Jump to content
Geplaatst:
comment_645195

Show Jouw Models Topic II

De nieuwe ronde voor het posten van jullie models. Alleen zijn erook wat regels aan verbonden:

• Je mag posten per dag hoeveel je wil.
  • Geen offtopic's (vragen zoals 'Hoe maak je dat' ... Is verboden.
  • Als je je model post, maak dan dat je een mooie render hebt van je model.
  • Maximale screen grootte: 640 pixels breed!.
  • Respecteer iedereen zijn mening. (Zoek dus geen ruzie, omdat iemand eerlijk zijn mening uit).
  • Geen Afbeeldingen quoten!

Bij het overschreiden van deze regels, wordt je er de 1ste keer op gewezen, als je ze daarna nog eens overschreid, dan kreeg je 20% cadeau.

Vorige showrooms:

Show jouw models I

Last edit/update:

Bewerkt: door DaBeast

• Reacties 3k
  • Bezichtigingen 235.4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Posted Images

Featured Replies

Geplaatst:
comment_729447

Ik vind hem niet mooi, de vorm is niet mooi, moet nog veel mooier detail op, die 2 rocket launchers zijn zwaar verneukt, ik mis kabels etc. En bijvorbeeld het wapen, dat is niet mooi geplaatst, en het kan niet draaien ofzo.

Mee eens. - Gizmo hou je een beetje in..

Bewerkt: door Bradley H.

Geplaatst:
comment_730077

Hijs si echt heel heel heel erg netjes, nou nog texturen en een final render maken en opsturen naar 3d total;) Alleen iets teveel b dat is watoutjes dat is wat minder.

Geplaatst:
comment_730080
Hijs si echt heel heel heel erg netjes, nou nog texturen en een final render maken en opsturen naar 3d total;) Alleen iets teveel b dat is watoutjes dat is wat minder.

dat zijn geen bouwten maar lampjes of niet ??

maar zeker hij is erg mooi. k denk dat die met textures nog mooier zal zijn.

Geplaatst:
comment_730229

als je die balletjes bedoelt op de arm waar de stoeltjes aan vast zitten bedoel?? dat zijn inderdaad lampjes.

maar ingame komt hij zekker niet. was ook te mooi om dat te dromen :7

maar wat the hell voor texture,s moet ik hiervoor gebruiken :?

ik zat wel eerst te denken om eigen paint werk te maken van die versiering enz. maar ik moet iniedergeval een metaal texture hebben alleen wel met een kleur.

ik zie het nog allemaal wel... maar ik vind hem een beetje kut om nu ermee te gaan modden want door die high poly doet hij traag. misschien maar ooit een 2,4 Ghz processor nemen :*D

Bedankt nog voor de comments _O_

Bewerkt: door nick11123

Geplaatst:
comment_730238
als je die balletjes bedoelt op de arm waar de stoeltjes aan vast zitten bedoel?? dat zijn inderdaad lampjes.

maar ingame komt hij zekker niet. was ook te mooi om dat te dromen :7

maar wat the hell voor texture,s moet ik hiervoor gebruiken :?

ik zat wel eerst te denken om eigen paint werk te maken van die versiering enz. maar ik moet iniedergeval een metaal texture hebben alleen wel met een kleur.

ik zie het nog allemaal wel... maar ik vind hem een beetje kut om nu ermee te gaan modden want door die high poly doet hij traag. misschien maar ooit een 2,4 Ghz processor nemen :*D

Bedankt nog voor de comments _O_

2. is nog laag hoor. tenzij je 2.4 duocore bedoel.

maar k vint hem wel mooi. maar dat zij ik net ook al :puh:

texturen is ook niet zo heel erg belangerijk.

Geplaatst:
comment_730487

Als dat lampjes zijn moet je de vorm wat aanpassen naar een watechtere lamp, want nu lijken ze erg veel op boutjes, en als ik jou was zou ik dit model laten raten of 3dtotal.com of 3d-palace.com;)

Geplaatst:
comment_731057

Vroem vroem..

Ik even zitten kloten met vray :(

Naja eerste render met dat progje best k*t eigenlijk dat mijn chrome material niet wil werken zoals ik wil :7

Screen:

Oohja het is een ring xD

Moet nog smooth over maar dat boeit niet..

Grats

Bewerkt: door Dhr.Gybrus

Geplaatst:
comment_731112
maak je hem ook nog als hij nog samengepakt op de trailer zoals hij op d etrailer stata als ze hem vervoeren??

ehm dat weet ik nog niet :Y misschien doe ik dat ooit :*D maar als ik dat zou doen zal ik het zkker posten :)

@ Bigbear: dit zijn hele kleine details waar ik zelf meestal niet op let :*D ik zou niet echt weten hoe je z,n echte vorm van dat lamp krijg en al zou ik dat doen dan word het echt high poly of niet ?

al stuur ik hem op naar 3d total ofso ? gaan ze hem dan alleen raten of krijg ik er ook een prijs ofso ervoor?? :puh:

nog bedankt voor de leuke comments allemaal _O_

Gast
Dit onderwerp is gesloten.

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.