Jump to content
Geplaatst:
comment_645195

Show Jouw Models Topic II

De nieuwe ronde voor het posten van jullie models. Alleen zijn erook wat regels aan verbonden:

• Je mag posten per dag hoeveel je wil.
  • Geen offtopic's (vragen zoals 'Hoe maak je dat' ... Is verboden.
  • Als je je model post, maak dan dat je een mooie render hebt van je model.
  • Maximale screen grootte: 640 pixels breed!.
  • Respecteer iedereen zijn mening. (Zoek dus geen ruzie, omdat iemand eerlijk zijn mening uit).
  • Geen Afbeeldingen quoten!

Bij het overschreiden van deze regels, wordt je er de 1ste keer op gewezen, als je ze daarna nog eens overschreid, dan kreeg je 20% cadeau.

Vorige showrooms:

Show jouw models I

Last edit/update:

Bewerkt: door DaBeast

• Reacties 3k
  • Bezichtigingen 234.9k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Posted Images

Featured Replies

Geplaatst:
comment_648234

@ Stefaneke... echt VET kasteel man!!! Hopelijk komt er wat meer binnenin zoals huisjes ofzo...

@Blastov... ook zeer mooi man!!! Nu nog zo een klein stationsgebouwtje en de mafia sfeer is geklaard!!!

@SWYV... zoals ik al had gezegd VET!!! Ik hoop dat je hem spoedig ingame zal zetten!

Geplaatst:
comment_648524

Zoals bijna altijd, mooi Dabeast.

Mijn kasteel, nog wat detail zoals een put en duren een gracht en poort en dan is ie af :eten: .

kasteel5hk5.png

Geplaatst:
comment_648943
Zoals bijna altijd, mooi Dabeast.

Mijn kasteel, nog wat detail zoals een put en duren een gracht en poort en dan is ie af :eten: .

kasteel5hk5.png

Ik vind hem niet slecht, maar werk is meer aan detail, doe hier en daar een raam, chamfer je edges. Aangezien hij steeds meer af komt, kan je misschien ook meer aan lighting denken, misschien een idee om met Vray te renderen?

Voorderst KUTGW ;)

Geplaatst:
comment_648961

Ik ga geen chamfer gebruiken, hij is al zo high poly :bonk: ik was dit eerst wel van plan.

hij is ook nog niet klaar, de basis is nou af, nou komen de details.

Ik ben al met vray aan het kloten geweest, maar het lukt nog niet echt

Geplaatst:
comment_649134
Ik ga geen chamfer gebruiken, hij is al zo high poly :bonk: ik was dit eerst wel van plan.

Nooit je model laten lijden aan het aantal poly's. Al is die kasteel 50.000 poly's dan neuk je hem nog in 1 dff in SA.

Ik ben al met vray aan het kloten geweest, maar het lukt nog niet echt

Zoek is eens wat basis tutorials, uit jezelf vray leren is lastig.

Geplaatst:
comment_650100

Ben verder gegaan met mijn Pillbox, ben aan het wapen begonnen, hij is nog ver van af, maar vond het toch leuk om even snel een WIP rendertje te posten:

*trommelgeroffel*

pillbox04qs0.jpg

Violá C&C plz

Geplaatst:
comment_650105
amai, Big bear, echt topwerk!!! :tu:

jammer dat jij hem niet in GTA steekt :puh:

hoeveel poly's heeft die ding wel tot nu? :)

Ermmmm, ik wee niet hoe dat in 3DS Max 9 te werk gaat (wat een eikel ben ik ooks moest gewoon doorgaan met 7), tenminste heb nog onder Utilities Tab gekeken maar daar vind ik m niet (dat hamertje). Maar ik denk zo rond de 10K, aardig wat Spheres gebruikt voor bouten en die dingen vreten polygons ;)

Geplaatst:
comment_650152

Big bear, ik heb geleerd van Stefan denk ik

[hamer-icoon] en daarna klik jij op [MORE] daarna "POLYGON COUNTER" selecteren en daarna OK en voila :)

Bewerkt: door SWYV

Geplaatst:
comment_650177
Big bear, ik heb geleerd van Stefan denk ik

[hamer-icoon] en daarna klik jij op [MORE] daarna "POLYGON COUNTER" selecteren en daarna OK en voila :)

Dat wist ik dus al maar dat kan dus niet meer in 3DS mAx9

Geplaatst:
comment_650239

Die functie is weg in 3dsmax 9 :cry:

wat je wel kunt doen is alles attachen en dan alle poly's selecteren en dan staan de poly's onder de selection tab

Binnenkort kunnen jullie van mij een update verwachten (van mijn kasteel dus)

Gast
Dit onderwerp is gesloten.

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.