Geplaatst: 2 april 200718 jaren comment_645195 Show Jouw Models Topic II De nieuwe ronde voor het posten van jullie models. Alleen zijn erook wat regels aan verbonden: Je mag posten per dag hoeveel je wil. Geen offtopic's (vragen zoals 'Hoe maak je dat' ... Is verboden. Als je je model post, maak dan dat je een mooie render hebt van je model. Maximale screen grootte: 640 pixels breed!. Respecteer iedereen zijn mening. (Zoek dus geen ruzie, omdat iemand eerlijk zijn mening uit). Geen Afbeeldingen quoten! Bij het overschreiden van deze regels, wordt je er de 1ste keer op gewezen, als je ze daarna nog eens overschreid, dan kreeg je 20% cadeau. Vorige showrooms: Show jouw models I Last edit/update: Bewerkt: 5 april 200817 jaren door DaBeast
Geplaatst: 27 juni 200916 jaren comment_1394750 @MartyCeha: Mooi, maar de intensity van die zon moet nog lager, en de bump sterkte die je eerst had vond ik mooier dan de huidige Heel fout, en nog laaang niet af. Het hoofd is een alienhoofd, het heeft zowat geen lichaamsvorm en de benen zijn nog niet aanwezig, maar ik wilde toch posten waar ik mee bezig was Met de motor ben ik nog niet verder gegaan, moet een bug oplossen; 't zit nog een beetje door de grond. Wie wil btw nog de originele freeway uploaden, ik heb namelijk de originele .col vernaaid
Geplaatst: 27 juni 200916 jaren comment_1395009 Galioriksja (1ste edit) DAMMMN... MartyCehamburger: Erm.. Even goed. De zon is erop vooruitgegaan maar het water achteruit. Blablabla. Klaar . Stefaneke (2de edit) Jezuss...... OMG... Beagle: Behalve dat het lijkt op een totempaal, leuk model. Goede details ook. Ik ben gewoon sprakeloos. Bruggetje, klik voor vergroting. Bewerkt: 27 juni 200916 jaren door Puma
Geplaatst: 27 juni 200916 jaren comment_1395015 Galioriksja:Stefaneke: Gaat lekker Puma MartyCeha en Beagle dus Maar leuk bruggetje Vooral de texture pwnt @Stefaneke Beagle :Leuk @MartyCeha: Inderdaad, er mag nog wat aan gebeuren. Maarja, het is beter dan dat je met Sketchup kan doen En MRL = in progress Ben weer helemaal overnieuw begonnen, de lader is bijna af. Binnenkort geef ik screens )) Bewerkt: 27 juni 200916 jaren door Remi-X
Geplaatst: 27 juni 200916 jaren comment_1395072 Hehe Remi 'moddelt' weer Ja, eigenlijk een beetje omdat SA:MP wel redelijk makkelijk gaat nu. Mijn server is nog wel flink buggie (ik moet eigenlijk de hele server opnieuw scripten ) Maar dat doe ik rustig aan. In de andere tijd kan ik me weer bezighouden met modellen Ik moet wel zeggen, dat dit echt weer wennen is. Zolang niet meer gemodelleerd, het is weer helemaal uitzoeken hoe alles werkt Maargoed, i'm back
Geplaatst: 28 juni 200916 jaren comment_1395322 @ Puma, dronken? Ik vrijdagavond wel. Ik wouw op een muur klimmen maar ben er tegenaan geknald, neus gekneust. @ MartyCeha, ik ga je serieusly nog helpen met die scene van je .
Geplaatst: 28 juni 200916 jaren comment_1395629 Naäper . De koelkast is een beetje vierkant, voor de rest heb ik er weinig over op te merken... Ik verveel me. Heb morgen examen biologie en heb er bar weinig voor gedaan, maar ik kan mezelf er niet toe zetten eraan te beginnen. Iemand tips?
Geplaatst: 28 juni 200916 jaren comment_1395711 Whaha vet grappig Puma, misschien wiel uit de grond halen Stefaneke mooie walking frize of hoe je het ook schrijft Wat gaa je er mee doen? In Gta zetten als ped?
Geplaatst: 28 juni 200916 jaren comment_1395956 @puma: Vet drooge motor alleen het achterwiel is wel jammer dat het in de grond staat UPDATE: *hij staat niet meer in de grond *Hij is niet meer donker (puma's tut) *hij heeft glossy paint (samen met puma uitgevonden) alleen nog de animaties fixen en hij gaat worden gereleased Bewerkt: 29 juni 200916 jaren door MFCL
Geplaatst: 29 juni 200916 jaren comment_1396868 Glossy Paint? Kun je uitleggen? En verder ziet het er straks uit man, KUTGW
Geplaatst: 29 juni 200916 jaren comment_1396889 Een beter plaatje van de glossy lak: Bewerkt: 29 juni 200916 jaren door MFCL
Geplaatst: 3 juli 200916 jaren comment_1400870 Wario's muts Ik heb de enviroment zo ingesteld dat zoals je 'm hier ziet, hij ook in SA er uit ziet. Ik heb die dingetjes naast zijn muts nog niet getextured. Alle diepte enzovoort hangt af van mijn textures (zelf gemaakt ).
Geplaatst: 3 juli 200916 jaren comment_1401346 Lol, droog Alleen moeten de kapjes van de bril wat ronder heb ik het idee. En waarom maak je niet gelijk HEEL Wario?
Geplaatst: 5 juli 200916 jaren comment_1404504 Woei ! Heb 't dak er af gesloopt.. Moet alleen nog wat subtieler, paar raampjes wegwerken en ik vind 't een fatsoenlijke eerste carmod voor GtaIV.
Geplaatst: 5 juli 200916 jaren comment_1404508 SUPERVET PUMA! EDIT: Ow wacht daar issie... Tjezus, dat duurde lang En blijft leuk heh, de delete tool in sketchup Bewerkt: 5 juli 200916 jaren door Remi-X
Geplaatst: 5 juli 200916 jaren comment_1404703 Nice Puma goes IV moddeling Part I Ziet er vet uit Misschien mooiere velgen?
Show Jouw Models Topic II
De nieuwe ronde voor het posten van jullie models. Alleen zijn erook wat regels aan verbonden:
Bij het overschreiden van deze regels, wordt je er de 1ste keer op gewezen, als je ze daarna nog eens overschreid, dan kreeg je 20% cadeau.
Vorige showrooms:
Show jouw models ILast edit/update:
Bewerkt: door DaBeast