Geplaatst: 2 april 200718 jaren comment_645195 Show Jouw Models Topic II De nieuwe ronde voor het posten van jullie models. Alleen zijn erook wat regels aan verbonden: Je mag posten per dag hoeveel je wil. Geen offtopic's (vragen zoals 'Hoe maak je dat' ... Is verboden. Als je je model post, maak dan dat je een mooie render hebt van je model. Maximale screen grootte: 640 pixels breed!. Respecteer iedereen zijn mening. (Zoek dus geen ruzie, omdat iemand eerlijk zijn mening uit). Geen Afbeeldingen quoten! Bij het overschreiden van deze regels, wordt je er de 1ste keer op gewezen, als je ze daarna nog eens overschreid, dan kreeg je 20% cadeau. Vorige showrooms: Show jouw models I Last edit/update: Bewerkt: 5 april 200817 jaren door DaBeast
Geplaatst: 1 juni 200717 jaren comment_695067 Ziet er hier allemaal leuk uit moet ik zeggen!!! Hier nogwat screens van las colinas... Rates and comments pls!
Geplaatst: 1 juni 200717 jaren comment_695076 Jij pwnt sketchup echt! Very nice! Maar ik zou je toch aanraden 3D's (te leren!
Geplaatst: 1 juni 200717 jaren comment_695088 in het geval van firebull zou ik 3ds juist afraaden. hij is zo goed met sketchup en kan alls bugloos ingame zetten dat 3ds voor hem niet handig is. hij maakt de models met sketchup net zo mooi als de dat de meeste met 3ds maaken. daarom is het zonder van de tijd om 3ds te gaan leeren als je al zo goed bent met sketchup. mooie models fire.
Geplaatst: 1 juni 200717 jaren comment_695101 Nja... ik heb al eenswat geprobeerd met 3DS Max... er kwam wel een beetje uit maar vond het eigenlijk vrij saai... de manier van modellen enzo is HELEMAAL anders enzo... Ik vind het modellen met sketchup super leuk! Ik doe dit zelfs liever dan gamen enzo... Dsujha... ik blijf wel bij Sketchup!!! En er is ook veel vraag naar op de job board van de sketchup forums naar sketchup modelers... dus voormij maakt het ni uit!
Geplaatst: 1 juni 200717 jaren comment_695212 Vind hem nogal simpel, mar wel nice! Wat voor auto maak je? Is hij voor GLD?
Geplaatst: 1 juni 200717 jaren comment_695215 idd nice voor eerste keer maar is die niet wat te smal voor een gemiddelde auto?
Geplaatst: 1 juni 200717 jaren comment_695216 Je deur zit boven een wiel! Bewerkt: 1 juni 200717 jaren door Rivel
Geplaatst: 1 juni 200717 jaren comment_695296 Mijn eerste echte Car model: (M.B.V Nickonly) De wielen moet je iets verder uit elkaar en groter maken. En ook moet je de hele auto breder maken. En hier en daar een klein detail zoals een lamp of een achteruitkijk spiegel kan ook geen kwaad. Bewerkt: 1 juni 200717 jaren door Nickonly
Geplaatst: 2 juni 200717 jaren comment_695428 Mijn eerste animatiefimlpje! Het is nog erg simpel hoor, maar ik snap het! Ik vind het wel leuk, maar hoe kan ik meerdere camera's pakken? En kan je hem ook trager laten gaan en meer dan die 100 frames pakken? In de tut. die ik volgde van Jorge_F staat dat hij DivX ofzoiets gebruikt,m aar dat staat er bij mij niet bij? Hoe gaat dat? En nu is de kwaliteit niet zo erg goed vind ik! Naja, download: Klik hier - Ongeveer 700 KB EDIT: Deze is al beter, meerdere objects en een betere kwaliteit! Download - 1.5 MB! Bewerkt: 2 juni 200717 jaren door Rivel
Geplaatst: 2 juni 200717 jaren comment_695561 heystefaneke en kees dank jullie voor jullie advies. ik heb wel uvw map gebruikt, maar ik moet nog leren, hoe het helemaal in elkaar zit en het werkt. de textures zijn ff snel van internet gedownload, maar nu heb ik de echte gta textures. mijn inspiratie is de videotut van H. bardley, die ik bij deze wil bedanken voor zijn goede tut. tom P.S "oefening baart kunst" ----edit------ tevens bedankt voor de "F9" tip; heey mooi als je uwv ( toch) map gebruik doe dan de helfd van je textuere zeg maart jou plaatje ( textuer) =100 x100 nou doe daar eens de helfd dan krijg je 50 x 50 nouw als het nog niet mooi is doe dan daar van weer de helfd dan krijg je 25x 25 een tip gebruik de rekenmesine van windo .
Geplaatst: 2 juni 200717 jaren comment_695581 Ben bezig met een kasteel, misschien zet ik hem wel ingame, maar hoe kan ik de kanteelen beter maken? Ik bedoel dat ze zo hoekig zijn, eentje erin een ander eruit! Hoe doe ik dat viad e polygones? WIP screen:
Geplaatst: 2 juni 200717 jaren comment_695710 Nice Rivel, en over die auto gesproken, het is mij eerste en het is maar de basic, en ik ga een andere maken, die word heel gedetaileerd want ik weet nou eindelijk hoe het allemaal precies werkt . En rivel, probeer eens een Biped te animeren of een box te laten ontploffen ofzo, ik leg je op msn wel uit hoe je meer frames krijgt . (En als je een nog mooier effect wilt, dan zet je er een omni met schaduwen bij .
Geplaatst: 2 juni 200717 jaren comment_695842 http://img260.imageshack.us/img260/9412/ca...armetwz2.th.jpg reaxis graag
Show Jouw Models Topic II
De nieuwe ronde voor het posten van jullie models. Alleen zijn erook wat regels aan verbonden:
Bij het overschreiden van deze regels, wordt je er de 1ste keer op gewezen, als je ze daarna nog eens overschreid, dan kreeg je 20% cadeau.
Vorige showrooms:
Show jouw models ILast edit/update:
Bewerkt: door DaBeast