Jump to content
Geplaatst:
comment_645195

Show Jouw Models Topic II

De nieuwe ronde voor het posten van jullie models. Alleen zijn erook wat regels aan verbonden:

  • Je mag posten per dag hoeveel je wil.
  • Geen offtopic's (vragen zoals 'Hoe maak je dat' ... Is verboden.
  • Als je je model post, maak dan dat je een mooie render hebt van je model.
  • Maximale screen grootte: 640 pixels breed!.
  • Respecteer iedereen zijn mening. (Zoek dus geen ruzie, omdat iemand eerlijk zijn mening uit).
  • Geen Afbeeldingen quoten!

Bij het overschreiden van deze regels, wordt je er de 1ste keer op gewezen, als je ze daarna nog eens overschreid, dan kreeg je 20% cadeau.

Vorige showrooms:

Show jouw models I

Last edit/update:

Bewerkt: door DaBeast

  • Reacties 3k
  • Bezichtigingen 235.4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Posted Images

Featured Replies

Geplaatst:
comment_716097

Ziet er erg goed uit Kees1991!!!

Alleen de textures van de grond en het gras zijn veel minder en verpesten het.

Bewerkt: door stefaneke

Geplaatst:
comment_716397
Wel leuk stefan! Maar hangen die lampen niet wat laag?

Et voila: Mijn fles. en een ton:

Wel leuke Fles, maar die ton vind ik wat minder.

En kees1991, die 2e render ziet er veel beter uit!

Geplaatst:
comment_716494

Tzier er goed uit kees! _O_

Ik ben ook nog maar eens begonnen met wat basic moddeling. En dan probeer ik leuke renders te maken. Zoals dit hier:

(het zijn tollen)

tollenwl8.jpg

Geplaatst:
comment_716568

Nou om echt eerlijk te zijn vind ik je render niet zo mooi, maar dat komt omdat je (nog) niet weet hoe je een mooie render krijgt! :)

Maak de tollen niet zwart, want dat staat zo raar bij die vlekken onder je model (hoe noem je die :puh:).

Maak je plane wat groter, zet de enivroment op wit door op 8 te drukken en het zwart vakje wit te maken.

Zet er een omni bij met ray traced shadow map aan bij, en Multiplier op 0.5.

Bij je skylight zet je de multiplier ook op 0.5.

Klooit wat met je instellingen. dan worden ze een stuk mooier :Y.

(Wat je ook kunt doen is de plane laten reflecteren.)

Bewerkt: door stefaneke

Geplaatst:
comment_717867

hee iedereen,

weten jullie of je ook met cinema 4d ( c4d ) models kan maken en dan ingame kan zetten?

want dat heb ik namelijk wel, en 3ds max niet ?!!

Geplaatst:
comment_717914

Stefanz, dat weet ik niet. Ik denk wel dat je models kan maken. Maar ingame zetten? Je zult ze waarschijnlijk wel kunnen opslaan als .3ds en zo kan je wel iets ingamez etten. Zoek anders even op Google!

Geplaatst:
comment_718752

Mijn brug is hip.

Het totaalaspect.

ms2_008.jpg

Hippe details.

ms2_009.jpg

De textures op de pilaren zijn erg roestig en toont daarmee aan dat het een oude mafia brug is.

ms2_010.jpg

EDIT:

Nog eentje dan...

Hip texturegebruik.

ms2_011.jpg

Bewerkt: door Blastov

Geplaatst:
comment_718761

Ziet er erg goed uit Christian. In het begin had ik mijn twijfels, maar ik moet toegeven het resultaat mag er echt zeker wezen. Je hebt er vast ook wel een tijdje aan zitten werken. Hou deze kwaliteit bij alles wat je maakt, en je TC gaat nog erg intressant worden.. ^_^

Geplaatst:
comment_718855

alles is hier in 3ds of 3dmax toch??? nouw dan kom nu ook iemand met sketsup als iemand die ook sketsup heeft post hem hier ook 3ds & 3dmax zijn hier magtich ik weet het maar ja ik werk in sketsup en dat is ook een goede progamma.

Blastov mooi brugje veel detai zeg dat wel ja, maar ik vin die vang reel niet zow maar de rest is mooi!!

Bewerkt: door DjP.P

Geplaatst:
comment_718936

Uber brug Chrstian!

Ik was nooit op zo'n idee gekomen. (Dat is het probleem met veel modellers, ze kunnen wel modellen maar kunnen niks goed verzinnen)

Geplaatst:
comment_721011

Ik ben gister begonnen met het maken van de tire material.

Dat is goed gelukt imo.

Software: 3ds max 9 sp2

Renderer: Vray 1.5 RC3

Material: VrayMTL

Rendertime: +/- 10 uur

breytonrim6bq6.jpg

*Note

De render was eerst 1280 x 1024 maar toen hij klaar was na +/- 10 uur crashte me 3ds max, dus kon ik alleen nog deze screenshot nemen snel.

Gast
Dit onderwerp is gesloten.

Recent actief 0

  • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.