Jump to content
Geplaatst:
comment_645195

Show Jouw Models Topic II

De nieuwe ronde voor het posten van jullie models. Alleen zijn erook wat regels aan verbonden:

• Je mag posten per dag hoeveel je wil.
  • Geen offtopic's (vragen zoals 'Hoe maak je dat' ... Is verboden.
  • Als je je model post, maak dan dat je een mooie render hebt van je model.
  • Maximale screen grootte: 640 pixels breed!.
  • Respecteer iedereen zijn mening. (Zoek dus geen ruzie, omdat iemand eerlijk zijn mening uit).
  • Geen Afbeeldingen quoten!

Bij het overschreiden van deze regels, wordt je er de 1ste keer op gewezen, als je ze daarna nog eens overschreid, dan kreeg je 20% cadeau.

Vorige showrooms:

Show jouw models I

Last edit/update:

Bewerkt: door DaBeast

• Reacties 3k
  • Bezichtigingen 235.4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Posted Images

Featured Replies

Geplaatst:
comment_707201
Een trapje ofzo?

Je gaat toch ook niet een dikke man naast een lekker wijf zetten, das gewoon totaal overbodig ^_^:7

Gheghe, zo'n dingen zie je wel een shoor. Maar nu ontopic. Misschien is het wel overbodig. Maar dat is mijn mening! Ga e er nog textures opzetten?

Geplaatst:
comment_708511

Dat ziet er wel leuk uit. Maar hij is nogal simpel. Ik zou hem wa tmeer detail geven. Een ingewikkelder hekje... Een dak met meer relief...

Geplaatst:
comment_708519
Dat ziet er wel leuk uit. Maar hij is nogal simpel. Ik zou hem wa tmeer detail geven. Een ingewikkelder hekje... Een dak met meer relief...

Ja het dak daar zocht ik ook al iets voor, iemand tips? =/ En dat hekje was meer een probeersel xP

Geplaatst:
comment_708520

Ja het dak daar zocht ik ook al iets voor, iemand tips? =/ En dat hekje was meer een probeersel xP

Probeer bv. de rand van het dak wat hoger te zetten.

Geplaatst:
comment_711373

Gheghe, leuk gedaan... Maa rwel wat simpel, gewopon cilinde ren dan wat editable poly dingen;;;

@ Hierronder: Wat een zinnige k-comentaar. Ik denk dat je dit zelf niet eens kunt!

>>> Door Wazuup: Let op je eigen commentaar Rivel, niet op dat van anderen.<<<

Geplaatst:
comment_711468

Het is misschien niet zo mooi maar het is m'n 2e model ooit. M'n eerste was een doos...

Het moet dus een ei voorstellen voor degenen die echt niet kunnen inzien wat het is.

Tom :cya:

eggyr6.jpg

Bewerkt: door .:TOM:.

Gast
Dit onderwerp is gesloten.

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.