren comment_1318241 @ gerbieboy6, hoezo? Het is voor een rts game . Ik ben er net achter gekomen dat ik 6000 polygons meer mag gebruiken. Details onderweg! @ .:TOM:. Bump map? Specular map? voor de rest is de material gelukt.
Geplaatst: 4 april 200916 jaren comment_1318592 Bump map voor de aarde, en de material heb ik deze tutorial gevolg http://www.tutorialized.com/view/tutorial/Creating-realistic-glass-material/5803 Tom
Geplaatst: 6 april 200916 jaren comment_1319925 Geil schipje, stefannetje! Details zien er goed uit tot nu toe, maar het is moeilijk om te zeggen hoe gedetailleerd deze details zijn (misschien close-up?). De boeg van het schip ziet er wel ok uit, alleen ziet de shading er een beetje verkakt uit aan de voorkant. Textures ? Tom, leuk bolletje. Heb er niet zoveel speciaals over te zeggen, want het ziet er gewoon wel goed uit. Kleine aandachtspuntjes zijn toch wel de low-polyheid van het model (kijk naar de onderste schijf die zichtbaar hoekig is op sommige plekken) en het glas dat naar mijn idee net te doorzichtig is: het lijkt nu net een waterklodder.. Probeer dat te fixen en je hebt een mooie render. Teaserpicje voor tussendoormodje.. Bewerkt: 6 april 200916 jaren door Puma
Geplaatst: 6 april 200916 jaren comment_1319927 Da's alweer oud nieuws voor mij. Ik ken die kabelbaan ergens van . Jup, verkakte shading. maar ingame ziet je dat niet .
Show Jouw Models Topic II
De nieuwe ronde voor het posten van jullie models. Alleen zijn erook wat regels aan verbonden:
Bij het overschreiden van deze regels, wordt je er de 1ste keer op gewezen, als je ze daarna nog eens overschreid, dan kreeg je 20% cadeau.
Vorige showrooms:
Show jouw models ILast edit/update:
Bewerkt: door DaBeast