Jump to content
Geplaatst:
comment_645195

Show Jouw Models Topic II

De nieuwe ronde voor het posten van jullie models. Alleen zijn erook wat regels aan verbonden:

• Je mag posten per dag hoeveel je wil.
  • Geen offtopic's (vragen zoals 'Hoe maak je dat' ... Is verboden.
  • Als je je model post, maak dan dat je een mooie render hebt van je model.
  • Maximale screen grootte: 640 pixels breed!.
  • Respecteer iedereen zijn mening. (Zoek dus geen ruzie, omdat iemand eerlijk zijn mening uit).
  • Geen Afbeeldingen quoten!

Bij het overschreiden van deze regels, wordt je er de 1ste keer op gewezen, als je ze daarna nog eens overschreid, dan kreeg je 20% cadeau.

Vorige showrooms:

Show jouw models I

Last edit/update:

Bewerkt: door DaBeast

• Reacties 3k
  • Bezichtigingen 234.8k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Posted Images

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1382785

Mooi Puma, maar achterkant? Het glas zit aan die kant, en de vorm gaat naar die kant. Lijkt alsof het meer de voorkant is, maar dan met een schroef erop. Ik zie al, het klopt wel :puh: Ziet er goed uit, maar er mogen naar mijn mening best wat meer poly's bij het chassis :Y

Geplaatst:
comment_1382790
maar er mogen naar mijn mening best wat meer poly's bij het chassis :Y

_O_

Veel meer poly's :) Zo lowpoly is zelfs San Andreas niet volgens mij :7

Geplaatst:
comment_1382862

Ik vind 't ook een geweldig mooi model, op de achterkant na. Ik doe je 't heus niet na, maar die achterkant is te rond voor een boot. Een boot hoort nog steeds een 'dek' te hebben, waar je op kan lopen behalve in het stuurdeel. Op jouw achterkant kan je nooit lopen..

Al vind ik 't model echt prachtig, en dat zonder enige vorm van bluescreens of voorbeelden fzo. _O_

Geplaatst:
comment_1382923
Walking fridge, anyone?

>>> Door DaBeast: We hebben die frigo al eens gezien hoor, je hoeft hem niet voor ons te quoten..<<<

Die vind ik heel erg vet!

Ik vind 't ook een geweldig mooi model, op de achterkant na. Ik doe je 't heus niet na, maar die achterkant is te rond voor een boot. Een boot hoort nog steeds een 'dek' te hebben, waar je op kan lopen behalve in het stuurdeel. Op jouw achterkant kan je nooit lopen..

Al vind ik 't model echt prachtig, en dat zonder enige vorm van bluescreens of voorbeelden fzo. _O_

Als hij het op blue screens doet is het niet best ik neem aan dat je Blue Prints bedoeld?

Bewerkt: door DaBeast

Geplaatst:
comment_1382960

walkingfridge-1.jpg

Nieuwe belichting en matte plane.

@Stefaneke: ziet er mooi uit! Voor wat voor mod wordt het?

@Puma: leuke boot, alleen vind ik het een beetje te smooth. Er zitten geen scherpe lijnen in en dat zorgt ervoor dat er niet echt een mooie lijn in zit. Verder een net model.

Bewerkt: door Galiorix

Geplaatst:
comment_1383129

Weer eens wat geprobeerd, ik denk dat dit mijn 5e of 6e scene is...

schaakgedoe.jpg

De textures zijn niet geweldig gedaan, dat weet ik :$

Edit: Woeps, vergeten te raten. Nog even doen :puh:

@Galiorix: Ziet er leuk uit, alleen jammer dat de foto vrij vaag is en dat er dan zo'n scherp model tussen staat :puh:

@stefaneke: Ziet er goed uit, kan niet wachten totdat ik het model met textures kan zien :Y

@Puma: _O_ Heel erg mooi. Zou het je niet nadoen, maar de achterkant is zoals sommigen zeggen naar mijn idee wat te rond...

Bewerkt: door David22

Gast
Dit onderwerp is gesloten.

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.