Geplaatst: 2 april 200718 jaren comment_645195 Show Jouw Models Topic II De nieuwe ronde voor het posten van jullie models. Alleen zijn erook wat regels aan verbonden: Je mag posten per dag hoeveel je wil. Geen offtopic's (vragen zoals 'Hoe maak je dat' ... Is verboden. Als je je model post, maak dan dat je een mooie render hebt van je model. Maximale screen grootte: 640 pixels breed!. Respecteer iedereen zijn mening. (Zoek dus geen ruzie, omdat iemand eerlijk zijn mening uit). Geen Afbeeldingen quoten! Bij het overschreiden van deze regels, wordt je er de 1ste keer op gewezen, als je ze daarna nog eens overschreid, dan kreeg je 20% cadeau. Vorige showrooms: Show jouw models I Last edit/update: Bewerkt: 5 april 200817 jaren door DaBeast
Geplaatst: 4 april 200718 jaren comment_646648 Mooie auto's echt waar! KUTGW! Komen er ook nog schademodels bij? Rivel
Geplaatst: 6 april 200718 jaren comment_648234 @ Stefaneke... echt VET kasteel man!!! Hopelijk komt er wat meer binnenin zoals huisjes ofzo... @Blastov... ook zeer mooi man!!! Nu nog zo een klein stationsgebouwtje en de mafia sfeer is geklaard!!! @SWYV... zoals ik al had gezegd VET!!! Ik hoop dat je hem spoedig ingame zal zetten!
Geplaatst: 6 april 200718 jaren comment_648467 Update van mijn pillbox, heb wat details toegevoegd en een deur, binnenkort hopelijk nog wat updates:
Geplaatst: 6 april 200718 jaren comment_648513 Wow mooi man!!! Als die evenmooi getextureerd word als die is gemodelled!
Geplaatst: 6 april 200718 jaren comment_648524 Zoals bijna altijd, mooi Dabeast. Mijn kasteel, nog wat detail zoals een put en duren een gracht en poort en dan is ie af .
Geplaatst: 6 april 200718 jaren comment_648542 @ stefanake! WoW! Heerlijk! Zo mooi! Hij is toch voor gld? Hé! Komt hij op een apart eiland? Rivel
Geplaatst: 7 april 200718 jaren comment_648943 Zoals bijna altijd, mooi Dabeast.Mijn kasteel, nog wat detail zoals een put en duren een gracht en poort en dan is ie af . Ik vind hem niet slecht, maar werk is meer aan detail, doe hier en daar een raam, chamfer je edges. Aangezien hij steeds meer af komt, kan je misschien ook meer aan lighting denken, misschien een idee om met Vray te renderen? Voorderst KUTGW
Geplaatst: 7 april 200718 jaren comment_648961 Ik ga geen chamfer gebruiken, hij is al zo high poly ik was dit eerst wel van plan. hij is ook nog niet klaar, de basis is nou af, nou komen de details. Ik ben al met vray aan het kloten geweest, maar het lukt nog niet echt
Geplaatst: 7 april 200718 jaren comment_649134 Ik ga geen chamfer gebruiken, hij is al zo high poly ik was dit eerst wel van plan. Nooit je model laten lijden aan het aantal poly's. Al is die kasteel 50.000 poly's dan neuk je hem nog in 1 dff in SA. Ik ben al met vray aan het kloten geweest, maar het lukt nog niet echt Zoek is eens wat basis tutorials, uit jezelf vray leren is lastig.
Geplaatst: 8 april 200718 jaren comment_650100 Ben verder gegaan met mijn Pillbox, ben aan het wapen begonnen, hij is nog ver van af, maar vond het toch leuk om even snel een WIP rendertje te posten: *trommelgeroffel* Violá C&C plz
Geplaatst: 8 april 200718 jaren comment_650102 amai, Big bear, echt topwerk!!! jammer dat jij hem niet in GTA steekt hoeveel poly's heeft die ding wel tot nu?
Geplaatst: 8 april 200718 jaren comment_650105 amai, Big bear, echt topwerk!!! jammer dat jij hem niet in GTA steekt hoeveel poly's heeft die ding wel tot nu? Ermmmm, ik wee niet hoe dat in 3DS Max 9 te werk gaat (wat een eikel ben ik ooks moest gewoon doorgaan met 7), tenminste heb nog onder Utilities Tab gekeken maar daar vind ik m niet (dat hamertje). Maar ik denk zo rond de 10K, aardig wat Spheres gebruikt voor bouten en die dingen vreten polygons
Geplaatst: 8 april 200718 jaren comment_650152 Big bear, ik heb geleerd van Stefan denk ik [hamer-icoon] en daarna klik jij op [MORE] daarna "POLYGON COUNTER" selecteren en daarna OK en voila Bewerkt: 8 april 200718 jaren door SWYV
Geplaatst: 8 april 200718 jaren comment_650177 Big bear, ik heb geleerd van Stefan denk ik[hamer-icoon] en daarna klik jij op [MORE] daarna "POLYGON COUNTER" selecteren en daarna OK en voila Dat wist ik dus al maar dat kan dus niet meer in 3DS mAx9
Geplaatst: 8 april 200718 jaren comment_650239 Die functie is weg in 3dsmax 9 wat je wel kunt doen is alles attachen en dan alle poly's selecteren en dan staan de poly's onder de selection tab Binnenkort kunnen jullie van mij een update verwachten (van mijn kasteel dus)
Show Jouw Models Topic II
De nieuwe ronde voor het posten van jullie models. Alleen zijn erook wat regels aan verbonden:
Bij het overschreiden van deze regels, wordt je er de 1ste keer op gewezen, als je ze daarna nog eens overschreid, dan kreeg je 20% cadeau.
Vorige showrooms:
Show jouw models ILast edit/update:
Bewerkt: door DaBeast