Geplaatst: 2 april 200718 jaren comment_645195 Show Jouw Models Topic II De nieuwe ronde voor het posten van jullie models. Alleen zijn erook wat regels aan verbonden: Je mag posten per dag hoeveel je wil. Geen offtopic's (vragen zoals 'Hoe maak je dat' ... Is verboden. Als je je model post, maak dan dat je een mooie render hebt van je model. Maximale screen grootte: 640 pixels breed!. Respecteer iedereen zijn mening. (Zoek dus geen ruzie, omdat iemand eerlijk zijn mening uit). Geen Afbeeldingen quoten! Bij het overschreiden van deze regels, wordt je er de 1ste keer op gewezen, als je ze daarna nog eens overschreid, dan kreeg je 20% cadeau. Vorige showrooms: Show jouw models I Last edit/update: Bewerkt: 5 april 200817 jaren door DaBeast
Geplaatst: 1 juli 200718 jaren comment_721056 dat meen je toch niet? 10uren renderen aan een wiel? maar wel mooie band details en nu ga jij die haman velg ofzo toevoegen aan die band? zal het dan 20uren renderen zijn?
Geplaatst: 1 juli 200718 jaren comment_721082 DAMN, ZO mooi man! uber pwnage Zou je die band eens appart op kunnen slaan, en dan met een HEEL lowpolygone voertuig(iets van 16 poly's ofzo ) in SA ofzo proberen te krijgen? (Dus geen velg erin maken, misschien kan dat niet eens omdat SA t dan al niet aan zou kunnen, of een hele low polygone velg..) Gewoon eens om te zien hoe een band met echt profiel er in SA uit zou zien... Bewerkt: 1 juli 200718 jaren door Mythbuster
Geplaatst: 1 juli 200718 jaren comment_721112 Tja, 10 uur is redelijk lang, maar was zelf niet thuis enzo dus heb er geen last van gehad. Met de rim erin zal het denk ik korter zijn. Nu zie je zegmaar de buitenring van de rim en dat is "chrome" en daar doet hij heel lang over om te renderen. Dit was gewoon simpele chrome en niet uitgewerkt zoals tire material. Maar als de rim erin zit dat heb je minder chrome om te renderen en zal hij sneller klaar zijn. @Mythbuster 16 poly's dat is net geen vierkant. Dus dan zul je geen profiel zien. Ik kan het wel low poly maken maar dan zal sa het nog niet aankunnen. Of je ziet super weinig details op het profiel en hij kan in sa, of je ziet genoeg details en sa kan het niet aan. Maar ik was sowieso niet van plan hem in sa oid. te zetten.
Geplaatst: 1 juli 200718 jaren comment_721468 Sorry hoor, 10 uur en dan heb je een best lelijke render:/ De band is mooi, die velg verneukt het gewoon.
Geplaatst: 1 juli 200718 jaren comment_721762 Begin aan mijn lamborghini gellardo (nera) --=Image removed=-- Grats EDIT: Hood is af =D Grats Bewerkt: 1 juli 200718 jaren door Dhr.Gybrus
Geplaatst: 1 juli 200718 jaren comment_721903 Kan je je wireframe laten zien? Deze bak word niet voor sa toch? Ik zie hier en daar nog wat bumps en de edges zijn nog iets te smooth. Die moeten iets scherper. Keep it up! Sorry hoor, 10 uur en dan heb je een best lelijke render:/ De band is mooi, die velg verneukt het gewoon. Ik zei toch dat het alleen om de tire ging en niet om de rim-randalikedinges. Volgens mij begrijp jij niet echt hoe de rendertijd en materials werken. Bewerkt: 1 juli 200718 jaren door ~> GizmO <~
Geplaatst: 1 juli 200718 jaren comment_721940 mja moet die hoekjes wat scherper maken en een oplossing vinden op dat gleufje probleem.. daar zitten namelijk 2 driehoekjes. Nu ook een bumper wederom weer die hoekjes wat scherper maken en vage bug bij de grill dinges fixen. is trouwens mijn eerste auto op die 3% gemaakte bmw 503 na =D grats Bewerkt: 1 juli 200718 jaren door Dhr.Gybrus
Geplaatst: 1 juli 200718 jaren comment_721943 Is ie voor SA? gooi er anders nog wat meshsmooth overheen .
Geplaatst: 1 juli 200718 jaren comment_721960 Is ie voor SA? gooi er anders nog wat meshsmooth overheen . Ben je gek??? Google eens naar "Lamborghini Gellardo (nera)" Die karren zijn wat hoekigjes.. Screens: Oude wire!! Grats EDIT: Gaap... Laatste voor vandaag. Momenteel is het 1:59... EDIT: lol was niet helemaal helder xD dat nieuwe gedeelte heb ik nog niet gesmooth xD... Grats,G Bewerkt: 2 juli 200718 jaren door Dhr.Gybrus
Geplaatst: 2 juli 200718 jaren comment_722062 Ben je gek??? Jep, klopt helemaal. Maar voor de rest echt een mooie auto!
Geplaatst: 2 juli 200718 jaren comment_722205 Whoei. De voorkant is ongeveer af.. bugs fixen doe ik later u know en al die lijnen recht trekken (hehe lkkr trekken) Dus. Screen: Grats,G
Geplaatst: 2 juli 200718 jaren comment_722237 Mooi model Komt ie ingame ? Trekken ! Who doesn't like it ?[/font] Tom
Geplaatst: 2 juli 200718 jaren comment_722637 Kan je je wireframe laten zien?Deze bak word niet voor sa toch? Ik zie hier en daar nog wat bumps en de edges zijn nog iets te smooth. Die moeten iets scherper. Keep it up! Sorry hoor, 10 uur en dan heb je een best lelijke render:/ De band is mooi, die velg verneukt het gewoon. Ik zei toch dat het alleen om de tire ging en niet om de rim-randalikedinges. Volgens mij begrijp jij niet echt hoe de rendertijd en materials werken. Lol, als je zon verneukt resultaat krijgt dan weet ik nog niet zo goed of jij het wel allemaal zo god weet, en als het alleen om de band gaat, waarom render je dan een stuk van je velg?
Geplaatst: 2 juli 200718 jaren comment_722687 Whoei.De voorkant is ongeveer af.. bugs fixen doe ik later u know en al die lijnen recht trekken (hehe lkkr trekken) Dus. Screen: Grats,G WOW!! De wagen ziet er geilig uit! Maar wel ronde hoeken, normaal is ie toch scherphoekig!
Geplaatst: 2 juli 200718 jaren comment_722930 Kan je je wireframe laten zien?Deze bak word niet voor sa toch? Ik zie hier en daar nog wat bumps en de edges zijn nog iets te smooth. Die moeten iets scherper. Keep it up! Sorry hoor, 10 uur en dan heb je een best lelijke render:/ De band is mooi, die velg verneukt het gewoon. Ik zei toch dat het alleen om de tire ging en niet om de rim-randalikedinges. Volgens mij begrijp jij niet echt hoe de rendertijd en materials werken. Lol, als je zon verneukt resultaat krijgt dan weet ik nog niet zo goed of jij het wel allemaal zo god weet, en als het alleen om de band gaat, waarom render je dan een stuk van je velg? Of jij leest niet of je bent gewoon hardleers. Staat toch duidelijk bij dat het niet gaat om de material van de buitenring. Hij staat ook gerenderd omdat de binnekant van de tire niet gemodeld is en dat zie je nu niet. Shiiiitt >_>>>>>>>
Show Jouw Models Topic II
De nieuwe ronde voor het posten van jullie models. Alleen zijn erook wat regels aan verbonden:
Bij het overschreiden van deze regels, wordt je er de 1ste keer op gewezen, als je ze daarna nog eens overschreid, dan kreeg je 20% cadeau.
Vorige showrooms:
Show jouw models ILast edit/update:
Bewerkt: door DaBeast