Jump to content
Geplaatst:
comment_645195

Show Jouw Models Topic II

De nieuwe ronde voor het posten van jullie models. Alleen zijn erook wat regels aan verbonden:

  • Je mag posten per dag hoeveel je wil.
  • Geen offtopic's (vragen zoals 'Hoe maak je dat' ... Is verboden.
  • Als je je model post, maak dan dat je een mooie render hebt van je model.
  • Maximale screen grootte: 640 pixels breed!.
  • Respecteer iedereen zijn mening. (Zoek dus geen ruzie, omdat iemand eerlijk zijn mening uit).
  • Geen Afbeeldingen quoten!

Bij het overschreiden van deze regels, wordt je er de 1ste keer op gewezen, als je ze daarna nog eens overschreid, dan kreeg je 20% cadeau.

Vorige showrooms:

Show jouw models I

Last edit/update:

Bewerkt: door DaBeast

  • Reacties 3k
  • Bezichtigingen 234.9k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Posted Images

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1345329
ziet er goed uit danny

hier met textures ingame:

*plaatje*

grz

Nice ziet er goed uit de textures zitten er goed op :tu: .

EDIT:Hier weer mijn vervallen huis met een ketting aan de plafon van een oude lamp en een muur van de 1ste verdieping die op de grond ligt.

post-84115-1241373123.jpg

Bewerkt: door danny18

Geplaatst:
comment_1345625
ziet er goed uit danny

hier met textures ingame:

*plaatje*

grz

Nice ziet er goed uit de textures zitten er goed op :tu: .

EDIT:Hier weer mijn vervallen huis met een ketting aan de plafon van een oude lamp en een muur van de 1ste verdieping die op de grond ligt.

''plaatje"

Als een muur breekt. breekt hij altijd af via de voegen van de bakstenen. en niet dwars door de bakstenen. is een detail maar als je dit veranderd zal het effect mooier zijn dan de vlake afscheuring

Geplaatst:
comment_1345662
ziet er goed uit danny

hier met textures ingame:

*plaatje*

grz

Nice ziet er goed uit de textures zitten er goed op :tu: .

EDIT:Hier weer mijn vervallen huis met een ketting aan de plafon van een oude lamp en een muur van de 1ste verdieping die op de grond ligt.

''plaatje"

Als een muur breekt. breekt hij altijd af via de voegen van de bakstenen. en niet dwars door de bakstenen. is een detail maar als je dit veranderd zal het effect mooier zijn dan de vlake afscheuring

Bedoel je dat de voegen en bakstenen wat realisticher mogen.

Daarwas ik op het moment mee bezig maar lukt nog niet echt

EDIT: ik snap nu toch geen zak van wat je bedoeld kun je misschien het wat beter uitleggen.

Bewerkt: door danny18

Geplaatst:
comment_1346394
Leuk gedaan,

*plaatje*

Let links maar niet op die ene blauwe face.

Leuk gedaan, jij hebt veel fantasie zeg :puh:

Hier een bank die ik heb gemaakt:

post-84115-1241454244.jpg

Stoelen volgen nog...

Bewerkt: door danny18

Geplaatst:
comment_1346508

@ MFCL, leuk ding. Vind vooral de bandjes mooi. Vervangt zeker de quad :engel:

@ Danny, je word steeds beter zie ik :tu: Alleen textures zuigen :bonk:

Eerste poging tot een weg te maken:

wegmodel.png

Best goed gelukt voor de eerste keer ofniet? Zo moeilijk was het niet maar toch.

Geplaatst:
comment_1346577
@ MFCL, leuk ding. Vind vooral de bandjes mooi. Vervangt zeker de quad :engel:

@ Danny, je word steeds beter zie ik :tu: Alleen textures zuigen :bonk:

Eerste poging tot een weg te maken:

*plaatje*

Best goed gelukt voor de eerste keer ofniet? Zo moeilijk was het niet maar toch.

Ik weet het ik moet nog effe betere textures van leer zoeken.

En die weg van jou ziet er niet slecht uit, de wegen zitten er goed op.

Bewerkt: door danny18

Geplaatst:
comment_1346779
Heb hem toch maar aangepast:

*plaatje*

Dat gaat goed alleen het zijn wel veel wegen of word het een soort snelweg?

Hier is mijn bank met een stoel en een lamp en een tafel:

post-84115-1241469556.jpg

Edit: en hier mijn nieuwe handtekening met 3ds gemaakt:

Kan iemand vertellen hoe ik plaatjes vanuit mijn comuter als handtekening kan gebruiken.

Bewerkt: door danny18

Geplaatst:
comment_1347130

Mn ding staat ingame :D :D :D

59992853.png

Nog ff wat dingen fixen en wat spectaculair hi-light en carcols erop gooien en klaar :Y

HIJ VALT NIET OM YEA! :dans:

Bewerkt: door MFCL

Geplaatst:
comment_1347138
Mn ding staat ingame :D:D:D

*plaatje*

Nog ff wat dingen fixen en wat spectaculair hi-light en carcols erop gooien en klaar :Y

HIJ VALT NIET OM YEA! :dans:

Leuk ding, krijgt hij ook een naam?

Kun jij me vertellen hoe ik paatjes vanuit mijn pc als handtekening kan gebruiken

Bewerkt: door danny18

Geplaatst:
comment_1347148
Mn ding staat ingame :D:D:D

*plaatje*

Nog ff wat dingen fixen en wat spectaculair hi-light en carcols erop gooien en klaar :Y

HIJ VALT NIET OM YEA! :dans:

Leuk ding, krijgt hij ook een naam?

Kun jij me vertellen hoe ik paatjes vanuit mijn pc als handtekening kan gebruiken

Eerst upload je je plaatje op: http://imageshack.us/

Daarna krijg je een paar links dan kopier je de bovenste en dan zet je die link tussen: [ img ]*hier die link*[ /img ]

(zonder die spaties)

Oja en hij is gebaseerd op een golf wagentje KLIK :D

Bewerkt: door MFCL

Geplaatst:
comment_1347182
Mn ding staat ingame :D:D:D

*plaatje*

Nog ff wat dingen fixen en wat spectaculair hi-light en carcols erop gooien en klaar :Y

HIJ VALT NIET OM YEA! :dans:

Leuk ding, krijgt hij ook een naam?

Kun jij me vertellen hoe ik paatjes vanuit mijn pc als handtekening kan gebruiken

Eerst upload je je plaatje op: http://imageshack.us/

Daarna krijg je een paar links dan kopier je de bovenste en dan zet je die link tussen: [ img ]*hier die link*[ /img ]

(zonder die spaties)

Oja en hij is gebaseerd op een golf wagentje KLIK :D

Thnx het is me gelukt!

Voor mijn model check mijn handtekening.

Geplaatst:
comment_1347184
Mn ding staat ingame :D:D:D

_O_

@danny huiskamer: Mooi render :Y

@danny signature: Leuk, maar misschien is het beter als je van iets meer bovenaf rendert? Ik zie je naam nu niet erg goed :N En misschien ander lettertype, de N en Y lijken erg op elkaar :Y

@Timske weg: :7 Waarvoor ga je het gebruiken?

@Timske Spongebob: :schater:

Bewerkt: door Remi-X

Gast
Dit onderwerp is gesloten.

Recent actief 0

  • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.