Jump to content
Geplaatst:
comment_645195

Show Jouw Models Topic II

De nieuwe ronde voor het posten van jullie models. Alleen zijn erook wat regels aan verbonden:

• Je mag posten per dag hoeveel je wil.
  • Geen offtopic's (vragen zoals 'Hoe maak je dat' ... Is verboden.
  • Als je je model post, maak dan dat je een mooie render hebt van je model.
  • Maximale screen grootte: 640 pixels breed!.
  • Respecteer iedereen zijn mening. (Zoek dus geen ruzie, omdat iemand eerlijk zijn mening uit).
  • Geen Afbeeldingen quoten!

Bij het overschreiden van deze regels, wordt je er de 1ste keer op gewezen, als je ze daarna nog eens overschreid, dan kreeg je 20% cadeau.

Vorige showrooms:

Show jouw models I

Last edit/update:

Bewerkt: door DaBeast

• Reacties 3k
  • Bezichtigingen 235.4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Posted Images

Featured Replies

Geplaatst:
comment_699125

Leku, een nieuwe 3d's maxer. Dat zier er al aardig goed uit. Ik zou wel niet dat paars en grijs samen doen. Leuke reflectie trouwens, maar hij is wel wat hoekig nog. Maar dat leer je nog wel af, nadat je vordert met 3d's max! KUTGW!

Geplaatst:
comment_702629

Leuke straten, maar de gebouwen vind ik wat simpel!

@ Hierronder: En wat is greebnle?

Bewerkt: door Rivel

Geplaatst:
comment_703039

Ik heb greeble al geconverteerd naar Editeble Poly, maar ik zal het proberen. Update soon!

greble.png

Bewerkt: door stefaneke

Geplaatst:
comment_704510
Heb jij di tdan gemaakt? Stefanke? Nice!

Hij gebruikt, zoals al gezegd is, de plugin Greeble. Als je googled, vind je genoeg resultaten, waaronder een Tutorial en een download van de plugin. Daarmee kan je dus maken wat Stefaneke net heeft gemaakt.

Overigens vind ik het zeer nice Stefaneke! Probeer alleen dezelfde tint te behouden in plaatst van allerlei kleuren, dat ziet er niet uit. Je film is leuk, maar met meer dezelfde tinten was het geniaal. OOk moet je maar eens proberen meer te proberen met greeble, nu heb je al wanden, maar probeer het nog dieper uit te werken zodat je nog meer detail krijgt. Want eeuwig kun je dezelfde blokkendozen ook niet blijven maken.

In ieder geval, KUTGW!!

Greetz, WG.

Geplaatst:
comment_704576

Hoi, leuk allemaal, maar dit pwnd toch wel alles :

rimm.jpg

Weer is terug gevonden in me computer ong. 8 maanden geleden gemaakt ofzo.

Het is trouwens een rim van de General lee (Dukes of Hazzard)

TheGeneralLee.JPG

Doei

Gast
Dit onderwerp is gesloten.

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.