Jump to content
Geplaatst:
comment_645195

Show Jouw Models Topic II

De nieuwe ronde voor het posten van jullie models. Alleen zijn erook wat regels aan verbonden:

  • Je mag posten per dag hoeveel je wil.
  • Geen offtopic's (vragen zoals 'Hoe maak je dat' ... Is verboden.
  • Als je je model post, maak dan dat je een mooie render hebt van je model.
  • Maximale screen grootte: 640 pixels breed!.
  • Respecteer iedereen zijn mening. (Zoek dus geen ruzie, omdat iemand eerlijk zijn mening uit).
  • Geen Afbeeldingen quoten!

Bij het overschreiden van deze regels, wordt je er de 1ste keer op gewezen, als je ze daarna nog eens overschreid, dan kreeg je 20% cadeau.

Vorige showrooms:

Show jouw models I

Last edit/update:

Bewerkt: door DaBeast

  • Reacties 3k
  • Bezichtigingen 236.4k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Populairste bijdragers

Populaire afbeeldingen

Featured Replies

Geplaatst:
comment_721056

dat meen je toch niet? 10uren renderen aan een wiel? :cab: maar wel mooie band details

en nu ga jij die haman velg ofzo toevoegen aan die band? zal het dan 20uren renderen zijn? :-(:cab:

Geplaatst:
comment_721082

DAMN, ZO mooi man! uber pwnage :puh:

Zou je die band eens appart op kunnen slaan, en dan met een HEEL lowpolygone voertuig(iets van 16 poly's ofzo :puh:) in SA ofzo proberen te krijgen? (Dus geen velg erin maken, misschien kan dat niet eens omdat SA t dan al niet aan zou kunnen, of een hele low polygone velg..) Gewoon eens om te zien hoe een band met echt profiel er in SA uit zou zien...

Bewerkt: door Mythbuster

Geplaatst:
comment_721112

Tja, 10 uur is redelijk lang, maar was zelf niet thuis enzo dus heb er geen last van gehad.

Met de rim erin zal het denk ik korter zijn.

Nu zie je zegmaar de buitenring van de rim en dat is "chrome" en daar doet hij heel lang over om te renderen.

Dit was gewoon simpele chrome en niet uitgewerkt zoals tire material. Maar als de rim erin zit dat heb je minder chrome om te renderen en zal hij sneller klaar zijn.

@Mythbuster

16 poly's dat is net geen vierkant. Dus dan zul je geen profiel zien.

Ik kan het wel low poly maken maar dan zal sa het nog niet aankunnen.

Of je ziet super weinig details op het profiel en hij kan in sa, of je ziet genoeg details en sa kan het niet aan.

Maar ik was sowieso niet van plan hem in sa oid. te zetten.

Geplaatst:
comment_721903

Kan je je wireframe laten zien?

Deze bak word niet voor sa toch?

Ik zie hier en daar nog wat bumps en de edges zijn nog iets te smooth.

Die moeten iets scherper.

Keep it up!

Sorry hoor, 10 uur en dan heb je een best lelijke render:/ De band is mooi, die velg verneukt het gewoon.

Ik zei toch dat het alleen om de tire ging en niet om de rim-randalikedinges.

Volgens mij begrijp jij niet echt hoe de rendertijd en materials werken.

Bewerkt: door ~> GizmO <~

Geplaatst:
comment_721940

mja moet die hoekjes wat scherper maken en een oplossing vinden op dat gleufje probleem..

daar zitten namelijk 2 driehoekjes.

Nu ook een bumper wederom weer die hoekjes wat scherper maken en vage bug bij de grill dinges fixen.

is trouwens mijn eerste auto op die 3% gemaakte bmw 503 na =D

grats

Bewerkt: door Dhr.Gybrus

Geplaatst:
comment_721960
Is ie voor SA? gooi er anders nog wat meshsmooth overheen :Y.

Ben je gek??? :7

Google eens naar "Lamborghini Gellardo (nera)"

Die karren zijn wat hoekigjes.. :)

Screens:

Oude wire!!

Grats

EDIT:

Gaap...

Laatste voor vandaag.

Momenteel is het 1:59... :7

EDIT: lol was niet helemaal helder xD dat nieuwe gedeelte heb ik nog niet gesmooth xD...

Grats,G

Bewerkt: door Dhr.Gybrus

Geplaatst:
comment_722637
Kan je je wireframe laten zien?

Deze bak word niet voor sa toch?

Ik zie hier en daar nog wat bumps en de edges zijn nog iets te smooth.

Die moeten iets scherper.

Keep it up!

Sorry hoor, 10 uur en dan heb je een best lelijke render:/ De band is mooi, die velg verneukt het gewoon.

Ik zei toch dat het alleen om de tire ging en niet om de rim-randalikedinges.

Volgens mij begrijp jij niet echt hoe de rendertijd en materials werken.

Lol, als je zon verneukt resultaat krijgt dan weet ik nog niet zo goed of jij het wel allemaal zo god weet, en als het alleen om de band gaat, waarom render je dan een stuk van je velg?

Geplaatst:
comment_722687
Whoei.

De voorkant is ongeveer af..

bugs fixen doe ik later u know en al die lijnen recht trekken :7 (hehe lkkr trekken)

Dus.

Screen:

Grats,G

WOW!!

De wagen ziet er geilig uit!

Maar wel ronde hoeken, normaal is ie toch scherphoekig!

Geplaatst:
comment_722930
Kan je je wireframe laten zien?

Deze bak word niet voor sa toch?

Ik zie hier en daar nog wat bumps en de edges zijn nog iets te smooth.

Die moeten iets scherper.

Keep it up!

Sorry hoor, 10 uur en dan heb je een best lelijke render:/ De band is mooi, die velg verneukt het gewoon.

Ik zei toch dat het alleen om de tire ging en niet om de rim-randalikedinges.

Volgens mij begrijp jij niet echt hoe de rendertijd en materials werken.

Lol, als je zon verneukt resultaat krijgt dan weet ik nog niet zo goed of jij het wel allemaal zo god weet, en als het alleen om de band gaat, waarom render je dan een stuk van je velg?

Of jij leest niet of je bent gewoon hardleers. Staat toch duidelijk bij dat het niet gaat om de material van de buitenring.

Hij staat ook gerenderd omdat de binnekant van de tire niet gemodeld is en dat zie je nu niet.

Shiiiitt >_>>>>>>>

Gast
Dit onderwerp is gesloten.

Recent actief 0

  • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.