Geplaatst: 2 april 200718 jaren comment_645195 Show Jouw Models Topic II De nieuwe ronde voor het posten van jullie models. Alleen zijn erook wat regels aan verbonden: Je mag posten per dag hoeveel je wil. Geen offtopic's (vragen zoals 'Hoe maak je dat' ... Is verboden. Als je je model post, maak dan dat je een mooie render hebt van je model. Maximale screen grootte: 640 pixels breed!. Respecteer iedereen zijn mening. (Zoek dus geen ruzie, omdat iemand eerlijk zijn mening uit). Geen Afbeeldingen quoten! Bij het overschreiden van deze regels, wordt je er de 1ste keer op gewezen, als je ze daarna nog eens overschreid, dan kreeg je 20% cadeau. Vorige showrooms: Show jouw models I Last edit/update: Bewerkt: 5 april 200817 jaren door DaBeast
Geplaatst: 17 juli 200916 jaren comment_1416479 Mijn eerste echte moddeling in sketchup, nog zwaar WIP.
Geplaatst: 17 juli 200916 jaren comment_1416597 Voor een eerste model in sketchup ziet dat er zeker al niet slecht uit. Ben benieuwd naar een eindresultaat. Ik ben ook weer verdergegaan met GTA IV: Het is een modified comet, met motorkap en spoiler van de infernus uit GTA SA. Zelf geëxporteerd en al die shizzle, en zelf goed in-game gekregen. En dat voor m'n eerste dag met zmodeler.
Geplaatst: 17 juli 200916 jaren comment_1416648 Voor een eerste model in sketchup ziet dat er zeker al niet slecht uit. Ben benieuwd naar een eindresultaat. Ik ben ook weer verdergegaan met GTA IV: *Plaatje.* Het is een modified comet, met motorkap en spoiler van de infernus uit GTA SA. Zelf geëxporteerd en al die shizzle, en zelf goed in-game gekregen. En dat voor m'n eerste dag met zmodeler. Ziet er heel netjes uit. Hier heb ik op gewacht, het modellen in Gta IV. Jammer dat ik niet kan modden... Ps3 heeft zo zijn nadelen....
Geplaatst: 17 juli 200916 jaren comment_1416724 Ik ben sinds kort ook begonnen met het modellen van vooral eilanden enzo en dit heb ik gemaakt: Skate eiland: http://img32.imageshack.us/i/skateeiland1.png/ http://img440.imageshack.us/i/skateeiland2.png/ http://img187.imageshack.us/i/skateeiland3.png/ Strand Eiland: http://img440.imageshack.us/i/strandeiland1.png/ In de kooi komen 2 vechtende mensen, In dat ronde ding kan je iemand martelen, (ik zet daar een poppetje neer met heel veel healt, en die helemaal niet kan vechten) In de Hangar staan vliegtuigen, erop een helicopter, Er komen strippende Prostitues, Er spawnen meerdere voertuigen Er is aleen 1 probleem: Hoe verplaats ik het Helicopterlandplekplaatje?
Geplaatst: 17 juli 200916 jaren comment_1416788 Rechts klikken op de face met de texture en daar onderaan ergens texture position fzoiets nemen.
Geplaatst: 17 juli 200916 jaren comment_1416802 @Hippiebus niet slecht maar als je de modellen in game wilt zette moete alle vlakken wit zijn. @senneken geweldige auto! niet normaal meer hij zit ook goed ingame (wat mij nooit zal lukken) Hier een kasteeltje nog hartstikke wip: Er komen nog ramen en deuren. En aan de achterkant komt nog een toren Waar ik misschien een kanon toren van ga maken. Bewerkt: 18 juli 200916 jaren door danny18
Geplaatst: 18 juli 200916 jaren comment_1417046 @Hippiebus niet slecht maar als je de modellen in game wilt zette moete alle vlakken wit zijn.@senneken geweldige auto! niet normaal meer hij zit ook goed ingame (wat mij nooit zal lukken) Hier een kasteeltje nog hartstikke wip: *Plaatje* Er komen nog ramen en deuren. En aan de achterkant komt nog een toren Waar ik misschien een kanon toren van ga maken. komen nog ramen en deuren. En aan de achterkant komt nog een toren Waar ik misschien een kanon toren van ga maken. Ziet er leuk uit Danny18. Ik weet niet of het kan, maar je moet proberen om een minigun in die toren te zetten. Dat je ergens in een marker moet gaan staan, en dat je dan meteen met een minigun in die toren spawnt. Edit: Geqouted plaatje weggehaald. Bewerkt: 18 juli 200916 jaren door Gta Bram
Geplaatst: 18 juli 200916 jaren comment_1417123 @Hippiebus niet slecht maar als je de modellen in game wilt zette moete alle vlakken wit zijn. Eh, hoe bedoel je, en hoe doe ik dat?
Geplaatst: 18 juli 200916 jaren comment_1417150 @Hippiebus niet slecht maar als je de modellen in game wilt zette moete alle vlakken wit zijn.@senneken geweldige auto! niet normaal meer hij zit ook goed ingame (wat mij nooit zal lukken) Hier een kasteeltje nog hartstikke wip: *Plaatje* Er komen nog ramen en deuren. En aan de achterkant komt nog een toren Waar ik misschien een kanon toren van ga maken. komen nog ramen en deuren. En aan de achterkant komt nog een toren Waar ik misschien een kanon toren van ga maken. Ziet er leuk uit Danny18. Ik weet niet of het kan, maar je moet proberen om een minigun in die toren te zetten. Dat je ergens in een marker moet gaan staan, en dat je dan meteen met een minigun in die toren spawnt. Edit: Geqouted plaatje weggehaald. Leuk idee maar het word gewoon een kanon en of hij ingame komt (of kan komen) weet ik niet zeker. @hippiebus klik eens op een paarse vlak en dan op refresh vlak ofzo (ik heb een nederlandse versie van sketchup een daar staat het als vlakken omkeren) maar je kunt ook je vlakken naar 1 kant richten hoe dat moet in de engelse versie weet ik niet Hier weer een updatje van me kasteeltje: Ik heb ramen gemaakt ook houte balken gemaakt en uiteraart het torentje. De kasteel is tot nu toe van -93162 triangels -57212 polygons gemaakt Bewerkt: 18 juli 200916 jaren door danny18
Geplaatst: 18 juli 200916 jaren comment_1417184 En maakt het iets uit als er binnenin het model iets nog niet wit is? Dat is nl moeilijk te doen, maar bedankt in ieder geval
Geplaatst: 18 juli 200916 jaren comment_1417292 Mooi werk senneken!! Ik hoop dat je meer van zulke auto's zal blijven maken! Bewerkt: 18 juli 200916 jaren door Shan-Sax-95
Geplaatst: 18 juli 200916 jaren comment_1417307 Een hele tijd ben ik begonnen aan een nieuw modelling project: een dubbeldekker bus. Het is alweer een tijdje geleden dat ik 'm af gemaakt heb, maar hier is een verzameling renders op chronologische volgorde zodat je de vorderingen kan zien. De basis vorm. Ram- en deuropeningen erin. Daarnaast ook een tijdelijke bodem. Ruiten en rubbers onder erin, vooruit alvast gevormt, trap achterin geplaatst, gril voorin, vloer onder- en bovenin de bus en de wielkasten. Andere rubbers en ruiten erin gedaan, plus de eerste goede kleuren voor het interieur en het begin aan de vormen van het interieur zelf, de bestuurdersplaats. Lampen, nummerplaat frame, andere helft van de bus. Deuren aan de rechterkant erin. Stoelen en het interieur af gemaakt. Wielen eronder en achterlichten (niet te zien). Reclame aan de zij- en achterkant en een deur aan de bestuurderskant. Et voila, we hebben een Engelse dubbeldekker! Het ontwerp is gedeeltelijk van een blue print, maar veel dingen heb ik ook gewoon zelf gedaan.
Geplaatst: 18 juli 200916 jaren comment_1417314 Ik was dus bezig met 3DsMax 09 en heb toen deze gemaakt. Zoals je ziet zijn de velgen (goed) en banden (geen standalone omdat ie nogal dik is) al gemaakt. Daarna ga ik ze allemaal samenvoegen en heb ik een wiel. xD Heb alleen nog wat hulp nodig met samenvoegen omdat ik dat nog niet eerder heb gedaan. Misschien een vrijwillige vrijwilliger hier op dit forum? @above: Nice, misschien dat jij mijn wielen mag gebruiken en dat mijn naam dan ook stiekem ergens in een hoekje bij de credits komt te staan?
Geplaatst: 18 juli 200916 jaren comment_1417353 Ik was dus bezig met 3DsMax 09 en heb toen deze gemaakt.Zoals je ziet zijn de velgen (goed) en banden (geen standalone omdat ie nogal dik is) al gemaakt. Daarna ga ik ze allemaal samenvoegen en heb ik een wiel. xD *plaatje* *plaatje* Heb alleen nog wat hulp nodig met samenvoegen omdat ik dat nog niet eerder heb gedaan. Misschien een vrijwillige vrijwilliger hier op dit forum? @above: Nice, misschien dat jij mijn wielen mag gebruiken en dat mijn naam dan ook stiekem ergens in een hoekje bij de credits komt te staan? Mooie band en velgen vooral de band vind ik mooi vanwege de profiel die er in zit. @Galiorix mooie bus ik vind hem prachtig ga je hem ook in ene GTA zetten of allen om hier te showen? het zou mooi zijn als die in game kwam Hier mijn kasteeltje nog eens als je goed kijkt zie je de kanon ook in de toren. Kun je de kanon nu wel zien? Voor mensen die de kanon nog niet zagen: De hele kastel met kanon is gemaakt van : -107223 triangels -68038 polygons
Show Jouw Models Topic II
De nieuwe ronde voor het posten van jullie models. Alleen zijn erook wat regels aan verbonden:
Bij het overschreiden van deze regels, wordt je er de 1ste keer op gewezen, als je ze daarna nog eens overschreid, dan kreeg je 20% cadeau.
Vorige showrooms:
Show jouw models ILast edit/update:
Bewerkt: door DaBeast